آموزش یادگیری سی شارپ

Learning C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: C # زبان اصلی بسیاری از برنامه های ویندوز از جمله برنامه های Windows Phone و Windows Store است. این زبان اصلی برنامه نویسی برای مایکروسافت است و دانش لازم برای توسعه دهندگان در این زمینه را دارد. اصول C # نسخه 7 ، از جمله نحو زبان اصلی و تکنیک های برنامه نویسی شی گرا را در این دوره آموزشی با استاد الكساندر زنفیر فرا بگیرید.

متغیرها و انواع داده ها را کاوش کنید. کنترل جریان برنامه با شرایط و حلقه ها ؛ و توابع ساختمان. بیاموزید که چگونه برنامه نویسی شی گرا مانند کپسوله سازی و وراثت در C # را پیاده سازی کنید و نحوه اشکال زدایی کد خود را بیاموزید. الکساندر سپس مفاهیم پیشرفته مانند شمارشگرها ، پارامترهای ref ، رابط ها ، رویدادها و کلاسهای انتزاعی را بررسی می کند. در دو فصل گذشته ، وی ویژگی های "برتر" را که در چندین نسخه آخر C # معرفی شده است ، شامل عبارات lambda و درهم آمیختگی رشته ها ، پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • متغیرهای C # و انواع داده ها
  • شرایط
  • حلقه ها
  • آرایه ها
  • توابع
  • تغییر عبارات
  • برنامه نویسی شی گرا: کپسوله سازی ، خصوصیات و وراثت
  • رفع اشکال کد C #
  • مفاهیم پیشرفته C #
  • برترین ویژگیهای جدید

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • محیط را نصب کنید Install the environment

1. مبانی C # 1. C# Basics

  • برنامه جهانی سلام A hello world application

  • متغیرهای C # و انواع داده ها C# variables and data types

  • پیکربندی ورودی Configure input

  • چالش: سوالات انتخاب چندگانه Challenge: Multiple choice questions

  • راه حل: سؤالات چند گزینه ای Solution: Multiple choice questions

  • با شرایط کار کنید Work with conditions

  • چالش: کد عبور Challenge: Passcode

  • راه حل: کد عبور Solution: Passcode

  • در حالی که حلقه ها While loops

  • برای حلقه ها For loops

  • چالش: شمارش حلقه Challenge: Loop counting

  • راه حل: شمارش حلقه Solution: Loop counting

  • آرایه ها Arrays

  • حلقه مقدماتی Foreach loop

  • توابع مقدماتی Introductory functions

  • توابع که مقادیر را برمی گردانند Functions that return values

  • توابع که مقادیر را به خود اختصاص می دهند Functions that take in values

  • بیانیه تغییر دهید Switch statement

  • چالش: مدیر دانشجویی Challenge: Student manager

  • راه حل: مدیر دانشجویی Solution: Student manager

  • مجموعه ها Collections

2. برنامه نویسی شی گرا در C # 2. Object-Oriented Programming in C#

  • آشنایی با برنامه نویسی شی گرا Introduction to object-oriented programming

  • آشنایی با محصورسازی Introduction to encapsulation

  • آشنایی با خواص Introduction to properties

  • کار با اعضای استاتیک Working with static members

  • کار با مکانهای نام Working with namespaces

  • کار با سازندگان Working with constructors

  • کار با ارث Working with inheritance

  • چالش: بررسی OOP Challenge: Survey OOP

  • راه حل: بررسی OOP Solution: Survey OOP

3. خطاها و اشکال زدایی 3. Errors and Debugging

  • معرفی مقابله با استثناء Introduction to exception handling

  • گرفتن موارد استثناء با امتحان گرفتن Catching exceptions with try-catch

  • استثنائات انداخت Throwing exceptions

  • اشکال زدایی با نقاط شکست Debugging with breakpoints

4. مفاهیم پیشرفته C # 4. Advanced Concepts of C#

  • کار با شمارنده Working with enumerators

  • درک تهی Understanding nulls

  • درک منابع Understanding references

  • کار با پارامتر out Working with the out parameter

  • کار با پارامتر Ref Working with the ref parameter

  • کار با بارگذاری بیش از حد روش Working with method overloading

  • کار با رابط ها Working with interfaces

  • کار با رویدادها Working with events

  • درک کلاسهای انتزاعی Understanding abstract classes

5. C #: ویژگی های برتر جدید 5. C#: Top New Features

  • کار با خصوصیات خودکار Working with auto-implemented properties

  • درک انواع ناشناس Understanding anonymous types

  • کار با عبارات لامبدا Working with lambda expressions

  • کار با روشهای پسوند Working with extension methods

  • استدلال های نامگذاری شده و اختیاری Named and optional arguments

  • روش های ناهمزمان Asynchronous methods

  • درون یابی رشته ای String interpolation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری سی شارپ
جزییات دوره
3h 4m
53
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
561,063
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexander Zanfir Alexander Zanfir

الکساندر زنفیر رئیس شرکت SocialPlay Inc ، یک شرکت خدمات و فناوری بازی تحقیق و توسعه است. او همچنین بنیانگذار و تولید کننده چندین فناوری توسعه بازی ، خدمات و بازی های ویدیویی مانند Cloud Goods ™ ، Dungeon Legends و Dungeon Forge است. الکس چندین دوره آموزشی و برنامه نویسی بازی را در موسسات مختلف از جمله موسسات و کالج های دولتی تدریس کرده است. وی در بسیاری از پروژه های تحقیق و توسعه شبیه سازی سه بعدی برای دپارتمان آموزش نظامی و علوم شناختی دفاع و توسعه دفاعی کانادا مشغول به کار بوده و یکی از اعضای بنیانگذار چندین شرکت نوپای IT و انرژی بوده است. الکس از مربیان و مشاوران چندین شرکت و تیم سابق Agile و TDD بوده است. او شروع به برنامه نویسی در Basic در Commodore 128 خود و ساخت چندین بازی کرد و از آن زمان تاکنون در آن شرکت کرده است.