آموزش آشنایی با اصول nHair در مایا

Understanding the Basics of nHair in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های مایا به بررسی دنیای nHair در مایا می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. در این سری از آموزش های مایا، دنیای nHair در مایا را بررسی خواهیم کرد. در طول درس، یک صحنه از پیش ساخته شده را می گیریم و به شخصیت اصلی یک مدل موی کاملا متحرک می دهیم. قبل از اینکه مناطق پیشرفته تری مانند برخوردها، نیروهای دینامیکی و البته سایه زدن و رندرینگ را بررسی کنیم، با بررسی روش های مختلفی که برای تنظیم اولیه موهایمان استفاده می شود، شروع می کنیم. علاوه بر این، مایا خز را نیز لمس خواهیم کرد، زیرا یک پوشش سخاوتمندانه به اسباب‌بازی که او محکم در دست گرفته است اضافه می‌کنیم. مانند اکثر سیستم‌های پویا در مایا، nHair و Fur می‌توانند کاملاً ترسناک به نظر برسند و اکثر هنرمندان تصور می‌کنند که فرآیند راه‌اندازی طولانی و استرس‌زا است. چیزی که امیدوارم با این دوره به شما نشان دهم این است که راه اندازی nHair ساده است، تنظیم و کار با آن آسان است و می توانید به سرعت و بدون دردسر به نتایج حرفه ای برسید. در پایان این آموزش شما بر پایه های nHair تسلط خواهید داشت و به اندازه کافی مطمئن خواهید بود که مو، خز، کلش یا هر چیزی که می توانید تصور کنید به شخصیت ها و موجودات آینده خود اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با اصول nHair در مایا Understanding the Basics of nHair in Maya

  • راه اندازی اولیه Nhair Initial Nhair Setup

  • تنظیمات و تنظیمات توده مو Hair Clump Settings and Adjustments

  • خواص پویا مو نیروهای Hair Dynamic Properties & Forces

  • منحنی پایه و ویرایش فولیکول Base Curve and Follicle Editing

  • برخوردها و محدودیت های مو و بدن Hair and Body Collisions and Constraints

  • عملی کردن تئوری: تعریف سبک خود Putting Theory into Practice: Defining Your Style

  • تنظیم جهانی Nhair با ابزار رنگ کردن فولیکول های مو Globally Adjusting Nhair with the Paint Hair Follicles Tool

  • تعریف مدل مو و اضافه کردن منحنی ها Defining Our Hairstyle and Adding Curves

  • سایه زنی و رندر نهیر Nhair Shading and Rendering

  • تنظیمات و جابجایی های دسته بندی فردی Individual Clump Adjustments and Displacements

  • اضافه کردن خز به اسباب بازی نرم Adding Fur to the Soft Toy

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با اصول nHair در مایا
جزییات دوره
2h 31m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Antony Ward
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Antony Ward Antony Ward

آنتونی وارد یک هنرمند ، انیماتور و نویسنده دیجیتال فریلنسر مستقر در انگلیس است. از اوایل سال 1990 ، وی در کنار صنعت توسعه بازی برای برخی از بزرگترین شرکتهای امروزی در سطح عالی کار کرده است. از زمان مراجعه به فریلنسر ، او به مناطق جدیدی منشعب شده است و همچنین وقت خود را برای نوشتن سه کتابچه راهنمای فنی پیدا کرده است: آموزشها این موارد در بین جامعه محبوب بوده و از آن زمان به بسیاری از زبانهای مختلف ترجمه شده است.