نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما در مورد اصول نحوه ارائه کامپیوتر ، اطلاعات پیشرفته در مورد مدیریت فضای رنگ آموزش می دهد. همچنین همه جنبه های نوشتن گره را کشف خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE. اعتماد به نفس لازم را کسب کنید تا بتوانید به راحتی در NUKE ارائه دهید. در این دوره ، NUKE Rendering ، همه چیز را در مورد ارائه در NUKE خواهید آموخت. ابتدا از اصول اولیه نحوه ارائه کامپیوتر خود به اطلاعات پیشرفته در مورد مدیریت فضای رنگ می پردازید. در مرحله بعدی ، برای تنظیم رندرهای خود ، جداول ، فضاهای رنگی ، قالب فایل ها ، متغیرها و عبارات Look Up را مرور می کنید. سرانجام ، همه جنبه های نوشتن گره را کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، در مورد تمام جنبه های ارائه در NUKE واقعاً اطمینان خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
درک گره نوشتن
Understanding the Write Node
-
معرفی دوره
Course Introduction
-
اولین رندر در NUKE
First Render in NUKE
-
ارائه یک دنباله قاب
Rendering a Frame Sequence
-
اعداد قاب و افست فریم را تنظیم کنید
Adjust Frame Range and Offset Frame Numbers
-
فرمت های اندازه و جعبه محدود
Size Formats and Bounding Box
-
رندر کانال ها
Rendering Channels
-
ارائه چندین نمایش
Rendering Multiple Views
-
پروکسی ها
Proxies
-
حالت پرونده را بخوانید
Read File Mode
-
ارائه گره های نوشتن چندگانه و رندر پس زمینه
Rendering Multiple Write Nodes and Background Rendering
-
موسیقی متن و آهنگ Timecode را به یک فایل QuickTime اضافه کنید
Add a Soundtrack and a Timecode Track to a QuickTime File
-
سایر دکمه های گره و خلاصه نوشتن
Other Knobs of the Write Node and Summary
استفاده از کد برای بهینه سازی ارائه
Using Code to Optimize Rendering
-
استفاده از توابع پایتون Callback با گره نوشتن
Using Callback Python Functions with the Write Node
-
با متغیرها و مسیر نسبی رندر کنید
Render with Variables and Relative Path
-
اسکریپت NUKE را از ترمینال ارائه کنید
Render a NUKE Script from the Terminal
-
عملکرد منحنی و خودکار
Curvetool and Autocrop Function
-
بیان برای فعال کردن/غیرفعال کردن یک گره هنگام ارائه
Expression to Enable/Disable a Node When Rendering
به جداول و رندر نگاه کنید
Look Up Tables and Rendering
-
LUT و فضای رنگی چیست؟
What Is a LUT and a Color Space?
-
گردش کار خطی چیست؟
What Is a Linear Workflow?
-
فضاهای گره و رنگ را بنویسید
Write Node and Color Spaces
-
یک LUT جدید ایجاد کنید
Create a New LUT
-
LUT و روند ورودی بیننده
Viewer's LUT and Input Process
-
بررسی اجمالی و خلاصه OCIO
OCIO Overview and Summary
انواع پرونده اصلی ، کدک ها و فشرده سازی ها
Main File Types, Codecs and Compressions
-
تصاویر با دامنه پویای بالا و مقادیر شناور
High Dynamic Range Images and Floating Point Values
-
استفاده از فایلهای فیلم و توالی تصویر
Using Movie Files and Image Sequences
-
OpenEXR
The OpenEXR
-
DPX
DPX
-
TIFF
TIFF
-
فشرده سازی Targa و RLE
Targa and RLE Compression
-
JPEG ، YUV و نمونه برداری فرعی
JPEG, YUV, and Sub-sampling
-
فیلم QuickTime
QuickTime Movie
-
سایر قالب ها و خلاصه های خروجی
Other Output Formats and Summary
نمایش نظرات