آموزش نقاشی مات دیجیتال: 3 تن

Digital Matte Painting: 3 Tone

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بعد از اینکه نقاشی چشم انداز خود را کامل کردید ، گام بعدی در فرایند نقاشی مات لایه لایه شدن به لحن است: ابزار اصلی در زرادخانه هنرمند مات برای ایجاد یک ساختار کاملاً شکل گرفته. دیوید متینگلی ، یک هنرمند مات برای بسیاری از تصاویر متحرک پیشگام ، یک نقاشی سیاه و سفید می گیرد و نشان می دهد که چگونه می توان از پنج عنصر نور - اضلاع تاریک ، اضلاع روشن ، هسته ها ، سایه ها و تاریکی های نهایی - برای رنگ آمیزی سطوح استفاده کرد و ایجاد یک محیط واقعاً سایه دار در Adobe Photoshop.

این دوره در بخش 3 مجموعه دیجیتال مات نقاشی ضروری است. به ملزومات نقاشی مات دیجیتال 2: چشم انداز ، قسمت 2 برگردید تا نقاشی قلعه ای را که در این دوره استفاده می کند دوباره ایجاد کنید ، یا اگر می خواهید بیشتر در مورد فرم اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید از مثال ارائه شده در پرونده های تمرینی
موضوعات شامل:
  • انتخاب شبح
  • اضلاع تاریک و روشن را در نقاشی پیدا کنید
  • استفاده از لایه های نگهدارنده ماسک
  • بررسی کناره های روشن و تاریک سطح گرد شده
  • نگاهی به هسته ها
  • افزودن سایه ها
  • جدا كردن سطوح با علامت های نهایی
  • افزودن انسداد محیط

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ترسیم نقشه پرسپکتیو برای فرم Prepping the perspective drawing for form

1. پیدا کردن سمت نور و تاریک 1. Finding the Light and Dark Side

  • انتخاب شبح Selecting the silhouette

  • تعریف سمت نور Defining the light side

  • تعریف سمت تاریک Defining the dark side

2. استفاده از لایه های نگهدارنده ماسک برای تعیین برج های خود 2. Using Mask-Holding Layers to Define Your Towers

  • استفاده از برج ها و گنبدها با لایه های نگهدارنده ماسک Using towers and domes with mask-holding layers

  • استفاده از دیوارهایی با لایه های نگهدارنده ماسک Using walls with mask-holding layers

  • بارگیری انتخاب از لایه‌های نگهدارنده ماسک Loading selections from mask-holding layers

  • بررسی نقاط ضعف سطوح گرد Examining the light sides of rounded surfaces

  • بررسی قسمت های تاریک سطوح گرد Examining the dark sides of rounded surfaces

3. هسته و سایه های بازیگران 3. Cores and Cast Shadows

  • به هسته ها نگاه می کنیم Looking at the cores

  • اضافه کردن سایه های بازیگران Adding cast shadows

  • به سایه های شکل نگاه می کنید Looking at shaped shadows

4- Dark Darks 4. Final Darks

  • جدا کننده سطوح Separating surfaces

  • سطوح رو به پایین Downward-facing surfaces

  • کمی انسداد محیط اضافه کنید Adding a little ambient occlusion

  • ترمیم نقاشی با درجه کدورت کاهش می یابد Restoring the drawing at reduced opacity

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش نقاشی مات دیجیتال: 3 تن
جزییات دوره
1h 18m
19
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,778
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Mattingly David Mattingly

هنرمند مات ، تصویرگر ، نویسنده و مربی David B. Mattingly یک هنرمند ، تصویرگر ، نویسنده و مربی بسیار مات باتجربه است.

David نویسنده کتابچه راهنمای نقاشی دیجیتال مات است ، اولین جامع "چگونه" کتاب درسی در مورد نقاشی مات - هنر افزودن تصاویر نقاشی شده به فیلم های اکشن زنده. دیوید بیش از سه دهه به عنوان یک هنرمند مات در فیلم های پیشگامانه ای مانند سیاه چاله ، ترون ، دیک تریسی و من ، ربات کار کرده است. دیوید در مدرسه هنرهای تجسمی و م Instituteسسه پرات نیویورک نقاشی مات تدریس می کند و کارگاه های آموزشی در سراسر کشور انجام می دهد. دیوید در کار حرفه ای خود به عنوان تصویرگر ، بیش از 1000 جلد کتاب علمی تخیلی و فانتزی را برای برخی از بزرگترین نامهای نشر از جمله Baen ، Bantam ، DAW ، Del Rey ، Dell ، Marvel ، Scholastic و Tor به تصویر کشیده است. دیوید 54 جلد برای K.A نقاشی کرد سریال Animorphs بزرگسال جوان Applegate ، و همچنان تصویرگری سریال پرفروش Honor Harrington از دیوید وبر است. می توانید کارهای بیشتر وی را در www.davidmattingly.com مشاهده کنید.