لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش با استفاده از Godot بازی MOBA سه بعدی خود را برای موبایل بسازید
Create Your 3D MOBA Game for Mobile Using Godot
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش اصول اولیه بازی چند نفره آنلاین نبرد چند نفره توسعه بازی با هدف قرار دادن دستگاه های تلفن همراه با استفاده از موتور Godot نوشتن یک بازی معتبر 100% سرور با استفاده از Godot آموزش تکنیک های بهینه سازی برای عملکرد 60 فریم بر ثانیه در دستگاه های تلفن همراه ایجاد حرکت پیشرفته و مکانیک های مبارزه در سراسر شبکه ایجاد یک لابی/اتاق مبتنی بر سیستم خواستگاری (4 تا 8 بازیکن) روش ها و مکانیسم های ضد تقلب را بیاموزید با روش های پیشرفته جبران تاخیر شبکه (آشتی، درونیابی، همگام سازی ساعت) آشنا شوید، مدل ها و انیمیشن های سه بعدی را از Mixamo به Blender به Godot Build وارد کنید. کد پایه ای که می تواند مقیاس پذیر باشد آموزش استفاده از سیستم های ذرات برای ایجاد جلوه های ویژه
این دوره به شما کمک میکند بازی بعدی MOBA 3 بعدی (عرضه نبرد آنلاین چند نفره) خود را با استفاده از موتور Godot شروع کنید و مطمئن شوید که روی دستگاههای تلفن همراه کار میکند!
این دوره در حال حاضر از Godot 3.x استفاده می کند.
این دوره با دقت به 10 بخش تقسیم شده است که حاوی ویدیوهای مرتبط با هر بخش است.
با اصول وارد کردن کاراکترهای سه بعدی از Mixamo به گودو و نحوه تنظیم یک درخت انیمیشن انعطاف پذیر برای شخصیت خود آشنا خواهید شد. سپس با وارد کردن داراییهای سهبعدی به گودو و یادگیری نحوه دستکاری آنها، محیط سهبعدی را میسازیم، سپس به سمت بهینهسازی داراییها برای دستگاههای تلفن همراه با استفاده از پخت Lightmap در گودو میرویم، و پیادهسازی ویژگیهای ورودی چندگانه و چند لمسی را دنبال میکنیم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از سیستم ذرات در گودو برای ایجاد جلوه های ویژه استفاده کنید.
در ادامه من شما را با ایجاد یک سیستم لابی/اتاق برای بازی خود راهنمایی خواهم کرد. سپس به مفاهیم شبکه های پیشرفته بازی مانند درون یابی موجودیت، همگام سازی ساعت، آشتی، و غیره می پردازیم و یاد می گیریم که چگونه از آنها در بازی بعدی خود از طریق حرکت و مبارزه استفاده کنید.
در پایان این دوره، شما درک عمیقی از مفاهیم پشت بازیهای شبکهای چندنفره و نحوه شروع ایجاد MOBA سه بعدی بعدی خود برای موبایل با استفاده از گودو خواهید داشت!
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
آماده شدن کاراکتر سه بعدی و انیمیشن ها!
Getting the 3D character and animations ready!
استفاده از Mixamo و دانلود انیمیشن
Using Mixamo and downloading animations
تئوری: خط لوله Mixamo-Godot
Theory: Mixamo-Godot Pipeline
[افزونه] ترکیب انیمیشن های Mixamo در Blender
[Add-on] Combining Mixamo Animations in Blender
[جدید!] [دستی] ترکیب انیمیشن های Mixamo در بلندر
[New!][Manual] Combining Mixamo Animations in Blender
وارد کردن کاراکتر به گودو
Importing the Character into Godot
ویرایش انیمیشن های پایه در گودو
Basic animations editing in Godot
معرفی گره AnimationTree
Introducing the AnimationTree node
AnimationTree node part2
AnimationTree node part2
آماده سازی محیط سه بعدی
Preparing the 3d Environment
ساخت مرحله سه بعدی
Building the 3D stage
بگذار رودخانه جاری شود! مقدمه ای برای ویرایشگر ویژوال سایه زن
Let the river flow! Intro to visual shader editor
اضافه کردن نور و آسمان به صحنه
Adding Lights and Sky to the scene
اضافه کردن اشکال برخورد به صحنه
Adding Collision shapes to the stage
اضافه کردن اشکال برخورد به کاراکتر و بدون سایه کردن آن
Adding collision shapes to the character and making it unshaded
آماده شدن برای موبایل و بهینه سازی
Getting Ready for Mobile & Optimizations
دکمه های چندتایی و چند لمسی
Multi-Resolution and Multi-Touch Buttons
Godot را برای Android Export راه اندازی کنید
Setup Godot for Android Export
ایجاد دوربین
Creating the Camera
رفع مشکلات رایج در موبایل
Fixing common issues with the mobile
استفاده از Baked Lightmaps
Using Baked Lightmaps
نظارت بر عملکرد
Performance monitoring
برنامه نویسی کنترلر کاراکتر
Programming the Character Controller
برنامه نویسی جوی استیک
Programming the Joystick
حرکت شخصیت قسمت 1
Character Movement Part 1
حرکت شخصیت قسمت 2
Character Movement Part 2
اضافه کردن جاذبه
Adding the Gravity
افزودن انیمیشن های مختلف به کنترلر
Adding the various animations to the controller
بهینه سازی و رفع کدها
Code optimizations and fixes
افزودن جلوه های ویژه با ذرات
Adding Special Effects w/Particles
VFX: ابزارها و تکنیک ها
VFX: Tools and Techniques
ایجاد افکت های اسلش
Creating Slash Effects
ایجاد یک حمله گلوله آتشین قسمت 1
Creating a Fireball Attack Part 1
ایجاد حمله گلوله آتشین قسمت 2
Creating a Fireball Attack Part 2
ایجاد افکت Ground Smash
Creating a Ground Smash effect
معرفی شبکه
Networking Introduction
تئوری: معماری شبکه و تقلب
Theory: Network Architectures & Cheating
تئوری: معماری شبکه و تقلب
Theory: Network Architectures and Cheating
ایجاد پروژه سرور
Creating a Server Project
بازی خود را روی VPS میزبانی کنید
Host your game on a VPS
ایجاد سیستم لابی
Creating the Lobby System
ایجاد صحنه های لابی و مدیریت صحنه ها
Creating the Lobby scenes and Scenes Handling
با استفاده از SceneHandler
Using the SceneHandler
کدگذاری سیستم لابی قسمت 1
Coding the Lobby System Part 1
کدگذاری سیستم لابی قسمت 2
Coding the Lobby System Part 2
کدگذاری سیستم لابی قسمت 3
Coding the Lobby System Part 3
کدگذاری سیستم لابی قسمت 4
Coding the Lobby System Part 4
کدگذاری سیستم لابی قسمت 5
Coding the Lobby System Part 5
کدگذاری سیستم لابی قسمت 6
Coding the Lobby System Part 6
مفاهیم شبکه برای بازی های چند نفره
Networking Concepts for Multiplayer Games
کپی مرحله و کاراکتر در سرور
Copying the Stage and Character to the Server
تخم ریزی شخصیت و مرحله بارگذاری قسمت 1
Character Spawning and Stage Loading Part 1
تخم ریزی شخصیت و مرحله بارگذاری قسمت 2
Character Spawning and Stage Loading Part 2
همگام سازی ساعت
Clock Synchronization
ارسال ورودی به سرور
Sending input to the Server
وضعیت جهانی - همگام سازی انیمیشن ها و حرکت
The World State - Syncing Animations and Movement
درون یابی چیست؟
What is Interpolation?
درون یابی موجودیت
Entity Interpolation
تطبیق سرور
Server Reconciliation
مبانی مبارزات شبکه ای
Networked Combat Basics
احراز هویت سرور
Server Authentication
به زودی
Coming Soon
احراز هویت بازیکن با استفاده از Firebase - Intro & Theory
Player Authentication using Firebase - Intro & Theory
راه اندازی Firebase
Setting up Firebase
سخنرانی های جایزه
Bonus Lectures
اضافه کردن یک سلاح به شخصیت
Adding a weapon to the character
نمایش نظرات