آموزش معرفی کامل مخلوط کن برای مبتدیان که یک مدل سه بعدی کم پلی را ایجاد می کنند

Blender for Beginners Creating a Low Poly 3D Model Complete Introduction

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی، تکنیک‌های مدل‌سازی سه‌بعدی کم‌پلی را برای ایجاد علامت فروشگاه آماده بازی در Blender بررسی می‌کنیم. این دوره برای مدلسازان مبتدی تا متوسط ​​طراحی شده است. شما حداقل به یک درک اولیه در مورد رابط کاربری بلندر نیاز دارید. کلاس از پخش صدا و کلید برای ارائه دستورالعمل استفاده می کند، بنابراین پیروی از آن بسیار آسان است. این دوره برای مبتدیان و برای مبتدیان عالی است. اگر خود را یک مدل‌ساز سه بعدی پیشرفته می‌دانید، ممکن است این دوره همچنان مفید باشد، زیرا ممکن است به شما در بهبود گردش کار کمک کند یا راهنمایی‌های گام به گام بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

  با ایجاد قاب برای علامت فروشگاه در Blender شروع می کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه دارایی ها را به اندازه های واقعی مقیاس کنیم. سپس، ما قصد داریم یک لوگوی لیوان ale برای تابلوی مغازه خود ایجاد کنیم. ما قصد داریم نحوه وارد کردن و استفاده از تصاویر پس‌زمینه را به روشی ساده و قابل درک توضیح دهیم - به شما امکان می‌دهد هر لوگوی دلخواه خود را در آینده به راحتی ایجاد کنید. سپس، ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از افزونه های Blender پیوندهای زنجیره ای ایجاد کنیم. پس از آن، به یادگیری نحوه ذخیره تنظیمات پیش‌فرض برای مدل‌های آینده و نحوه استفاده از اصلاح‌کننده‌های بلندر برای سرعت بخشیدن به گردش کار در بلندر می‌پردازیم. ما روی بازکردن اولیه UV کار خواهیم کرد، و من به شما نشان خواهم داد که چگونه درزها را علامت گذاری کنید و چگونه به راحتی UV ها را برای پخت آسان چیدمان کنید. همچنین در این کلاس آموزش مقیاس گذاری UV ها برای بهینه سازی وضوح نیز آموزش داده می شود. ما نحوه قرار دادن بافت های PBR را با استفاده از Substance Painter روی مش علامت فروشگاهی توضیح خواهیم داد. نکات و ترفندهای شروع کار در Substance Painter را به شما نشان خواهم داد، بنابراین نیازی به دانستن قبلی این نرم افزار نیست. همچنین نحوه وارد کردن مواد جدید به Substance Painter را توضیح خواهیم داد. پس از آن، ما بر روی اعمال این مواد در مدل علامت خود در Blender تمرکز خواهیم کرد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از نود wrangler برای بهینه سازی انتقال مواد از Substance Painter به Blender استفاده کنید. سپس، ما یک دکل ساده برای علامت فروشگاه خود در Blender ایجاد می کنیم.

شما برای این دوره نیازی به دانش قبلی در مورد انیمیشن ندارید زیرا من اصول اولیه را گام به گام به شما نشان خواهم داد. در درس بعدی با استفاده از دکلی که ساختیم تابلوی مغازه را متحرک می کنیم و از قاب های کلیدی استفاده می کنیم تا تابلو مغازه طوری به نظر برسد که انگار در باد تاب می خورد. سپس، انیمیشن خود را به یک فیلم کوتاه تبدیل می‌کنیم و نحوه رندر کردن انیمیشن‌ها را به شما نشان می‌دهیم.

ما چندین روش، نکات و ترفندهایی را پوشش خواهیم داد که در جریان کار تولید واقعی بسیار مفید خواهند بود. اکنون بپیوندید و مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را به سطح بعدی ببرید!

سعی کنید علامت را کمی متفاوت بسازید که می توانید امتحان کنید؛

- استفاده از مواد مختلف در نقاش مواد.

- استفاده از یک نشان‌واره متفاوت مانند آهنگر یا نانوایی.

- با افزودن فریم های کلیدی بیشتر، انیمیشن را کمی جلوتر ببرید.

- ارائه با وضوح بالاتر.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی Introduction

  • پایان دوره و رندر فیلم Concluding the Course & Rendering the Film

  • ایجاد یک دکل ساده Creating a Simple Rig

  • مدل سازی اولیه علامت Basic Modelling of the Sign

  • ایجاد یک انیمیشن ساده Creating a Simple Animation

  • UV Unwrapping و UV Layout UV Unwrapping and UV Layout

  • استفاده از مراجع برای ایجاد مش Using References to Create Meshes

  • رندر کردن یک انیمیشن توسط فریم Rendering out an Animation by Frames

  • ایجاد و استفاده از مواد در بلندر Creating and Applying Materials in Blender

  • استفاده از افزونه ها و اصلاح کننده های بلندر Using Blender Addons and Modifiers

  • استفاده از بافت ها با استفاده از Substance Painter Applying Textures Using Substance Painter

نمایش نظرات

آموزش معرفی کامل مخلوط کن برای مبتدیان که یک مدل سه بعدی کم پلی را ایجاد می کنند
جزییات دوره
1h 35m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
454
4 از 5
دارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.