با دوره جامع ما، "توسعه اندروید با کاتلین"، پتانسیل کامل توسعه برنامه اندروید را باز کنید. این دوره که هم برای مبتدیان و هم برای توسعه دهندگان متوسط طراحی شده است، یک کاوش جامع از زبان برنامه نویسی Kotlin در چشم انداز پویا توسعه اندروید است.
در پایه های Kotlin، تسلط بر متغیرها، جریان کنترل و توابع شیرجه بزنید. در Android Studio به راحتی پیمایش کنید و درک قوی از اصول طراحی رابط کاربری، طرحبندیها و تمها ایجاد کنید. در موضوعات پیشرفته ای مانند برنامه نویسی شی گرا، مدیریت پایگاه داده، شبکه و یکپارچه سازی API بپردازید.
ساختار دوره
نصب و راه اندازی
IntelliJ IDEA - Windows PC را نصب کنید
Android Studio - Windows PC را نصب کنید
IntelliJ IDEA - MAC را نصب کنید
Android IntelliJ - Linux Ubuntu را نصب کنید
نصب Android Studio - Linux Ubuntu
نحوه وارد کردن کد/منابع Kotlin به IntelliJ
کد منبع Kotlin - GitHub
بهروزرسانیهای IntelliJ
به روز رسانی به Kotlin 1.2
مبانی کاتلین
Kotlin - چگونه در کد خود نظر بدهید
نوع متغیر Kotlin Int
Kotlin - نوع متغیر - Double
نوع متغیر Kotlin Boolean
Kotlin - نوع متغیر - Float
انواع متغیر Kotlin Char
Kotlin - تفاوت بین کلمات کلیدی Var و Val
Kotlin - نحوه خواندن ورودی با روش readLine - برنامه - مکالمه فروشگاه
کاتلین - تفریق
Kotlin - ضرب اعداد
کاتلین - بخش
Kotlin - Remainder
افزایش و کاهش
نحوه تبدیل بین انواع داده
بیانیه های شرطی و حلقه ها
عملگرهای شرطی (<, , ==, !=, <=, =)
عبارات If-else و عملگرهای شرطی
اپراتورهای منطقی (AND، OR، NOT)
When Expression
برای حلقه
حلقه زمانی
Do while Loop
برنامه - چند خواهر و برادر؟
توابع با پارامترها
انواع بازگشت توابع
توابع - بدون نوع بازگشت، بدون پارامتر
محدوده متغیر
برنامه نویسی شی گرا در Kotlin
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا - OOP - کلاس چیست؟
بیایید اولین کلاس خود را ایجاد کنیم
تنظیم کننده ها و گیرندگان
ارث - مقدمه
ارث
بارگذاری بیش از حد سازنده ها
کنترل دسترسی به فیلدها (متغیرهای نمونه - خصوصیات)
Kotlin - Class Extension
کلاس های تودرتو
کلاس های داخلی
بارگذاری بیش از حد اپراتورها + چالش
کلاس های رابط
کلاس های چکیده
کلاس های عمومی
Enums در Kotlin
آرایه ها و مدیریت فایل
آرایه چیست - ایجاد آرایه در Kotlin
ایجاد آرایه و تکرار از طریق
آرایه ها - قسمت 2
فهرست های آرایه
Hashmaps
MapOf، Arrayof، MutableList
نوشتن در فایل ها (فایل های متنی)
نوشتن در فایل با ورودی کاربر و اضافه کردن نویسهها
خواندن از فایل های متنی
برنامه - نوشتن برنامه Reader-Write
مبانی Android Studio
نصب Android Studio و راه اندازی Kotlin و اجرای First App
گشت سریع Android Studio
گشت Android Studio - ساختار فایل، مانیفست، رشتهها
برنامه - نام من چیست
TextViews، EditText و Buttons - نام و نمایش نام را وارد کنید
نام و نمایش را وارد کنید - نهایی
String.xml، Manifest و فایل Android Studio
طراحی رابط کاربری
Android Toast and Context Class
برنامه - وزن شما در سیارات مختلف چقدر است؟
افزودن تصاویر به برنامههای ما - چرا از افزونه Kotlin Extensions، ImageViews، ImageFilter استفاده میکنیم
افزودن تصاویر به برنامه های ما - برنامه - برنامه - رنگ های پس زمینه تصادفی
Layouts - LinearLayout
سبک ها و تم ها در Android
فعالیت و چرخه حیات بخش
متن در کلاس Android و Toast
فعالیت چیست؟
چرخه حیات فعالیت
پیمایش از یک فعالیت به فعالیت دیگر
انتقال داده بین فعالیتها
برگرداندن اطلاعات به اولین فعالیت
برنامه - بیوگرافی حیوانات
مقدمه ای بر Listviews - نسخه ی نمایشی
Listviews چگونه کار می کند؟ - آداپتورها و نمای لیست
RecyclerView و کار می کند
افزودن شنوندگان رویداد به هر ردیف
ماندگاری داده در Android
مقدمه ای بر پایگاه های داده در Android - Kotlin - SQLite
برنامه - کارهای - نمایشی
برنامه - کارها - رابط کاربری
برنامه - کارها - کلاس کنترل کننده پایگاه داده
برنامه - کارها - اضافه کردن و بازیابی یک کار کاری
برنامه - کارها - نهایی کردن عملکردهای CRUD
برنامه - کارها - ذخیره ورودی کاربر در پایگاه داده
برنامه - کارها - فهرست سفارشی - رابط کاربری
برنامه - کارها - آداپتور بازیافت
برنامه - کارهای - نمایش کارهای روی آداپتور Recycler
برنامه - کارهای - اضافه کردن دکمه افزودن نوار ابزار
برنامه - کارها - ایجاد پنجره بازشو سفارشی
برنامه - کارها - ذخیره کارهای روزمره از پنجره بازشو
برنامه - کارها - حذف کارهای طاقت فرسا
برنامه - کارها - آخرین لمس
یکپارچه سازی شبکه و API
مقدمه ای بر درخواست HTTP و JSON و شبکه در اندروید
کتابخانه Android چیست؟
درخواست رشته رگبار
Volley JSON ArrayRequest
Volley JSON ObjectRequest
برنامه - یاب دستور غذا - نسخه نمایشی
برنامه - یاب دستور غذا - رابط کاربری
برنامه - Recipe Finder - RecyclerAdapter
برنامه - یاب دستور غذا - تجزیه دستور العمل ها
برنامه - Recipe Finder - نمایش دستور غذاها در RecyclerView
یکپارچه سازی Firebase
Firebase - مقدمه ای بر خدمات مبتنی بر ابر - راه اندازی
Firebase - خواندن مقادیر از پایگاه داده Firebase
Firebase - ذخیره اشیا و استفاده از Push
Firebase - ورود کاربر با ایمیل و رمز عبور
Firebase - ایجاد حساب
برنامه چت کلون WhatsApp - نسخه نمایشی
برنامه چت کلون WhatsApp - راه اندازی رابط کاربری
برنامه چت کلون واتساپ - ورود به سیستم
برنامه چت Clone WhatsApp - ایجاد رابط کاربری حساب
برنامه چت کلون واتساپ - کد ورود کاربران
برنامه چت کلون واتساپ - بررسی کاربر - ورود
برنامه چت کلون واتساپ - TabLayout ViewPager
برنامه چت کلون WhatsApp - تنظیمات صفحه تنظیمات
برنامه چت کلون واتساپ - فعالیت تنظیمات
برنامه چت کلون واتساپ - فعالیت وضعیت
برنامه چت کلون واتساپ - تنظیمات دریافت تصویر
برنامه چت WhatsApp Clone - ذخیره تصاویر در Firebase
برنامه چت کلون واتساپ - نمایش همه کاربران
برنامه چت کلون واتساپ - فعالیت گپ
برنامه چت Clone WhatsApp - تنظیم فعالیت گپ
برنامه چت کلون واتساپ - ارسال و نمایش چت
برنامه چت کلون واتساپ - محصول نهایی
ایجاد برنامهها
برنامه نمونه کار برنامهنویس - نسخه نمایشی
موضوع و رنگ ها - نام تجاری
تنظیم رابط کاربری
UI و TabLayout
نهایی کردن رابط کاربری و ایجاد قطعات
کلاس PagerAdapter را راه اندازی کنید
تمام سیم کشی کردن
آخرین لمس و محصول
نمایش برنامه
معرفی برنامه انگیزشی
تنظیم رابط کاربری
راه اندازی کتابخانه رگبار و کنترل کننده برنامه
در حال واکشی داده ها از Remote API
کلاس های داده را راه اندازی کنید
تنظیم Fragments و Viewpager Class
رفع خطای قبلی!
محصول نهایی - برنامه انگیزشی
موضوعات پیشرفته
مقدمه ای بر طراحی روی صفحه
طراحی حلقهها
طراحی تصاویر - بیت مپ
نمایش متن سفارشی
معرفی برنامه Breathe
تنظیم رابط کاربری
راه اندازی کتابخانه انیمیشن
تنظیم تنظیمات برگزیده مشترک - ذخیره داده ها در دستگاه
نهایی کردن برنامه
محصول نهایی - برنامه تنفس
با پروژه های عملی و برنامه های کاربردی دنیای واقعی، این دوره فراتر از اصول اولیه است و درک عمیقی از اصول توسعه اندروید را تضمین می کند. یاد بگیرید که رابط های کاربری یکپارچه ایجاد کنید، ماندگاری داده کارآمد را با SQLite پیاده سازی کنید، و API های خارجی را برای عملکردهای پویا برنامه یکپارچه کنید.
در این سفر جامع برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس ماهر Android به ما بپیوندید.
بنیانگذار و مدیرعامل از 1stmentor & Selfcode Academyi، بنیانگذار و مدیرعامل 1 سالگی و خودآموزی آکادمی خود را در سال 2020 آغاز کرد. من در سال 2021 فارغ التحصیل علوم رایانه ای هستم و با اشتیاق برای تدریس، به عنوان BDA در شرکت های مختلف ED-Tech شروع به بازگشت کردم، که باعث افزایش اشتیاق کمی نسبت به این صنعت شد. بیش از 5000+ دانش آموز شخصی را به صورت یک به یک و مبتنی بر گروه آموزش داده اند، که نه تنها کلاس های من را بسیار جالب یافت بلکه یک دامنه بزرگ فرصت های شغلی در آینده را توسعه داده است.
نمایش نظرات