آموزش تصور مدل های ترسناک سه بعدی در ZBrush

Conceptualizing 3D Horror Models in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: دانستن چگونگی خلق موجودات ترسناک در صنعت فیلم/بازی یک امر ضروری است. شما خواهید آموخت که چگونه ایده های موجودات را ارائه دهید ، آنها را مجسمه سازی کنید و در نهایت سایه و روشن کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush، Photoshop، Keyshot، Alien Skin Exposure X. ترسناک یکی از محبوب ترین ژانرها در صنعت فیلم/بازی است. اگر می خواهید بیاموزید که چگونه مدل های مناسب فیلم های ترسناک یا بازی ها را ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است! این دوره ، مفهوم سازی مدلهای ترسناک سه بعدی در ZBrush ، شما را از مرحله الهام گرفته تا ایجاد مدل با استفاده از Zbrush ، Keyshot ، Photoshop و Alien Skin Exposure X هدایت می کند. شما خواهید آموخت که چگونه از لاوکرفت ، ژاپن وحشت و سایر موارد الهام بگیرید. منابع برای ایجاد مدل های ترسناک. در ابتدا ، برخی از منابع را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کنند مفهومی مناسب با برچسب "ترسناک" ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، شما به کار واقعی پیکرتراشی ، بافت و رنگ آمیزی شخصیت مفهومی خود می پردازید. سرانجام ، شما با استفاده از تکنیک های روشنایی و سایه زنی در Keyshot که به شما رندر خارق العاده ای می بخشد ، به مفهوم زندگی می بخشید. با پایان این دوره ، شما با دانش و ابزار مورد نیاز برای ایجاد موجوداتی هولناک برای پروژه های خود ، تجربه بیشتری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush ، Photoshop ، Keyshot ، Alien Skin Exposure X.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایده های جمع آوری: شرح مرجع و تصویر مفهومی Gathering Ideas: Description of Reference and Conceptual Image

  • تعریف ترس Definition of Fear

  • ارجاع Reference

  • تصویر مفهومی Concept Image

  • افکار نهایی Final Thoughts

مجسمه سازی اساسی Basic Sculpting

  • ایجاد فرم پایه Creating Base Form

  • با استفاده از برس های استاندارد Clay Using the Clay & Standard Brushes

  • با استفاده از Move Inflate Brushes Using the Move & Inflate Brushes

  • مسابقه مجسمه سازی پایه Basic Sculpt Completition

  • آماده شدن برای مجسمه سازی بیشتر Getting Ready to Sculpt More

مجسمه سازی با وضوح متوسط Mid Resolution Sculpting

  • نگاه سریع به Base Sculpt Quick Look at the Base Sculpt

  • در حال شکل دادن Developing the Shapes

  • پرداخت مجسمه Polishing the Sculpt

  • اولین گذر از جزئیات First Pass of Detail

  • آماده شدن برای سرگرمی Preparing for Fun

مجسمه سازی با وضوح بالا و آماده سازی موجود برای ایجاد بافت High Resolution Sculpting & Preparing the Creature for Texturing

  • کشف مجسمه ما Exploring Our Sculpt

  • ایجاد جزئیات خوب Creating Fine Details

  • تکنیک های جریان چروک Wrinkle-flow Techniques

  • مجسمه سازی هوشمند برای بافت Intelligent Sculpting for Texturing

  • نهایی سازی مجسمه دیجیتال Finalizing the Digital Sculpt

  • آماده شدن برای بافت Preparing for Texturing

پوشش بافت و رنگ آمیزی اساسی "Airbrush Maquette" Texture Coating & Basic "Airbrush Maquette" Coloring

  • پوشش رنگی Color Coating

  • طرح بندی رنگ پایه Base Color Layout

  • تصمیم گیری در مورد پالت رنگ Deciding the Color Palette

  • نقاشی رنگ پایه Painting the Color Foundation

  • آماده شدن برای تکسچر با وضوح بالا Preparing for High Resolution Texturing

وضوح تصویر بالا High Resolution Texturing

  • مرجع عکس برای بافت پیشرفته Photo Reference for Advanced Texturing

  • چند رنگ آمیزی با استفاده از نقشه های مختلف آلفا با برس Polypainting Using Different Brushes & Alpha Maps

  • با استفاده از Spotlight Using Spotlight

  • استفاده از Zapplink Photoshop Using Zapplink & Photoshop

  • آماده شدن برای مرحله نهایی Preparing for the Final Phase

نورپردازی ، سایه زنی و رندر در Keyshot Lighting, Shading, and Rendering in Keyshot

  • تجزیه و تحلیل مدل نهایی ما Analyzing Our Final Model

  • اتصال ZBrush به Keyshot Bridging ZBrush to Keyshot

  • تنظیم چراغ ها و استفاده از تصاویر HDRI Setting up Lights and Using HDRI Images

  • ارائه دو عکس Rendering Two Shots

  • اضافه کردن اثرات تولید پس از آن با PS و Alien Skin Exposure X Adding Post Production Effects with PS and Alien Skin Exposure X

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش تصور مدل های ترسناک سه بعدی در ZBrush
جزییات دوره
4h 37m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Fabrizio Bortolussi Fabrizio Bortolussi

فابریزیو شروع به تبلیغات تلویزیونی ایتالیا با انجام ماکت های کوچک و مدل سازی دیجیتالی در مایا کرد. وی سپس در سطح بین المللی نقل مکان کرد تا در توکیو نقل مکان کند. وی شروع به کار به عنوان فریلنسر Origami Digital در هالیوود کرد. به زودی کار فیلم ادامه یافت و با نیل بلومکمپ در Peter Wackson’s Wingnut Films به عنوان یک طراح موجود آزاد و هنرمند بافت همکاری کرد. او طراح اصلی موجودات در تولید IG (استودیوی معروف ساخت شبح در پوسته) مستقر در توکیو بوده است. فابریزیو اکنون به عنوان یک طراح و معلم موجود آزاد در ایتالیا و با طیف گسترده ای از مشتریان کار می کند. خدمات شامل مفهوم ، رس ، تصویرگری ، آموزش ، کارگاه های آموزشی ، ماکت های دیجیتال برای فیلم ها ، تبلیغات و بازی های ویدیویی است. استودیوی Fabrizio در لاتینا و رم (ایتالیا) مستقر است و برای مستقل از راه دور و قرارداد کار فرعی در دسترس است.