آموزش انفجار با مایا و FumeFX

Explosions with Maya and FumeFX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد یک انفجار در تولید یک فرآیند بسیار زمان بر است. با استفاده از تکنیک های مختلف، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به شات نزدیک شوید و عناصر مختلف زیادی را در انفجار بسازید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017 FumeFX4 for Maya... فایل های تمرینی این فایل های تمرینی در نظر گرفته شده اند تا دارایی هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدئو نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل های تمرینی

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی اولین انفجار Setting up the First Explosion

  • راه اندازی مسیرهای ذرات Setting up Particle Trails

  • شبیه سازی مسیرهای ذرات Simulating Particle Trails

  • تنظیم برخوردها و شبیه سازی نهایی Adjusting Collisions and Final Simulation

  • راه اندازی Main Hit Setting up the Main Hit

  • شبیه سازی ضربه اصلی Simulating the Main Hit

  • اضافه کردن دود ثانویه Adding Secondary Smoke

  • تنظیم برخوردها و شبیه سازی نهایی Adjusting Collisions and the Final Simulation

دود دنباله دار و جزئیات اضافی Trailing Smoke and Extra Details

  • ساطع کننده های ثانویه برای موتورها Secondary Emitters for the Engines

  • شبیه سازی عناصر موتور Simulating the Engine Elements

  • شبیه سازی وضوح بالا Simulating High Resolution

انفجار نهایی The Final Explosion

  • ایجاد ذرات برای شبیه سازی نهایی Creating Particles for the Final Simulation

  • راه اندازی منابع و شبیه سازی Setting up Sources and Simulating

  • ساختن انفجار با ساطع کننده های اضافی Building the Explosion with Extra Emitters

  • بهینه سازی سیم کارت نهایی و شبیه سازی Tweaking the Final Sim and Simulating

  • جرقه های ثانویه Secondary Sparks

  • جرقه های ثانویه برای ضربه اولیه Secondary Sparks for the Initial Hit

رندر با آرنولد و کامپوزیت با Nuke Rendering with Arnold and Compositing with Nuke

  • راه اندازی Lighting و Render Passes Setting up Lighting and Render Passes

  • بهینه سازی رندرهای سیال با IPR Tweaking Fluid Renders with the IPR

  • سایه زدن بر انفجار نهایی Shading the Final Explosion

  • جداسازی عناصر انفجار Separating Elements of the Explosion

  • رندر جرقه Rendering Sparks

  • ایجاد Slapcomp در Nuke Creating a Slapcomp in Nuke

نمایش نظرات

آموزش انفجار با مایا و FumeFX
جزییات دوره
2h 37m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joel Berg
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Berg Joel Berg

Joel Berg یک هنرمند VFX است که در FX از ونکوور کار می کند. وی در برخی از فیلم های نامزد اسکار در شرکت های مختلف VFX کار کرده است. برخی از کارهای او شامل فیلم هایی مانند پرومتئوس ، پسر هفتم ، شهر گناه 2 ، هزینه های 3 و بسیاری از مستقل های FX است. جوئل همچنین بازیگر است و از فیلم های سهام فیلمبرداری می کند. تاکنون ، فیلم جوئل را به برخی از نقاط عالی در سراسر جهان برده است. داستان سرایی علاقه او است و به او کمک می کند تا همیشه در تلاش باشد تا در مورد چگونگی بیان آن بیشتر بیاموزد.