آموزش غیر واقعی: مقدمه ای بر مواد

Unreal: Introduction to Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مواد موجود در موتور غیرواقعی می تواند عمیق و پیچیده باشد ، اما لازم نیست که وجود داشته باشد. مواد به سادگی "رنگی" هستند که شما برای مدل خود به کار می برید ، رنگ ، براقیت ، شفافیت و موارد دیگر را تعیین می کنید. این دوره مقدمه ای ساده برای مطالب ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید به سرعت از قدرت موجود استفاده کنید ، چه از Unreal برای طراحی بازی ، CAD یا واقعیت مجازی استفاده می کنید. Craig Barr شامل ایجاد مواد اولیه ، اصلاح مواد با Material Editor ، یکپارچه سازی بافت ها ، ایجاد مواد ارائه دهنده واقع گرایانه بر اساس فیزیک (PBR) و جلوه ها و انیمیشن های مختلفی است که می توان با مواد بدست آورد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد یک ماده ساده
  • استفاده از مواد روی اشیا
  • در حال ویرایش مواد
  • استفاده از بافت با مواد
  • ایجاد مواد PBR
  • افزودن جلوه هایی مانند شفافیت و انیمیشن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مبانی اولیه UE4 1. UE4 Material Basics

  • ایجاد یک ماده ساده Creating a simple material

  • ویرایشگر مواد UE4 The UE4 material editor

  • استفاده از مواد در اشیاء Applying materials to objects

  • نقاط شروع UE4 UE4 material starting points

2. ویرایش مواد 2. Editing Materials

  • ورودی مواد Material inputs

  • گره های ویرایشگر مواد Material Editor nodes

  • واردات بافت Importing textures

  • استفاده از بافت با مواد Using textures with materials

3. ایجاد مواد PBR 3. Creating PBR Materials

  • مواد PBR چیست؟ What are PBR materials?

  • ایجاد مواد چوبی Creating wood materials

  • ساخت پلاستیک و فلز Creating plastic and metal

  • استفاده از آرم ها و اعلان ها Applying logos and decals

  • مواد رشته گیتار Guitar string material

4. اثرات ماده UE4 4. UE4 Material Effects

  • مواد شفاف Transparent materials

  • مواد قابل انتشار Emissive materials

  • جلوه فلزی Metal fresnel effect

  • مواد متحرک Animated materials

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش غیر واقعی: مقدمه ای بر مواد
جزییات دوره
2h 18m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,254
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.