آموزش Ultimate Ableton Live 9: Part 1 - The Interface & The Basics

Ultimate Ableton Live 9: Part 1 - The Interface & The Basics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سال‌هاست که در کلاس کالج Ableton Live تدریس می‌کنم. به عنوان یک استاد دانشگاه، کلاس های من مورد توجه است، و صادقانه بگویم، گران است. من معتقدم Ableton Live را هر کسی می‌تواند یاد بگیرد و هزینه نباید مانعی برای آن باشد. این کلاس از همان طرح کلی و برنامه درسی استفاده می کند که من سال ها در کلاس های کالج خود استفاده کرده ام، با کسری از هزینه.

این قسمت 1 است: رابط.

من 6 (شش!) کلاس کامل خواهم ساخت تا جامع ترین کتابچه راهنمای تکنیک های تولید Ableton Live را که تا به حال ایجاد شده است را برای شما بیاورم. هر کلاس مجموعه‌ها، جلسات و آزمایش‌هایی دارد که می‌توانید خودتان امتحان کنید و آن‌ها را دنبال کنید.

و البته، پس از ثبت نام برای قسمت 1 - رابط، به طور خودکار تخفیف های زیادی برای تمام بخش های آینده (5 قسمت بعدی!) این کلاس دریافت می کنید.

فرصت دیگری برای یادگیری Ableton Live به روشی جامع تر از این نخواهید داشت. از اینجا شروع کنید.

جی. آنتونی آلن یک مربی دارای گواهینامه Ableton و یک دکترا است. در آهنگسازی و استاد صداهای الکترونیک. موسیقی او در سطح بین المللی در فیلم، رادیو، بازی های ویدیویی و صدای صنعتی و همچنین سالن کنسرت و تئاتر شنیده شده است.

او در حال حاضر استاد دانشگاه آگزبورگ و مدیر عامل آکادمی اسلم در مینیاپولیس است.

تمجید از کلاس های دیگر توسط جی. آنتونی آلن:

  • "دکتر آلن دوباره این کار را با مجموعه تئوری موسیقی خود برای نوازندگان الکترونیک انجام می دهد. این دوره واقعاً همه چیزهایی را که از بخش اول یاد گرفتم باز کرد و اکنون بیشتر در مورد جنبه آهنگسازی چیزها برای موسیقی درک می کنم. من به شدت این را توصیه می کنم. البته برای هر کسی!!! واقعاً چشمانم را به چیزهایی باز کرد که از آنها بی خبر بودم."

  • "بهترین معلمی که تا به حال به شما کمک می کند تا نکات اصلی تئوری موسیقی را بدون ارائه آنچه که نمی خواهید بدانید."

  • "من هرگز هیچ آموزش رسمی در زمینه موسیقی ندیده ام. تلاش برای یادگیری همه نت ها و نحوه ترجمه همه چیز یک چالش جدی بود. پس از گذراندن این کلاس، دکتر J به طور کامل موانع را از بین برد. محتوا این بود. بسیار مفید و برای من آسان بود."

در این کلاس، چندین پروژه را بررسی خواهم کرد که می‌خواهم خودتان آنها را امتحان کنید. استفاده از Ableton Live تنها راه برای یادگیری واقعی آن است، بنابراین لطفاً همراه باشید!

پروژه: ساخت آهنگ!

شما اکنون به اندازه کافی در مورد Ableton Live برای ساخت آهنگ می دانید. در اینجا چند دستورالعمل برای این پروژه آورده شده است:

  1. با استفاده از یکی از سینت سایزرهای Live داخلی، یک آهنگ با حداقل 1 آهنگ ساز ایجاد کنید.
  2. حداقل یک آهنگ بسازید که یک تراک صوتی باشد و چند نمونه روی آن باشد، مانند حلقه درام.
  3. نت‌های MIDI را با نواختن آن‌ها، اگر صفحه‌کلید MIDI دارید، یا فقط با کشیدن آن‌ها به آهنگ ساز خود اضافه کنید.
  4. حداقل 10 کلیپ مختلف - هم صوتی و هم MIDI - در پروژه خود داشته باشید.
  5. حداقل از 4 افکت (صوتی یا MIDI) در جلسه خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Ableton1 22 GroovePool Ableton1 22 GroovePool

  • Ableton1 9 SessionNavigation Ableton1 9 SessionNavigation

  • Ableton1 16 RecordToArrange Ableton1 16 RecordToArrange

  • Ableton1 14 SignalFlow Ableton1 14 SignalFlow

  • ضبط Ableton1 15 Ableton1 15 Recording

  • Ableton1 0 بررسی اجمالی Ableton1 0 Overview

  • Ableton1 24 WrapUp Ableton1 24 WrapUp

  • Ableton1 12 ترجیحات Ableton1 12 Preferences

  • Ableton1 5 InfoView Ableton1 5 InfoView

  • Ableton1 11 Adding ContentIntro Ableton1 11 AddingContentIntro

  • Ableton1 8 ArrangementNavigation Ableton1 8 ArrangementNavigation

  • ناوبری Ableton1 7 Ableton1 7 Navigation

  • SkillshareFinal LectureV2 SkillshareFinalLectureV2

  • Ableton1 10ClipView Ableton1 10ClipView

  • Ableton1 1Session vs Arrangement Ableton1 1Session Vs Arrangement

  • Ableton1 20 EditingMIDI and Quanitizing Ableton1 20 EditingMIDIand Quanitizing

  • Ableton1 23 Deconstruction2 Ableton1 23 Deconstruction2

  • Ableton1 3 SessionOverview Ableton1 3 SessionOverview

  • مرورگر Ableton1 13 Ableton1 13 Browser

  • Ableton1 19 ویرایش و حلقه زدن صدا Ableton1 19 Editing and Looping Audio

  • Ableton1 2 ArrangementOverview Ableton1 2 ArrangementOverview

  • Ableton1 4 GettingAroundIntro Ableton1 4 GettingAroundIntro

  • Ableton1 6 HelpView Ableton1 6 HelpView

  • Ableton1 17 Deconstruction1 Ableton1 17 Deconstruction1

  • اتوماسیون Ableton1 21 Ableton1 21 Automation

  • Ableton1 18 EditingINTRO Ableton1 18 EditingINTRO

نمایش نظرات

آموزش Ultimate Ableton Live 9: Part 1 - The Interface & The Basics
جزییات دوره
2h 33m
26
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
226
3 از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.