آموزش مقدمه ای بر مدیریت پسماند

Introduction to Waste Management

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: حرفه ای برای خوب بودن در زمینه زیرساخت ها باید دانش گسترده ای از مدیریت پسماند داشته باشد. توضیح دهید که منظور از زباله چیست شناسایی انواع مختلف زباله توضیح دهید فرآیند مدیریت پسماند بحث در مورد اصول مدیریت موثر پسماند شناسایی عناصر مختلف برنامه مدیریت پسماند لیست شیوه های مدیریت پسماند در محل کار بحث در مورد نقش مدیر مدیریت پسماند توضیح نقش بازرسی محل کار در مدیریت پسماند توضیح دهید که در بازرسی ها باید به دنبال چه چیزی باشید. پیش نیازها: نیازی به دانش قبلی نیست.

«ضایعات» به هر ماده‌ای گفته می‌شود که هیچ استفاده دیگری از آن باقی نمانده و برای دفع نیاز به تصفیه و انتقال در نزدیکی یا خارج از محل دارد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که آنچه به عنوان زباله تعریف می‌شود تا حد زیادی به مقررات حاکم محلی بستگی دارد که زباله را از دید دولت تعریف می‌کند.

ضایعات معمولاً از طریق فعالیت‌های انسانی مانند فعالیت‌های معمولی خانگی یا اداری تولید می‌شوند و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

ضایعات عمومی قابل بازیافت مانند کاغذ، چوب، نگهدارنده‌ها، زباله‌های آلی یا زباله‌های عمومی غیرقابل بازیافت مانند ضایعات مواد غذایی، مصالح ساختمانی و غیره.

چندین ابزار آنلاین موجود در اینترنت وجود دارد که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا زباله‌های خود را اندازه‌گیری کنند، یک برنامه اقدام برای کاهش ضایعات سفارشی کنند و راهنمایی‌هایی در مورد کاهش، استفاده مجدد و بازیافت زباله ارائه کنند.

فعالیت‌ها شامل عملیات و نگهداری دارایی‌های فیزیکی عمومی با در نظر گرفتن هدف نهایی برای حفظ وضعیت عالی و ظاهر محل کار، ارتقای دارایی‌های فیزیکی و ایجاد شرایط محافظت شده و مستحکم برای فعالیت‌های ضروری تأسیسات از طریق نگهداری مناسب مدیریت زباله.

تعهدات در این سطح عموماً دامنه کوتاه‌مدتی دارند و شامل رویه‌های خاص، ساده و فوری هستند، به‌عنوان مثال، تمیز کردن، جایگزینی، تعمیر، و نگهداری زمین و غیره. طرح‌های ایمن برای چنین عملیات‌ها و مدیریت‌های معمولی، پایه و اساس عملکرد خوب مدیریت زباله است.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • منظور از ضایعات را توضیح دهید Explain what is meant by Waste

  • انواع ضایعات را شناسایی کنید Identify the various types of Waste

  • فرآیند مدیریت پسماند را توضیح دهید Explain the Waste Management Process

  • در مورد اصول مدیریت موثر پسماند بحث کنید Discuss the principles for effective Waste Management

  • عناصر مختلف برنامه مدیریت پسماند را شناسایی کنید Identify the various elements of Waste Management Program

  • شیوه های مدیریت زباله در محل کار را فهرست کنید List the Waste Management Practices at Workplace

  • در مورد نقش مدیر مدیریت پسماند بحث کنید Discuss the role of a Waste Management Manager

  • نقش بازرسی محل کار در مدیریت پسماند را توضیح دهید Explain role of Workplace Inspection in Waste Management

  • توضیح دهید که در بازرسی به دنبال چه چیزی باشید Describe what to look for in Inspections

  • انواع بازرسی های مدیریت پسماند را شناسایی کنید Identify the types of Waste Management Inspections

  • استانداردسازی بازرسی های مدیریت پسماند را مورد بحث قرار دهید Discuss standardisation of Waste Management Inspections

  • راه حل های مورد استفاده برای مدیریت پسماند را شرح دهید Describe the solutions used for Waste Management

  • توضیح دهید که مدیریت پسماندهای ویژه چیست؟ Explain what is Special Wastes Management

  • بحث در مورد MSDS در مدیریت زباله های خطرناک Discuss MSDS in Hazardous Waste Management

  • در مورد PPE برای مدیریت زباله های خطرناک بحث کنید Discuss PPE for Hazardous Waste Management

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر مدیریت پسماند
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1 hour
16
Udemy (یودمی) udemy-small
04 مرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
178
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Management Study Guide Management Study Guide

راهنمای مطالعه مدیریت یک آموزش کامل برای دانشجویان مدیریت است که در آن دانش آموزان می توانند اصول اولیه و مفاهیم پیشرفته مربوط به مدیریت و موضوعات مرتبط با آن را بیاموزند. مفاهیم و مهارتهای مدیریت را به سرعت با ماژولهای یادگیری آسان و ارائه پاورپوینت بیاموزید. ما یک روش یادگیری جذاب و متمرکز بر برنامه ارائه می دهیم که مقاومت یادگیری را کاهش داده و جذب سریع دانش و مهارت ها را امکان پذیر می کند. مدل یادگیری آنلاین گام به گام منحصر به فرد ما همراه با دوره های شگفت انگیز که توسط متخصصان درجه یک صنعت تهیه شده است به شرکت کنندگان در دستیابی موفقیت آمیز به اهداف خود کمک می کند.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.