آموزش چگونه می توان Voxel Worlds را مانند Minecraft با C# در Unity برنامه ریزی کرد

How to Program Voxel Worlds Like Minecraft with C# in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای جامع ساخت مش بلوکی برای دنیاهای تولید شده رویه ای که برای Unity 2020+ به روز شده است. یک دنیای هندسی مبتنی بر مکعب مانند آنچه در Minecraft ایجاد شده است بسازید. پیمایش و دستکاری مقادیر گسسته در فضای سه بعدی. با استفاده از سی شارپ از ابتدا مش بسازید و پوست بسازید. ذخیره و بازیابی داده های سریال. ساخت و مدیریت یک ساختار داده وکسل. پیش نیازها: باید با سی شارپ و موتور توسعه بازی یونیتی آشنا باشید. اگر Minecraft بازی کرده باشید مفید خواهد بود، اما ضروری نیست.

همه محتوای جدید اضافه شده برای Unity 2020+

آیا می دانستید که در Minecraft از یک مکعب استفاده نمی شود؟ آیا تا به حال به Minecraft نگاه کرده اید و از خود پرسیده اید که "آنها چگونه آن را ساختند؟" - یک چیز عالی برای اندیشیدن است. اگر این کار را نکرده‌اید و فکر می‌کنید که برنامه‌نویسی یک دسته کامل از مکعب‌ها بازی کودکانه است، پس دوباره فکر کنید. در ظاهر Minecraft به نظر می رسد که دنیای ساده ای برای بازسازی در Unity است. شروع به قرار دادن مکعب‌ها در اطراف یک صحنه کنید و ببینید قبل از اینکه نرخ فریم به یک توقف بی‌حس‌کننده برسد، چقدر فاصله دارید. بنابراین دیگر جای تعجب و ناراحتی نیست، زیرا این دوره اسرار برنامه نویسی و رندر کردن دنیاهای وکسل تولید شده رویه ای، مانند Minecraft، با C# در Unity را آشکار می کند.

در این دوره، پنی تمام مهارت‌های ارزشمندی را که برای ساختن دنیایی از ابتدا نیاز دارید، با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسین‌شده بین‌المللی خود از بیش از 30 سال کار با بازی‌ها و گرافیک، آموزش می‌دهد. اما محکم دست نگه دارید زیرا در سفری به قلمرو گرافیک کامپیوتری که به دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش داده می شود، خواهید رفت. از طریق توضیحات دقیق و کارگاه‌های عملی که همه چیزهایی را که باید در مورد ساختارهای داده سه‌بعدی بدانید، ساخت مش از ابتدا، استفاده از الگوریتم‌های نویز برای تولید ویژگی‌های زمین و غارها، و بافت‌سازی بلوک‌ها را بررسی می‌کند، در کمترین زمان دنیای خود را برنامه‌ریزی خواهید کرد.

نحوه برنامه نویسی و کار با:

را بیاموزید
  • وکسل

  • چند ضلعی ها و مش های سفارشی ساخته شده

  • رئوس و عادی

  • نقشه برداری UV

  • اطلس بافت

  • پردازش موازی و Unity Job System

  • MeshAPI Unity برای ایجاد مش موازی

  • صدای پرلین

  • تولید بی نهایت زمین

  • در حال بارگیری و ذخیره داده ها

محتوا و نمای کلی

پس از کمی تجربه در مورد اینکه چرا ساختن دنیایی از نوع Minecraft با استفاده از مکعب ها ایده بدی است، شروع به دنبال کردن با پنی، تمرین بعد از ورزش، تا پایان ساختن زمین های بلوکی منحصر به فرد خود خواهید کرد.

شما با تشریح یک مکعب و بررسی بخش‌های اساسی آن از رئوس تا نرمال و نقشه‌برداری بافت شروع می‌کنید. با داشتن این دانش، سپس شروع به نوشتن کدی خواهید کرد که مکعب را مجدداً تعریف می کند و ترسیم به عنوان یک جزء زمین را بسیار کارآمدتر می کند. سپس این مکعب های کاذب را کنار هم قرار می دهید تا تکه هایی را تشکیل دهند تا عملکرد رندر را بهینه کنید. هنگامی که روی ایجاد یک دنیای جامد از تکه‌ها کار کردید، سپس در مورد نویز صاف و کمی هندسه فراکتال آشنا می‌شوید تا به شما در ایجاد ویژگی‌های منظره واقعی از جمله غارها کمک کند.

با استفاده از terra-firma، در مرحله بعد یک شخصیت بازیکن اضافه می‌کنید و شروع به کاوش در دنیای جدید می‌کنید. برای جلوگیری از سقوط، شما همچنین شروع به کار بر روی منطق می‌کنید تا دنیای اطراف خود را در زمان واقعی بسازید، تا مرزهای نامحدود.

وقتی کار کاوش را تمام کردید، زمان شروع حفاری و ساختن فرا رسیده است. در این قسمت است که می آموزید چگونه با کلیک یک دکمه بلوک ها را اضافه و حذف کنید تا زمین را به دلخواه خود شکل دهید.

در نهایت، پویایی اضافه کردن آب جاری، شن و ماسه در حال سقوط را پوشش می‌دهید و شروع به کار بر روی منطق ایجاد بیوم‌های خود می‌کنید.

آنچه دانش آموزان در مورد این دوره می گویند:

  • سلام! می خواستم از شما برای دوره Minecraft Unity تشکر کنم. من 20 سال است که یک برنامه نویس (وب) هستم. بعد از مدت‌ها خلق آثار تا حدودی خسته‌کننده، هیجان‌زده‌ام برای ساختن بازی‌ها. علاقه من به ایجاد جهان های پیچیده و رویه ای است. بنابراین، یادگیری در مورد Minecraft ایده خوبی به نظر می رسید.

  • از جزئیاتی که پنی وارد می کند را دوست دارم! نه خیلی کم، نه خیلی زیاد، او موفق می شود به نقطه شیرینی برخورد کند که به شما درک عمیقی از آنچه در حال وقوع است می دهد، همراه با توانایی پریدن با اعتماد به نفس و شروع به انجام کارها توسط خودتان. از خرید دوره خود بسیار راضی هستم، و مشتاقانه منتظر مطالب بیشتری توسط او هستم!

  • واضح، مختصر، معرفی و گسترش مفاهیم مورد نیاز برای ایجاد کارآمد دنیای سبک Minecraft، از جمله نویز پرلین و حرکت براونی فراکتال.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • سوالات متداول FAQs

  • آرایه سه بعدی و مدیریت داده 3D Array and Data Management

معرفی Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • به انجمن دانشجویی H3D بپیوندید Join the H3D Student Community

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • تماس با H3D Contacting H3D

  • سوالات متداول FAQs

  • وکسل ها Voxels

  • وکسل ها Voxels

  • آرایه سه بعدی و مدیریت داده 3D Array and Data Management

  • چرا نمی توانید Minecraft با مکعب بسازید؟ Why You Can't Build Minecraft with Cubes

  • چرا نمی توانید Minecraft با مکعب بسازید؟ Why You Can't Build Minecraft with Cubes

  • چالش جهانی مکعب Cube World Challenge

  • چالش جهانی مکعب Cube World Challenge

چگونه یک بلوک بسازیم How to Build a Block

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • چگونه یک چهارگانه بسازیم قسمت 1 How to Build a Quad Part 1

  • چگونه یک چهارگانه بسازیم قسمت 2 How to Build a Quad Part 2

  • چگونه یک مکعب بسازیم قسمت 1 How to Build a Cube Part 1

  • ادغام مش ها قسمت 2 Merging Meshes Part 2

  • بافت چهارگانه و بلوک Texturing Quads and Blocks

چگونه یک بلوک بسازیم How to Build a Block

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • چگونه یک چهارگانه بسازیم قسمت 1 How to Build a Quad Part 1

  • چگونه یک چهارگانه بسازیم قسمت 2 How to Build a Quad Part 2

  • چگونه یک مکعب بسازیم قسمت 1 How to Build a Cube Part 1

  • چگونه یک مکعب بسازیم قسمت 2 How to Build a Cube Part 2

  • چگونه یک مکعب بسازیم قسمت 2 How to Build a Cube Part 2

  • ادغام مش ها قسمت 1 Merging Meshes Part 1

  • ادغام مش ها قسمت 1 Merging Meshes Part 1

  • ادغام مش ها قسمت 2 Merging Meshes Part 2

  • بافت چهارگانه و بلوک Texturing Quads and Blocks

  • ایجاد انواع بلوک و تخصیص بافت Creating Block Types and Assigning Textures

  • ایجاد انواع بلوک و تخصیص بافت Creating Block Types and Assigning Textures

چگونه یک قطعه بسازیم How to Build a Chunk

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 1 How to Put a Chunk Together Part 1

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 2 How to Put a Chunk Together Part 2

  • آشنایی با همسایگان بلوک Getting to Know the Block Neighbours

  • اضافه کردن هوا Adding Air

چگونه یک قطعه بسازیم How to Build a Chunk

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 1 How to Put a Chunk Together Part 1

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 2 How to Put a Chunk Together Part 2

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 3 How to Put a Chunk Together Part 3

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 3 How to Put a Chunk Together Part 3

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 4 How to Put a Chunk Together Part 4

  • چگونه یک تکه را کنار هم بگذاریم قسمت 4 How to Put a Chunk Together Part 4

  • آشنایی با همسایگان بلوک Getting to Know the Block Neighbours

  • ترسیم فقط چهارگوش قابل مشاهده Drawing only Visible Quads

  • ترسیم فقط چهارگوش قابل مشاهده Drawing only Visible Quads

  • اضافه کردن هوا Adding Air

مجسمه سازی یک منظره Sculpting a Landscape

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • نویز نموداری Graphing Noise

مجسمه سازی یک منظره Sculpting a Landscape

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • نویز نموداری Graphing Noise

  • حرکت براونی فراکتال Fractal Brownian Motion

  • حرکت براونی فراکتال Fractal Brownian Motion

  • اضافه کردن ارتفاع به یک قطعه Adding Heights to a Chunk

  • اضافه کردن ارتفاع به یک قطعه Adding Heights to a Chunk

چگونه یک جهان بسازیم How to Build a World

  • ایجاد تنظیمات قطعه برای استفاده جهانی Making Chunk Adjustments for World Use

  • کلاس جهانی The World Class

چگونه یک جهان بسازیم How to Build a World

  • ایجاد تنظیمات قطعه برای استفاده جهانی Making Chunk Adjustments for World Use

  • کلاس جهانی The World Class

  • ساختن جهان با یک روال مشترک Building the World with a Co-routine

  • ساختن جهان با یک روال مشترک Building the World with a Co-routine

  • کاوش در جهان با پای پیاده Exploring the World on Foot

  • کاوش در جهان با پای پیاده Exploring the World on Foot

  • بارگیری با نوار پیشرفت Loading with a Progress Bar

  • بارگیری با نوار پیشرفت Loading with a Progress Bar

  • تغییر کنترل دوربین Switching Camera Control

  • تغییر کنترل دوربین Switching Camera Control

ایجاد لایه ها Creating Layers

  • قرار دادن چمن در بالا Placing Grass On Top

  • اضافه کردن یک لایه با احتمال Adding a Layer with Probability

  • تعریف یک درز از مواد معدنی Defining a Seam of Minerals

  • نویز پرلین سه بعدی Three Dimensional Perlin Noise

  • ترسیم نویز پرلین سه بعدی Graphing 3D Perlin Noise

  • اضافه کردن غارها به تکه ها Adding Caves Into the Chunks

ایجاد لایه ها Creating Layers

  • نمودار بیشتر پرلین نویز Graphing More Perlin Noise

  • نمودار بیشتر پرلین نویز Graphing More Perlin Noise

  • قرار دادن چمن در بالا Placing Grass On Top

  • آماده سازی برای چند لایه Preparing for Multiple Layers

  • آماده سازی برای چند لایه Preparing for Multiple Layers

  • اضافه کردن یک لایه با احتمال Adding a Layer with Probability

  • تعریف یک درز از مواد معدنی Defining a Seam of Minerals

  • نویز پرلین سه بعدی Three Dimensional Perlin Noise

  • ترسیم نویز پرلین سه بعدی Graphing 3D Perlin Noise

  • اضافه کردن غارها به تکه ها Adding Caves Into the Chunks

  • سنگ بستر Bedrock

  • سنگ بستر Bedrock

تعامل با بازیکن Player Interaction

  • ساختمان توسط ستون Building by the Column

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 2 Expanding the World with Player Movement Part 2

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 3 Expanding the World with Player Movement Part 3

تعامل با بازیکن Player Interaction

  • ساختمان توسط ستون Building by the Column

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 1 Expanding the World with Player Movement Part 1

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 1 Expanding the World with Player Movement Part 1

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 2 Expanding the World with Player Movement Part 2

  • گسترش جهان با حرکت بازیکن قسمت 3 Expanding the World with Player Movement Part 3

  • مخفی کردن تکه ها Hiding Chunks

  • مخفی کردن تکه ها Hiding Chunks

  • پردازش بلوک ها به صورت موازی Processing Blocks in Parallel

  • پردازش بلوک ها به صورت موازی Processing Blocks in Parallel

  • ساختمان در پس زمینه Building in the Background

  • ساختمان در پس زمینه Building in the Background

  • در راه رسیدن به هسته، مشکلی پیش آمد. Something went wrong on the way to the core.

  • در راه رسیدن به هسته، مشکلی پیش آمد. Something went wrong on the way to the core.

معدن و ساخت و ساز Mining and Construction

  • بلوک های ساختمان Building Blocks

  • برگردان و اشعه ماوراء بنفش ثانویه Decals and Secondary UVs

  • اضافه کردن UV های ثانویه به چهار Adding Secondary UVs to a Quad

  • شکستن بلوک ها Breaking Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

معدن و ساخت و ساز Mining and Construction

  • حفر چاله ها قسمت 1 Digging Holes Part 1

  • حفر چاله ها قسمت 1 Digging Holes Part 1

  • حفر چاله ها قسمت 2 Digging Holes Part 2

  • حفر چاله ها قسمت 2 Digging Holes Part 2

  • منوی ساختمان مسدود کننده A Blocking Building Menu

  • منوی ساختمان مسدود کننده A Blocking Building Menu

  • بلوک های ساختمان Building Blocks

  • ساخت در سراسر قطعات Building Across Chunks

  • ساخت در سراسر قطعات Building Across Chunks

  • برگردان و اشعه ماوراء بنفش ثانویه Decals and Secondary UVs

  • اضافه کردن UV های ثانویه به چهار Adding Secondary UVs to a Quad

  • پردازش موازی مش با دو مجموعه UV Parallel Processing of Meshes with Two Sets of UVs

  • پردازش موازی مش با دو مجموعه UV Parallel Processing of Meshes with Two Sets of UVs

  • شکستن بلوک ها Breaking Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

ذخیره و بارگذاری Saving and Loading

  • سریال سازی داده های جهانی Serialising World Data

  • استخراج داده های جهانی Extracting World Data

  • بارگیری از نوار بارگذاری فایل Loading From File Loading Bar

  • پنهان کردن دنیای اضافی Hiding the Extra World

ذخیره و بارگذاری Saving and Loading

  • سریال سازی داده های جهانی Serialising World Data

  • استخراج داده های جهانی Extracting World Data

  • ذخیره در یک فایل Saving to a File

  • ذخیره در یک فایل Saving to a File

  • خواندن داده های جهان از فایل Reading World Data from File

  • خواندن داده های جهان از فایل Reading World Data from File

  • بارگیری داده های جهانی در داده های تکه ای Loading World Data into Chunk Data

  • بارگیری داده های جهانی در داده های تکه ای Loading World Data into Chunk Data

  • بارگیری از نوار بارگذاری فایل Loading From File Loading Bar

  • پنهان کردن دنیای اضافی Hiding the Extra World

انواع بلوک پویا Dynamic Block Types

  • حفاری در زیر Digging Beneath

  • کنترل جریان Controlling Flow

انواع بلوک پویا Dynamic Block Types

  • همسایه ها و تکه ها را بلاک کنید Block Neighbours and Chunks

  • همسایه ها و تکه ها را بلاک کنید Block Neighbours and Chunks

  • سقوط بلوک Falling Blocks

  • سقوط بلوک Falling Blocks

  • حفاری در زیر Digging Beneath

  • بلوک های مایع Fluid Blocks

  • بلوک های مایع Fluid Blocks

  • کنترل جریان Controlling Flow

  • درختکاری Planting Trees

  • درختکاری Planting Trees

  • در حال رشد درختان Growing Trees

  • در حال رشد درختان Growing Trees

  • یک طراح درخت A Tree Designer

  • یک طراح درخت A Tree Designer

  • جدول آب The Water Table

  • جدول آب The Water Table

بهبودها و موارد اضافی Improvements & Extras

  • بلوک با شفافیت Blocks with Transparency

  • اسکرول UV بافت آب UV Scrolling of Water Texture

  • سخنی در مورد بیوم A Word on Biomes

  • پروژه چالش Biome Biome Challenge Project

بهبودها و موارد اضافی Improvements & Extras

  • بلوک با شفافیت Blocks with Transparency

  • تنظیم برای دو مش در هر قطعه Adjusting for Two Meshes Per Chunk

  • تنظیم برای دو مش در هر قطعه Adjusting for Two Meshes Per Chunk

  • اسکرول UV بافت آب UV Scrolling of Water Texture

  • زیر آب بودن Being Underwater

  • زیر آب بودن Being Underwater

  • سخنی در مورد بیوم A Word on Biomes

  • پروژه چالش Biome Biome Challenge Project

کلمات پایانی Final Words

  • الان کجا؟ Where to Now?

کلمات پایانی Final Words

  • الان کجا؟ Where to Now?

دوره میراث LEGACY COURSE

دوره میراث LEGACY COURSE

  • این را بخوان READ THIS

  • این را بخوان READ THIS

آناتومی یک مکعب Anatomy of a Cube

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • ساخت مکعب Building a Cube

  • چهارگوش و مکعب بافت Texturing Quads & Cubes

  • تکه ها قسمت 2 Chunks Part 2

  • تکه ها قسمت 3 Chunks Part 3

  • ستون های تکه ای Chunk Columns

  • مکان یابی همسایه های بین تکه ای Locating Inter-Chunk Neighbours

  • ساختمان جهان World Building

آناتومی یک مکعب Anatomy of a Cube

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • آناتومی یک مکعب The Anatomy of a Cube

  • ساخت چهار Building a Quad

  • ساخت چهار Building a Quad

  • ساخت مکعب Building a Cube

  • UV ها و اطلس های بافت UVs and Texture Atlases

  • UV ها و اطلس های بافت UVs and Texture Atlases

  • چهارگوش و مکعب بافت Texturing Quads & Cubes

  • تکه ها قسمت 1 Chunks Part 1

  • تکه ها قسمت 1 Chunks Part 1

  • تکه ها قسمت 2 Chunks Part 2

  • تکه ها قسمت 3 Chunks Part 3

  • ستون های تکه ای Chunk Columns

  • مکان یابی همسایه های بین تکه ای Locating Inter-Chunk Neighbours

  • ساختمان جهان World Building

سر و صدا Noise

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • ترسیم پرلین Graphing Perlin

  • حرکت براونی Brownian Motion

  • غارها و الماس ها Caves & Diamonds

  • تمرین چالشی Challenge Exercise

سر و صدا Noise

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • نظریه نویز The Theory of Noise

  • ترسیم پرلین Graphing Perlin

  • حرکت براونی Brownian Motion

  • صدای خرد شدن Chunking Noise

  • صدای خرد شدن Chunking Noise

  • انواع بلوک های پر سر و صدا Noisy Block Types

  • انواع بلوک های پر سر و صدا Noisy Block Types

  • غارها و الماس ها Caves & Diamonds

  • دانشتان را امتحان کنید Test Your Knowledge

  • دانشتان را امتحان کنید Test Your Knowledge

  • تمرین چالشی Challenge Exercise

به بی نهایت و فراتر از آن To Infinity and Beyond

  • وضعیت بارگیری Loading Status

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 3 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 3

به بی نهایت و فراتر از آن To Infinity and Beyond

  • بارگیری تکه ها در اطراف پخش کننده Loading Chunks Around the Player

  • بارگیری تکه ها در اطراف پخش کننده Loading Chunks Around the Player

  • وضعیت بارگیری Loading Status

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 1 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 1

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 1 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 1

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 2 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 2

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 2 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 2

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 3 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 3

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 4 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 4

  • بارگیری و نابود کردن تکه ها در حین حرکت بازیکن قسمت 4 Loading & Destroying Chunks As Player Moves Part 4

  • ذخیره و بارگیری تکه ها Saving and Loading Chunks

  • ذخیره و بارگیری تکه ها Saving and Loading Chunks

تعامل Interactivity

  • حذف بلوک ها Removing Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

  • ساختمان Building

  • بسته های یونیتی برای نسخه های مختلف یونیتی Unity Packages for Different Unity Versions

تعامل Interactivity

  • حذف بلوک ها Removing Blocks

  • حذف بلوک های سرسخت Removing Stubborn Blocks

  • حذف بلوک های سرسخت Removing Stubborn Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

  • بلوک های شفابخش Healing Blocks

  • ساختمان Building

  • کار بر روی تکه ها Working Across Chunks

  • کار بر روی تکه ها Working Across Chunks

  • ذخیره پیشرفت Saving Progress

  • ذخیره پیشرفت Saving Progress

  • تمرین چالشی Challenge Exercise

  • تمرین چالشی Challenge Exercise

  • بسته های یونیتی برای نسخه های مختلف یونیتی Unity Packages for Different Unity Versions

پویایی شناسی Dynamics

  • اب Water

  • آب متحرک Moving Water

  • درختان Trees

پویایی شناسی Dynamics

  • اب Water

  • آب متحرک Moving Water

  • شن Sand

  • شن Sand

  • به روز رسانی دینامیک Updating Dynamics

  • به روز رسانی دینامیک Updating Dynamics

  • درختان Trees

  • بیوم ها Biomes

  • بیوم ها Biomes

موارد اضافی Extras

  • متحرک بافت روی آب Moving Texture On Water

موارد اضافی Extras

  • متحرک بافت روی آب Moving Texture On Water

  • سفارشی سازی بافت های بلوک پیچیده Customising Complex Block Textures

  • سفارشی سازی بافت های بلوک پیچیده Customising Complex Block Textures

نمایش نظرات

آموزش چگونه می توان Voxel Worlds را مانند Minecraft با C# در Unity برنامه ریزی کرد
جزییات دوره
18.5 hours
128
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
9,526
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.