آموزش مایا: ارائه نمای بیرونی

Maya: Rendering Exteriors

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه نمای بیرونی ساختمان را با دکل های روشنایی روزانه و شبانه ارائه دهید. نویسنده آدام کرسپی شما را در روند استفاده از مواد خارجی مانند چوب ، فلز و شیشه راهنمایی می کند. ارائه صحنه در نور روز با سیستم Daylight و کنترل نوردهی عکاسی ؛ و تنظیم نور برای غروب و عکس های شب ، از جمله روشن کردن چراغ های داخل و خارج از خانه. سرانجام ، آدام تصویر را به پست می فرستد ، و گردش کار را برای اضافه کردن جلای نهایی با Nuke و After Effects نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد مواد خارجی
  • تبدیل جلوه های رنگی برای پرتوی ذهنی
  • موقعیت خورشید با سیستم Daylight
  • نورپردازی با استفاده از تصاویر HDR
  • روشنایی فضاهای داخلی
  • تنظیم و بهینه سازی تنظیمات رندر
  • راه اندازی رندرهای اضافی برای اهداف آهنگسازی
  • ترکیب و افزودن جلوه های پست در Nuke و After Effects

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد مواد خارجی 1. Creating Exterior Materials

  • ارزیابی امکانات طراحی Assessing the design possibilities

  • تشکیل رنگ و سطح درخشش Forming paint colors and sheen levels

  • ایجاد درخشش آجری و بتونی Making brick and concrete sparkle

  • اضافه کردن جزئیات ظریف به چوب و جانبداری Adding subtle detail to wood and siding

  • فلزات پرداخت Polishing metals

  • درخشش عینک Adding luster to glasses

  • تبدیل جلوه های رنگ برای اشعه ذهنی Converting paint effects for mental ray

2. ارائه در نور روز 2. Rendering in Daylight

  • ایجاد سیستم نور روز و موقعیت یابی خورشید Creating the Daylight system and positioning the sun

  • نرم شدن خورشید و سایه ها Softening the sun and shadows

  • تنظیم قرار گرفتن در معرض عکاسی برای تصاویر استایل Adjusting the Photographic Exposure for stylized imagery

  • نورپردازی با استفاده از تصاویر HDR در سیستم Daylight Lighting using HDR imagery in the Daylight system

  • اضافه کردن چراغ های اضافی برای سطوح براق Adding extra lights for glossy surfaces

3. عکس های شب روشنایی و غروب 3. Lighting Night and Dusk Shots

  • ریخته گری نور از وسایل بیرونی Casting light from exterior fixtures

  • روشنایی فضاهای داخلی برای شب Lighting interior spaces for night

  • ایجاد یک خورشید کم با نور جهت دار Creating a low sun with a directional light

  • تنظیم سطوح درخشان و روشن Adjusting luminous and lit surfaces

  • تنظیم دقیق قرار گرفتن در معرض عکاسی Fine-tuning the Photographic Exposure

4- تنظیم تنظیمات Rendering 4. Adjusting Rendering Settings

  • ارائه و بهینه سازی رندر Rendering and optimizing rendering

  • تنظیم نهایی Final برای سرعت جمع آوری می شود Fine-tuning Final Gather for speed

  • فشار مقادیر روشنایی جهانی برای تأثیر بصری Pushing Global Illumination values for visual impact

  • روشنایی نورپردازی Stylizing the bounced lighting

5. روشنایی و ارائه گذرگاه های اضافی برای آهنگسازی 5. Lighting and Rendering Additional Passes for Compositing

  • ایجاد یک ماده غلبه بر انسداد محیط Creating an ambient-occlusion override material

  • ایجاد یک گذرگاه ارائه دهنده انسداد محیط با مواد سفارشی Creating an ambient-occlusion rendering pass with custom materials

  • نورپردازی سفارشی خاص برای جرقه Lighting a custom specular pass for sparkle

  • تنظیم ماسک های سفارشی برای ترکیب انعطاف پذیری Setting up custom masks for compositing flexibility

  • انسداد محیط برای گیاهان Ambient occlusion for plants

  • ارائه تصویر عبور می کند Rendering the image passes

6. آهنگ سازی و ارسال اثر در نوک 6. Compositing and Post Effects in Nuke

  • ارائه تصاویر ترکیبی Rendering the composited images

7. آهنگسازی و ارسال اثر در اثرات بعدی 7. Compositing and Post Effects in After Effects

  • وارد کردن تصاویر و تنظیم لایه ها Importing the imagery and arranging the layers

  • وارد کردن تصاویر و تنظیم لایه ها Importing the imagery and arranging the layers

  • تنظیم حالت های ترکیبی و تنظیم کدورت Setting blending modes and adjusting opacity

  • تنظیم حالت های ترکیبی و تنظیم کدورت Setting blending modes and adjusting opacity

  • تنظیم رنگ با استفاده از ماسک های رندر شده Fine-tuning color using rendered masks

  • تنظیم رنگ با استفاده از ماسک های رندر شده Fine-tuning color using rendered masks

  • اضافه کردن عمق میدان Adding depth of field

  • اضافه کردن عمق میدان Adding depth of field

  • با قرار گرفتن درخشان و برجسته درخشان ، لایه نهایی را قرار دهید Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • با قرار گرفتن درخشان و برجسته درخشان ، لایه نهایی را قرار دهید Putting on the final polish with glinting highlights and glow

  • ابرها و آسمان سریع اضافه می شوند Adding quick clouds and sky

  • ابرها و آسمان سریع اضافه می شوند Adding quick clouds and sky

  • ارائه انیمیشن ترکیبی Rendering the composited animation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش مایا: ارائه نمای بیرونی
جزییات دوره
4h 5m
45
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
19,078
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.