به طراح Michael Flarup بپیوندید تا چگونه مهمترین جنبه بصری محصول خود را ایجاد کنید: نماد برنامه.
ایجاد آن قطعه منحصر به فرد از طراحی گرافیکی که کاربران هر بار که محصولی را می بینند ابتدا با آن تعامل داشته باشند، می تواند کار ترسناکی باشد. یک آیکون اپلیکیشن زیبا، قابل شناسایی و به یاد ماندنی می تواند تاثیر زیادی بر محبوبیت و موفقیت یک اپلیکیشن داشته باشد. اما دقیقاً چگونه می توان یک نماد برنامه "خوب" ایجاد کرد؟ اصلاً به چه معناست؟
این کلاس راههایی برای صحبت و قضاوت در مورد نمادنگاری و همچنین تجربه عملی ایجاد آن همه دارایی مهم بصری به شما ارائه میدهد. ما مفاهیم اولیه برای صادرات فایل های نهایی را پوشش خواهیم داد.
مایکل شما را راهنمایی خواهد کرد:
این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس برای همه کسانی است که علاقه مند به تبدیل شدن به یک طراح بهتر هستند. طراحی آیکون یک آغازگر عالی در طراحی به طور کلی است و محتوایی که یاد می گیرید می تواند به طرق مختلف در زمینه های دیگر طراحی اعمال شود. شما به درک اولیه ای از نحوه کار ابزارهای طراحی مانند فتوشاپ نیاز دارید.
مواد
برای شرکت در این کلاس به فتوشاپ یا ابزار طراحی مشابهی نیاز دارید. مایکل از رایگان خود استفاده خواهد کرد. قالبی که می توانید از دانلود کنید. این الگو کار را آسانتر میکند، اما برای شرکت و دریافت چیزی از کلاس لازم نیست.
نسخه ممتازی از الگو نیز برای فروش در applypixels موجود است. com اما مجدداً برای شرکت در کلاس لازم نیست.
شما با یک پایه محکم از تئوری طراحی نمادها و ابزارهای دخیل در ارائه نمادهای موفق برنامه خارج خواهید شد.
پروژه کلاس شما برای این دوره طراحی نماد برنامه خود با استفاده از فتوشاپ خواهد بود. این نماد می تواند کاملاً تخیلی باشد، طراحی مجدد برنامه مورد علاقه شما یا چیزی که روی آن کار می کنید. هیچ محدودیتی برای آنچه می توانیم ایجاد کنیم وجود ندارد، هدف در اینجا آشنایی با جنبه های اصلی طراحی نمادها و ابزارهای مربوطه است.
هنگامی که نمادی را که میخواهید طراحی کنید انتخاب کردید، فرآیند از طراحی مفهومی تا رندر در فتوشاپ را طی میکنیم. ما 4 جنبه اصلی طراحی آیکون را در نظر خواهیم گرفت. مقیاس پذیری، تشخیص، سازگاری و منحصر به فرد بودن و سعی کنید راه هایی برای بهبود مفاهیم و رندرهای خود با استفاده از این لنزهای مختلف بیابید.
من همه را تشویق میکنم که نمادهای خود را برای نقد مفید با استفاده از اصطلاحاتی که در کلاس یاد گرفتهایم با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
طراح
مایکل یک کارآفرین طراح دانمارکی است. او استودیو سرگرمی، Pixelresort و پلتفرم منابع طراحی را اداره می کند. او گنجینه ای از تجربه ایجاد شرکت های خود، تیم های پیشرو از توسعه دهندگان و طراحان و کار بر روی محصولات، بازی ها و خدمات موفق بی شماری دارد.
نمایش نظرات