آموزش طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد

How Design Makes Us Think

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
طراحی عالی کار خارق العاده ای انجام می دهد. اما واجد شرایط بودن آسان نیست. تاثیرگذارترین طرح ها و راه حل ها می توانند طیف وسیعی از پاسخ های درونی و فکری را برانگیزند. در این دوره، مربی شان آدامز به شما نشان می‌دهد که چگونه یک نشانه زیبایی‌شناختی واقعاً کار می‌کند، و مجموعه‌ای پیچیده و چندوجهی از پاسخ‌ها را ایجاد می‌کند که با بینندگان و کاربران طنین‌انداز می‌شود.

کاوش کنید که چگونه طراحان بینندگان جدید را با یک محصول تنظیم‌شده به‌خوبی درگیر می‌کنند. در مورد برخی از ابزارهای بازاریابی و طراحی که معمولاً استفاده می شود برای برقراری ارتباط واضح با مخاطب، بازی با موضوعاتی مانند اغواگری و لذت، کارآمدی، شوخ طبعی، هوش و نوآوری، عصبانیت، بی گناهی و موارد دیگر آشنا شوید. Sean نکات عملی را به شما می دهد که می توانید آنها را در کار امتحان کنید، که از نمونه های بصری و طرح های قدیمی استخراج شده است. در پایان این دوره، شما آماده خواهید شد تا حرکت شغلی بعدی خود را در صنعت طراحی و بازاریابی انجام دهید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد How design makes us think

  • طراحی و پاسخ Design and response

1. اغوا و لذت 1. Seduction and Pleasure

  • چگونه زیبایی را درک می کنیم How we perceive beauty

  • رنگ، شکل، لذت، و اغوا کننده Color, shape, pleasure, and seduction

  • اغواگری در عمل Seduction in action

  • ارزش Value

2. کارایی 2. Efficiency

  • کارایی در ارتباطات Efficiency in communication

  • نشانه های بصری Visual cues

  • منابع و عملکرد Resources and function

3. طنز 3. Humor

  • چه چیزی خنده دار است و چرا مهم است؟ What's funny and why does it matter?

  • چگونه بامزه باشیم How to be funny

4. هوش و نوآوری 4. Intelligence and Innovation

  • قدرت حل مسئله The power of problem solving

  • نشانه های بصری هوشمند و نوآورانه Intelligent and innovation visual cues

  • نوآوری و نشانه های بصری Innovation and visual cues

5. خشم و ارتباط 5. Anger and Communication

  • خشم و نفرت Anger and hate

6. غرور 6. Pride

  • غرور و اجتماع Pride and community

  • غرور مدنی و ورزشی Civic and athletic pride

7. بی گناهی 7. Innocence

  • معصومیت به عنوان یک ابزار بازاریابی Innocence as a marketing tool

  • جهل معصومیت نیست Ignorance is not innocence

8. نوستالژی 8. Nostalgia

  • نوستالژی چیست؟ What is nostalgia?

  • نشانه های بصری نوستالژی Visual cues of nostalgia

9. صداقت 9. Honesty

  • آیا صداقت مهم است؟ Does honesty matter?

  • صداقت، اصالت و اعتماد Honesty, authenticity, and trust

نتیجه Conclusion

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش طراحی چگونه ما را به فکر وا می دارد
جزییات دوره
1h 43m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Sean Adams
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Adams Sean Adams

کرسی طراحی گرافیک در ArtCenter Sean Adams صندلی طراحی گرافیک در ArtCenter است و برای مشتریانی مانند Adobe طراحی می کند.

Sean یک شریک موسس شرکت شناخته شده ، AdamsMorioka بود. وی تنها رئیس جمهور ملی دو دوره ای AIGA در تاریخ 100 ساله سازمان است. آدامز سه بار در هیئت ملی AIGA خدمت کرده است و رئیس AIGA لس آنجلس بود.

در سال 2014 ، آدامز مدال AIGA را دریافت کرد ، بالاترین افتخار در این حرفه. آدامز نویسنده چندین ستون مجله و چندین کتاب پرفروش است. از او به عنوان یکی از چهل مهمترین افرادی که در ID40 طراحی بین المللی را انجام می دهند و یکی از ده طراح با نفوذ برتر که امروز توسط GDUSA کار می کند ، نام برده شده است. وبلاگ وی ، burningsettlerscabin ، به طور مرتب در لیست 10 وبلاگ طراحی شده در ایالات متحده قرار دارد.