من دوست دارم این کلاس را به عنوان "پادزهر برای بلوک نویسندگان" در نظر بگیرم.
کاری که ما در این کلاس انجام می دهیم این است که به شکل و ساختار دقیق نگاه کنیم. این بدان معناست که ما زمانی را صرف شیرجه زدن در کل مسیر خواهیم کرد، و به این می پردازیم که چگونه بین بخش ها جریان دارد، چرا بین بخش ها جریان دارد و چگونه می توانیم این اتفاق را در مسیر خودمان انجام دهیم. بنابراین گرد و غبار برخی از آن جلسات قدیمی را که توانسته اید به پایان برسانید پاک کنید زیرا این کلاس ابزارهایی را که برای انجام آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.
اگر موسیقی شما چیزی را از دست داده است، احتمالاً همین است.
اگر متوجه میشوید که آهنگ پشت سر هم مینویسید، و با اینکه خوب به نظر میرسند، چیزی وجود دارد که از دست دادهاند - پس این آن است. شما حس هماهنگی تولیدکنندگان حرفه ای را از دست داده اید. در این کلاس، من شما را با تمام ابزارهایی که برای تولید آن آهنگ ها نیاز دارید، دقیقاً همانطور که تصور می کنید، مسلح می کنم.
چه کسی باید این دوره را بگذراند؟
هر کسی که علاقه مند به تولید موسیقی خود است. این کار شما را راهاندازی میکند و در کمترین زمان به آهنگهایتان صدایی منحصربهفرد میدهد.
ساختار
این دوره شامل سخنرانیهای ویدیویی است که همگی شامل یک جلسه در Ableton Live 10 است. اگر از برنامه دیگری استفاده میکنید (یا اصلاً برنامهای ندارید)، نگران نباشید! این یک کلاس در مورد نحوه استفاده از Ableton Live نیست و این مفاهیم را می توان برای هر DAW اعمال کرد.
موضوعات عبارتند از:
فرم
آیه، گروه کر، پل، شکست، رها کردن، و غیره
بخش های تجزیه و تحلیل
استفاده از فرمهای استاندارد
فرم باینری
فرم سه تایی
فرم Rondo
موضوع و تنوع
فرم سلاح مخفی من (فوق محرمانه!)
تکنیک هایی برای ایجاد تنوع
تراکم و بافت در فرم
ملودی و عبارات
علم ملودی
تکنیک های تغییر انگیزه
... و خیلی بیشتر!!!
این دوره نقشه راهی برای یافتن قطعه گم شده در مسیرهای شما، یا شروع ساخت آهنگ های عالی است.
تمام ابزارهایی که برای ساخت، تولید و شروع حرفه موسیقی خود نیاز دارید در این دوره گنجانده شده است و کل دوره بر اساس تجربیات واقعی زندگی است - نه فقط تئوری آکادمیک.
تمجید برای دورههای آموزشی توسط جیسون آلن:
⇢ "به نظر میرسد که همه جزئیات کوچک به روشی بسیار ساده پوشش داده میشوند. روند یادگیری آرام میشود و به مفاهیم پیچیده اجازه میدهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." - M. شاه
⇢ "برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون عالی است. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است." - Z. Palce
⇢ "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth
⇢ "بسیار عالی. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، اکنون دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" - جفری کوری
⇢ "من دارم چیزهای زیادی یاد میگیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگها را داشته باشم!" - A. Deichsel
⇢ "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک
⇢ "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت
تهیه کننده موسیقی، آهنگساز، دکتری، استاد
دکتر جی. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوعش از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیک است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.
در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.
ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینهسوتا تدریس میکند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. او دارای مدرک دکترا در آهنگسازی، ۲ مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک، و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای دانشگاهی خود جوایز متعددی را در طول مسیر دریافت کرده است.
آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور) "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فناوری" گفته می شود. . ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.
نمایش نظرات