آموزش دوره کامل جاوا Swing برای توسعه رابط کاربری گرافیکی برای سال 2022

The Complete Java Swing Course for GUI Development for 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش توسعه برنامه ها و بازی های دسکتاپ رابط کاربری گرافیکی در جاوا

آنچه یاد خواهید گرفت

  • مفاهیم پشت توسعه بازی‌های جاوا را کشف کنید
  • آموزش مراحل اصلی توسعه بازی
  • درک بسته‌های مورد استفاده برای برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی)
  • تئوری برنامه نویسی جاوا را با Swing و AWT بیاموزید

در دوره آموزشی متداول‌ترین روش‌های توسعه بازی‌ها و برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی در جاوا را خواهید آموخت. این دوره به طور خاص به عنوان یک راهنمای کامل برای دانش آموزانی طراحی شده است که می خواهند در توسعه برنامه Java GUI پیشرفت کنند. به همین دلیل، هر موضوع توسط تمرین‌های کدنویسی دقیق پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌توانید مطالب را به راحتی درک کنید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

این دوره توسعه فریم برنامه ها و روش های مختلف مورد استفاده برای نمایش و تعامل با اشیاء کاربردی با استفاده از جاوا Swing را پوشش می دهد. با این حال، ما همچنین نمونه‌های عملی از نحوه توسعه بازی‌ها و برنامه‌های جاوا را به شما نشان خواهیم داد تا تمرین کامل را انجام دهید و آنچه را که آموخته‌اید به کار ببرید.

وقتی دوره را تمام کردید، دانش قوی خواهید داشت و می‌توانید از موضوعات پیشرفته‌تر پیشی بگیرید.

در دوره آموزشی متداول‌ترین روش‌های توسعه بازی‌ها و برنامه‌های رابط کاربری گرافیکی در جاوا را خواهید آموخت. این دوره به طور خاص به عنوان یک راهنمای کامل برای دانش آموزانی طراحی شده است که می خواهند در توسعه برنامه Java GUI پیشرفت کنند. به همین دلیل، هر موضوع توسط تمرین‌های کدنویسی دقیق پشتیبانی می‌شود، بنابراین می‌توانید مطالب را به راحتی درک کنید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

این دوره توسعه فریم برنامه ها و روش های مختلف مورد استفاده برای نمایش و تعامل با اشیاء کاربردی با استفاده از جاوا Swing را پوشش می دهد. با این حال، ما همچنین نمونه‌های عملی از نحوه توسعه بازی‌ها و برنامه‌های جاوا را به شما نشان خواهیم داد تا تمرین کامل را انجام دهید و آنچه را که آموخته‌اید به کار ببرید.

وقتی دوره را تمام کردید، دانش قوی خواهید داشت و می‌توانید از موضوعات پیشرفته‌تر پیشی بگیرید.

این دوره برای چه کسانی است:

  • توسعه دهندگان مبتدی جاوا
  • دانش آموزانی که مایل به یادگیری توسعه بازی های جاوا هستند
  • دانش آموزانی که مایل به یادگیری توسعه برنامه های کاربردی رابط کاربری گرافیکی هستند
  • دانشجویان دانشگاه در علوم کامپیوتر
  • کارکنان شرکت های فناوری اطلاعات بدون تجربه قبلی در برنامه نویسی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • نکات مهم و مسیریابی دوره Important Notes and Course Navigation

  • کد منبع Source Code

جاوا و نصب Eclipse IDE Java and Eclipse IDE Installations

  • نصب جاوا و اکلیپس برای ویندوز Java and Eclipse Installation for Windows

  • نصب جاوا و Eclipse برای MacOS Java and Eclipse Installation for MacOS

  • جاوا و نصب Eclipse برای ویندوز برای لینوکس Java and Eclipse Installation for Windows for Linux

اصول اولیه و ساختار بازی Game Basic Principals and Structure

  • ساختار کلاس بازی Game Class Structure

  • دستگاه های مختصات Coordinate Systems

  • روش ها و بسته های پیشرفته Advanced Methods and Packages

جاوا Swing | کلاس ها و روش ها Java Swing | Classes and Methods

  • جاوا Swing | JFrame و JPanel Java Swing | JFrame and JPanel

  • جاوا Swing | تایمر بازی Java Swing | Game Timer

  • جاوا Swing | ImageIcon برای وارد کردن تصاویر Java Swing | ImageIcon for Importing Pictures

  • Java Util | اشیاء تصادفی Java Util | Random Objects

  • Java Sound IO | پخش موزیک Java Sound IO | Play Music

کلاس ها و روش های جاوا AWT Java AWT Classes and Methods

  • جاوا AWT | گرافیک و گرافیک 2D Java AWT | Graphics and Graphics2D

  • جاوا AWT | KeyListener و ActionListener Java AWT | KeyListener and ActionListener

  • جاوا AWT | روش های ترسیم Java AWT | Draw Methods

  • جاوا AWT | نوازش و پر کردن Java AWT | Stroking and Filling

  • جاوا AWT | رشته ها و فونت ها Java AWT | Strings and Fonts

  • تقاطع اشیا در جاوا Objects Intersection in Java

مدیریت رویداد با جاوا Swing Event Handling with Java Swing

  • بررسی اجمالی رسیدگی به رویداد Event Handling Overview

  • کلاس اکشن انتزاعی Abstract Action Class

  • کلاس اکشن انتزاعی | اکشن تستر Abstract Action Class | Action Tester

  • کلاس ضربه کلید | قسمت 1 Key Stroke Class | Part 1

  • کلاس ضربه کلید | قسمت 2 Key Stroke Class | Part 2

  • مدیریت فوکوس جاوا Java Focus Management

  • توسعه تمرکز | کلاس فوکوس ماوس Focus Development | Mouse Focus Class

  • توسعه تمرکز | کلاس تمرکز اصلی Focus Development | Main Focus Class

  • مدیریت رویداد | بخش نتیجه گیری Event Handling | Section Conclusion

اجزای نوسان هسته Core Swing Components

  • قطعات نوسان هسته Ovetview Core Swing Components Ovetview

  • کلاس آیکون تصویر Image Icon Class

  • کلاس JButton JButton Class

  • کلاس جی پنل JPanel Class

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

دکمه های جابجایی Toggle Buttons

  • بررسی اجمالی دکمه‌ها Toggle Buttons Overview

  • تغییر کلاس دکمه Toggle Button Class

  • کلاس JCheckBox JCheckBox Class

  • کلاس JRadioButton JRadioButton Class

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

منوهای چرخشی و پاپ آپ ها Swing Menus and Pop Ups

  • نمای کلی منوها و پاپ آپ ها Swing Menus and Pop Ups Overview

  • کار با منوها Working With Menus

  • کار با منوها | قسمت 2 Working With Menus | Part 2

  • کلاس JPopupMenu JPopupMenu Class

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

حاشیه های پنجره Window Borders

  • مروری بر مرزها Borders Overview

  • کلاس با عنوان Border TitledBorder Class

  • ایجاد مرزهای سفارشی Creating Custom Borders

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

Root Pane Containers Root Pane Containers

  • نمای کلی کانتینرهای پانل ریشه Root Pane Containers Overview

  • تزیین ویندوز JFrame Decorating JFrame Windows

  • برنامه های دسکتاپ: شنونده فریم داخلی Desktop Applications: Internal Frame Listener

  • برنامه های دسکتاپ: JDesktopPane Desktop Applications: JDesktopPane

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

مدیران چیدمان Layout Managers

  • نمای کلی مدیران طرح Layout Managers Overview

  • کلاس طرح بندی شبکه Grid Layout Class

  • طرح بندی جعبه Box Layout

جعبه ها و اجزای محدوده محدود Boxes and Bounded Range Components

  • نمای کلی جعبه ها و اجزای محدوده محدود Boxes and Bounded Range Components Overview

  • کلاس جعبه Box Class

  • کلاس JScrollBar: شنونده تغییر محدود JScrollBar Class: Bounded Change Listener

  • کلاس JScrollBar: کلاس اصلی JScrollBar Class: Main Class

  • کلاس JSlider: شنونده تغییر محدود JSlider Class: Bounded Change Listener

  • کلاس JSlider: کلاس اصلی JSlider Class: Main Class

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

سخنرانی های عملی | برنامه پازل Practical Lectures | Puzzle Application

  • ایجاد دکمه های پازل Create Puzzle Buttons

  • نمایش صفحه کلید پازل Display Puzzle Keypad

  • اکشن شنونده Action Listener

  • پازل کاربردی Functional Puzzle

  • اضافه کردن شرایط برنده شدن Add Winning Conditions

** سخنرانی های پاداش ** ** Bonus Lectures **

  • ** تخفیف ویژه دوره** ** Special Course Discounts **

نمایش نظرات

آموزش دوره کامل جاوا Swing برای توسعه رابط کاربری گرافیکی برای سال 2022
جزییات دوره
8h 33m
70
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
31,477
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Martin Yanev
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Martin Yanev Martin Yanev

مهندس نرم افزار

اسم من مارتین یانف یک مهندس نرم افزار هوافضا بین المللی تحسین شده است.

من یک مدرک لیسانس در مهندسی هوانوردی و دو مدرک کارشناسی ارشد در دینامیک هوافضا و مهندسی نرم افزار دارم. من عضو وابسته انجمن سلطنتی هوانوردی در بریتانیا هستم. من دارای گواهینامه ISTQB با تجربه قوی در تست/ادغام سیستم هستم.

من مهارت های برنامه نویسی قوی خود را در 7 سال گذشته با توسعه و آزمایش الگوریتم های نرم افزاری پیچیده برای برنامه های هوافضا به دست آورده ام. من در حال حاضر در پروژه آسمان واحد اروپایی هستم که هدف آن افزایش ظرفیت فضای هوایی اروپا با استفاده از پیشرفته ترین سیستم های مدیریت ترافیک هوایی است.

در مورد هر موضوع مرتبط با علوم کامپیوتر و مهندسی هوافضا با من تماس بگیرید زیرا من واقعاً به این زمینه ها علاقه دارم.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و پیشرفت شغلی خود را با آنها بهبود بخشید.