آموزش طراحی گرافیک حرکت: برنامه ریزی و توسعه پروژه

Motion Graphic Design: Project Planning and Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برای ایجاد موشن گرافیک ابتکاری در یک ضرب الاجل ، مهارت های نرم افزاری جامد به تنهایی باعث کاهش آن نمی شود. طراحان موفق همچنین می فهمند که چگونه مفاهیم خلاقانه خود را به روشی موثر و حرفه ای ارائه دهند و آنها را اجرا کنند. در این دوره ، روشهای عملی برای مقابله با مرحله برنامه ریزی و توسعه پروژه های خود را بیاموزید. آنجی تیلور ، مربی این استراتژی ها را با در نظر گرفتن توسعه تبلیغات آنلاین و به نمایش گذاشتن تکنیک های مختلف به کار رفته در جریان کار خود ، در چارچوب متناسب قرار می دهد. وی توضیح می دهد که چگونه می توان رویکرد مشابهی را در پروژه خلاقانه خود به کار برد و چگونه ایده هایی تولید می کند که هم اطلاعات جمعیتی مخاطبان و هم نیازهای مشتری را در نظر می گیرد. او به شما کمک می کند یک سبک گرافیکی برای پروژه خود تعیین کنید و یک داستان خطی ایجاد کنید. انجی همچنین چگونگی مقابله با برنامه ریزی پروژه ، بودجه بندی و ایجاد ساختار پروژه پس از اثر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • تفسیر خلاصه های خلاقانه
  • الهام گرفتن و ایده پردازی
  • جمع آوری اطلاعات مربوط به بینندگان خود
  • تحقیق برای پروژه های طراحی گرافیک حرکتی
  • تمایز طرح شما
  • ایجاد یک داستان خطی
  • استفاده از دفترچه های یادداشت برای فریب ایده ها
  • برنامه ریزی پروژه های حرکت گرافیکی
  • استفاده از نمودارهای گانت
  • جمع آوری منابع برای طراحی گرافیک حرکتی
  • استفاده از Creative Commons و تصاویر حوزه عمومی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • ساختار دوره Course structure

1. تفسیر خلاصه خلاقیت 1. Interpreting Creative Briefs

  • الهام گرفتن و ایده گرفتن Getting inspiration and coming up with ideas

  • جمع آوری اطلاعات در مورد بینندگان خود Gathering information about your viewers

  • با توجه به جمعیتی مخاطبان Considering audience demographics

  • جمع آوری اطلاعات مشتری Gathering client information

2. تحقیق در مورد پروژه های طراحی گرافیک حرکت 2. Research for Motion Graphic Design Projects

  • تعیین سبک گرافیکی Determining graphic style

  • تفاوت در طراحی شما Differentiating your design

3. ایجاد ایده هایی برای پروژه های طراحی گرافیکی حرکت 3. Developing Ideas for Motion Graphic Design Projects

  • استفاده از نقشه های ذهن برای تجسم سلسله مراتب اطلاعات Using mind maps to visualize information hierarchy

  • کتاب های دفترچه ای برای ایده آل کردن ایده ها Scrapbooks for roughing out ideas

  • در حال توسعه یک داستان خطی Developing a linear story

4. برنامه ریزی پروژه های گرافیکی حرکت 4. Planning Motion Graphic Projects

  • برنامه ریزی پروژه با تقویم ها یا برنامه ریزان دیوار Project planning with calendars or wall planners

  • نمودارهای گانت و نرم افزار GTD Gantt charts and GTD software

  • تنظیم ساختار خوب پروژه پس از اثر Setting up a good After Effects project structure

  • مدیریت پرونده و پوشه برای پروژه های طراحی File and folder management for design projects

5- جمع آوری منابع برای طرح های گرافیکی حرکت 5. Gathering Resources for Motion Graphic Designs

  • استفاده از عکاسی برای توسعه سبک پروژه Using photography to develop the project style

  • با استفاده از Creative Commons و تصاویر دامنه عمومی Using Creative Commons and Public Domain images

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش طراحی گرافیک حرکت: برنامه ریزی و توسعه پروژه
جزییات دوره
1h 4m
18
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,946
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Angie Taylor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Angie Taylor Angie Taylor

آنجی تیلور یک کارگردان هنری ، تصویرگر و طراح گرافیک حرکت مستقر در انگلستان است. او هنرهای زیبا را در دانشکده هنر ادینبورگ (دانشگاه هریوت وات) تحصیل کرد و یک حرفه 14 ساله را به عنوان یک گرافیست حرکت در زمینه تولید انیمیشن ، جلوه های بصری و گرافیک حرکات تلویزیونی ، فیلم ، فیلم و وب فعالیت کرد. در این مدت ، آنجی همچنین در صنعت نرم افزار به عنوان متخصص محصولات مشغول به کار بود و به طور مرتب در شرکتهایی از جمله Adobe و Apple شرکت می کرد. آنجی در نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی مانند NAB ، IBC و Macworld تظاهرات و سمینارهای نرم افزاری را درباره روند ساخت فیلم های دیجیتال و فرآیندهای انیمیشن ارائه می دهد. او آموزش و مشاوره سفارشی را برای شرکتهایی از جمله BBC ، Channel 4 ، Carlton ، HTV و MTV ارائه داده است. آنجی نویسنده دو کتاب موفق Creative After Effects است که توسط Focal Press منتشر شده است ، و همچنین Design Essentials برای یک Motion Media Artist که توسط Focal Press نیز منتشر شده است. به وب سایت وی به آدرس http://www.angietaylor.co.uk مراجعه کنید.