نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش ها ، مفاهیم بنیادی برای تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. در این مجموعه از آموزش ها ، ما مفاهیم اساسی را برای تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت. ما با یادگیری نحوه ساخت اسکلتی شروع خواهیم کرد که به هر روشی که تصور کنیم بیان می کند. سپس مدل خود را متصل کرده و تکنیک های پوستی را یاد می گیریم که می تواند به ما کمک کند در هنگام اصلاح اصلاحات ، در زمان زیادی صرفه جویی کنیم. برای به پایان رساندن آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم کنترل انیماتور پسند و قوی طراحی کنیم. در پایان ، شما دانش لازم برای ساخت دکل های کنترل آماده انیمیشن را از خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D
Becoming a Character Setup Artist in CINEMA 4D
-
ایجاد اتصالات پا
Creating Leg Joints
-
به پایان رساندن زنجیره مشترک پای چپ و اتصالات آینه ای ما
Finishing the Left Leg's Joint Chain and Our Mirroring Joints
-
افزودن استخوان لگن و سازماندهی صحنه ما با لایه ها
Adding a Pelvis Bone and Organizing Our Scene with Layers
-
تنظیم استخوان برای ستون فقرات
Setting up Bones for the Spine
-
افزودن اتصالات برای گردن و سر
Adding Joints for the Neck and Head
-
ایجاد اتصالات بازو
Creating Arm Joints
-
زنجیر بازو را تمام کنید و آن را در سراسر آن آینه کنید
Finishing the Arm Chain and Mirroring It Across
-
ایجاد اتصالات برای دم
Creating Joints for the Tail
-
پاکسازی صحنه
Cleaning up the Scene
-
پوست کردن مدل
Skinning the Model
-
تصفیه وزن
Refining Weights
-
وزن های آینه
Mirroring Weights
-
ایجاد یک کنترل جهانی
Creating a Global Control
-
طراحی کنترل پا
Designing Leg Controls
-
افزودن حرکت شناسی معکوس به پاها
Adding Inverse Kinematics to the Legs
-
پایان کنترل های پا
Finishing the Leg Controls
-
داده های کاربر و کلیدهای رانده شده
User Data and Driven Keys
-
کنترل زانو
Knee Controls
-
کنترل لگن
Controlling the Pelvis
-
کنترل مرکز ثقل و تنه
Controlling the Center-of-gravity and Torso
-
پایان مراحل راه اندازی مرکز ثقل و تنه
Finishing the Setup Process for the Center-of-gravity and Torso
-
کنترل گردن و سر
Controlling the Neck and Head
-
پایان مراحل راه اندازی گردن و سر
Finishing the Setup Process for the Neck and Head
-
تنظیم کنترل های دم
Setting up Tail Controls
-
کنترل بازوی ساختمان
Building Arm Controls
-
پایان مراحل راه اندازی بازوی شخصیت
Finishing the Setup Process for the Character's Arms
-
اضافه کردن کنترل های انگشتی
Adding Finger Controls
-
پایان دادن به کنترل های اولیه انگشت
Finishing the Primary Finger Controls
-
جمع کردن کار ما روی انگشتان
Wrapping up Our Work on the Fingers
-
نهایی سازی دکل
Finalizing the Rig
نمایش نظرات