آموزش رشد رسانه های اجتماعی: از ChatGPT و Google Gemini AI در سال 2024 استفاده کنید

Social Media Growth: Use ChatGPT & Google Gemini AI in 2024

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: قدرت هوش مصنوعی Gemini و ChatGPT را آزاد کنید: رسانه های اجتماعی را در اینستاگرام، فیس بوک، X، TikTok، یوتیوب و موارد دیگر ارتقا دهید! از ChatGPT، Gemini AI و سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای موثر رسانه های اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از ChatGPT و Google Gemini AI یک طرح جامع رسانه اجتماعی ایجاد کنید. صادرات به Sheets. صرفه جویی در زمان. در کمتر از 10 دقیقه پست ها و تصاویر را برای پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. بر استراتژی های بازاریابی اینستاگرام، از جمله تبلیغات چرخ و فلک و متا با ChatGPT و هوش مصنوعی گوگل جمینی مسلط شوید. تکنیک های بازاریابی TikTok را اجرا کنید و با استفاده از ChatGPT و Google Gemini AI شورت های YouTube را کاوش کنید. برای بازاریابی Pinterest و SEO از ChatGPT و Google Gemini AI استفاده کنید. بازاریابی YouTube را درک کنید و مهارت های ایجاد ویدیو را با ChatGPT با افزونه InVideo، Pika Art و Video Poet افزایش دهید. از ابزارهای هوش مصنوعی Canva برای ترکیب هوش مصنوعی در فرآیندهای طراحی استفاده کنید. پیش نیازها: آشنایی با پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی (اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک، پینترست، یوتیوب، ایکس و غیره). یک حساب کاربری در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی که می خواهید رشد کنید. دسترسی به ابزارهای ChatGPT، Google Gemini AI، ChatGPT DALL-E، Pika Art، Video Poet و Canva AI می تواند مزیت بزرگی باشد.

رشد رسانه‌های اجتماعی: از ChatGPT Google Gemini AI در سال 2024 استفاده کنید - قدرت هوش مصنوعی Gemini و ChatGPT را آزاد کنید: رسانه‌های اجتماعی را در اینستاگرام، فیس‌بوک، X، TikTok، YouTube و موارد دیگر ارتقا دهید!

پتانسیل ChatGPT و Google Gemini AI برای رشد انفجاری بازاریابی رسانه های اجتماعی را باز کنید

آیا آماده اید تا استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را متحول کنید؟ آماده شوید تا از قدرت انقلابی ChatGPT و Google Gemini AI شگفت زده شوید!

دوره جامع ما، "رشد رسانه های اجتماعی: استفاده از ChatGPT Google Gemini AI در سال 2024"، دروازه شما به سوی موفقیت بی نظیر در دنیای پویا بازاریابی رسانه های اجتماعی است. چه یک بازاریاب باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، برنامه تحت رهبری متخصص ما شما را با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای تسلط بر رقابت و ارتقای نام تجاری خود در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، تیک تاک، یوتیوب و غیره مجهز می کند. p>

تصور کنید در کمتر از 10 دقیقه پست‌ها و تصاویر جذابی برای همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید. تصور کنید که به راحتی در بازاریابی اینستاگرام، تاکتیک‌های TikTok، بهینه‌سازی فیس‌بوک و استراتژی‌های لینکدین تسلط دارید که همگی با قابلیت‌های باورنکردنی ChatGPT و Gemini AI پشتیبانی می‌شوند. با راهنمایی ما، اسرار رشد انفجاری را باز خواهید کرد، بدون زحمت به مخاطبان جدید دسترسی خواهید داشت و تعامل را به حداکثر می‌رسانید.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود. اکنون در "رشد رسانه های اجتماعی: استفاده از ChatGPT Google Gemini AI در سال 2024" ثبت نام کنید و به انبوهی از دانش، مهارت های عملی و ابزارهای پیشرفته دسترسی پیدا کنید که تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را به ارتفاعات جدیدی سوق می دهد. با دسترسی مادام‌العمر به مطالب دوره و به‌روزرسانی‌ها، همیشه از منحنی‌ها جلوتر خواهید بود و مجهز به جدیدترین استراتژی‌ها و نوآوری‌ها در بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی هستید.


آنچه یاد خواهید گرفت:

1. استفاده از قدرت ChatGPT Google Gemini AI: قابلیت های ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Gemini AI را کاوش کنید و کشف کنید که چگونه می توانند تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را متحول کنند. از تولید ایده‌های محتوای جذاب گرفته تا بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی، ChatGPT و Gemini AI سلاح‌های مخفی شما برای موفقیت خواهند بود.

2. ایجاد تصاویر پست‌ها برای همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در کمتر از 10 دقیقه: در هنر ایجاد محتوای سریع با پست‌ها و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی که برای پلتفرم‌های مختلف طراحی شده‌اند، تسلط پیدا کنید. با ساعت‌هایی که صرف طوفان فکری و طراحی می‌کنید خداحافظی کنید—ChatGPT و Gemini AI به شما کمک می‌کنند در چند دقیقه تصاویری خیره‌کننده و کپی‌های جذاب ایجاد کنید.

3. تسلط در بازاریابی اینستاگرام: استراتژی های بازاریابی اینستاگرام را عمیقاً بررسی کنید، از ایجاد پست های جذاب گرفته تا بهینه سازی نمایه خود برای حداکثر دسترسی. اسرار استفاده موثر از هشتگ، حلقه های جذاب، داستان های جذاب و تبلیغات چرخ و فلک را که توسط ChatGPT و Google Bard (هوش مصنوعی Gemini) ارائه می شود، بیاموزید.

4. تاکتیک‌های بازاریابی TikTok: پتانسیل TikTok را با بینش‌های متخصص در مورد ایجاد ویدیو، بهینه‌سازی هشتگ و استراتژی‌های دسترسی ارگانیک آزاد کنید. بیاموزید که چگونه از ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini برای ایجاد محتوای جلب توجه که با مخاطبان شما طنین انداز می شود و باعث موفقیت ویروسی می شود، استفاده کنید.

5. بهینه سازی صفحه کسب و کار فیس بوک: مجموعه متا بیزینس را کاوش کنید و کشف کنید که چگونه از ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند فیس بوک برای تقویت حضور برند خود و تعامل موثر با مخاطبان خود استفاده کنید. بیاموزید که چگونه ChatGPT می تواند استراتژی بازاریابی فیس بوک شما را، از ایجاد تبلیغات قانع کننده تا بهینه سازی صفحه کسب و کار شما برای حداکثر تأثیر، بهبود بخشد.

6. ضروریات بازاریابی Pinterest: با تکنیک های پیشرفته تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی های رشد، از قدرت Pinterest استفاده کنید. کشف کنید که چگونه ChatGPT و Gemini AI می‌توانند تلاش‌های بازاریابی Pinterest شما را افزایش دهند، از ایجاد پین‌های چشم‌گیر گرفته تا بهینه‌سازی تابلوهای خود برای مشاهده جستجو و هدایت ترافیک به وب‌سایت یا وبلاگ شما.

7. استراتژی های بازاریابی YouTube: با توضیحات بهینه شده و شورت های جذاب ایجاد شده با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، حضور YouTube خود را افزایش دهید. بیاموزید که چگونه از ChatGPT و Gemini AI برای بهبود استراتژی بازاریابی YouTube خود استفاده کنید، از ساختن عناوین ویدیویی جذاب گرفته تا بهینه سازی کانال خود برای حداکثر قرار گرفتن در معرض و رشد مشترک.

8. تاکتیک های بازاریابی لینکدین: نمایه لینکدین خود را بهینه کنید و یاد بگیرید که از پلتفرم برای شبکه سازی حرفه ای و رشد برند استفاده کنید. کشف کنید که چگونه ChatGPT و Gemini AI می توانند به شما در ایجاد محتوای جذاب LinkedIn، از بهینه سازی پروفایل شخصی گرفته تا مقالات رهبری فکری که با مخاطبان شما طنین انداز می شود و قدرت شما را در صنعت شما تثبیت می کند، کمک کنند.

9. استراتژی رسانه‌های اجتماعی متناسب با انگیزه کارآمد: یک استراتژی رسانه اجتماعی سفارشی متناسب با اهداف برند خود را با تکنیک‌های انگیزشی کارآمد و همکاری‌های تأثیرگذار که توسط ChatGPT و Gemini AI طراحی شده است، ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه از بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی روندها، تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان، و بهینه سازی محتوای خود برای حداکثر تعامل استفاده کنید، و نتایج ملموسی را برای کسب و کار یا نام تجاری خود ایجاد کنید.

10. ابزارهای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی: ابزارهای طراحی خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Canva AI و InVideo Plugin را کاوش کنید تا تصاویری خیره کننده برای پست های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. کشف کنید که چگونه ChatGPT و Gemini AI می‌توانند فرآیند طراحی شما را ساده‌تر کنند، از تولید ایده‌های خلاقانه گرفته تا خودکار کردن کارهای تکراری، که به شما امکان می‌دهد بر روی مهم‌ترین چیز تمرکز کنید—ایجاد محتوای قانع‌کننده‌ای که با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود و اقدام را تحریک می‌کند.


+ بعلاوه، بینش‌های انحصاری را در مورد پلتفرم‌هایی مانند Quora، Reddit و موارد دیگر باز کنید و کشف کنید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند تلاش‌های بازاریابی شما را در سراسر جهان متحول کند. با راهنمایی های متخصص، محتوای پیشرفته و مهارت های عملی، دوره ما هر آنچه را که برای موفقیت در دنیای همیشه در حال تحول بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز دارید، ارائه می دهد.


به ما بپیوندید و پتانسیل کامل ChatGPT و Google Gemini AI را برای رشد و موفقیت بی‌نظیر در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی آزاد کنید. اکنون ثبت نام کنید و اولین قدم را برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود بردارید!


سرفصل ها و درس ها

معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

  • معرفی کامل ChatGPT برای رسانه های اجتماعی Complete Introduction into ChatGPT for Social Media

  • ChatGPT، Gemini AI، نکات مهم، خلاصه و مراحل بعدی ChatGPT, Gemini AI, Takeaways, Summary & Next Steps

  • نحوه استفاده و راه اندازی ChatGPT Plus (دستورالعمل های سفارشی و درخواست های رایگان) How to Use & Setup ChatGPT Plus (Custom Instructions & Free Prompts)

ChatGPT و ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی ChatGPT & AI Tools for Social Media Content Creation

  • همه درخواست های این بخش All prompts for this section

  • محتوای رسانه های اجتماعی - تولید ایده/طوفان فکری Social Media Content - Idea Generation / Brainstorming

  • محتوای رسانه های اجتماعی - ایجاد محتوا Social Media Content - Content Creation

  • محتوای رسانه های اجتماعی - توضیحات/زیرنویس ها Social Media Content - Descriptions / Captions

  • محتوای رسانه های اجتماعی - هشتگ Social Media Content - Hashtags

  • محتوای رسانه های اجتماعی - تقویم محتوا Social Media Content - Content Calendar

  • محتوای رسانه های اجتماعی - پاسخ به نظرات Social Media Content - Responding to Comments

  • محتوای رسانه های اجتماعی - پست توییتر و پست لینکدین Social Media Content - Twitter Post & LinkedIn Post

ایجاد پست ها و تصاویر برای همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی در کمتر از 10 دقیقه Creating Posts & Images for All Social Media Platforms in Less than 10 Minutes

  • ChatGPT برای بازاریابی فیس بوک و متا تبلیغات ChatGPT for Facebook Marketing & Meta Advertising

  • ChatGPT برای بازاریابی اینستاگرام و متا تبلیغات ChatGPT for Instagram Marketing & Meta Advertising

  • نحوه ایجاد ایده برای پست های فیس بوک و ایجاد 10xPost در 1 دقیقه - Face2Face How to Generate Facebook Posts Ideas & Create 10xPost in 1 Minute - Face2Face

  • نحوه ایجاد ایده برای پست های فیس بوک و ایجاد 10xPost در 1 دقیقه How to Generate Facebook Posts Ideas & Create 10xPost in 1 Minute

  • Google Gemini - دو برابر یا سه برابر ایده های محتوای بیشتر برای فیس بوک در 5 دقیقه دریافت کنید Google Gemini - Get 2x or 3x More Content Ideas for Facebook in 5 Minutes

  • ChatGPT برای رسانه های اجتماعی - کاوش کتابخانه تبلیغات فیس بوک و تبلیغات فیس بوک ChatGPT for Social Media - Facebook Ad & Facebook Ads Library Exploration

ایجاد و بهینه سازی بازاریابی اینستاگرام Instagram Marketing Creation & Optimization

  • آپلود پست اینستاگرام در رایانه شخصی - مرحله به مرحله Upload Instagram Post on PC - Step by Step

  • آپلود پست اینستاگرام روی تلفن Instagram post upload on the phone

  • انتخاب مکان صحیح Choosing the correct location

  • پس از ارسال - توابع پست After posting - Post functions

بازاریابی اینستاگرام - آنچه واقعاً مهم است Instagram Marketing - what really matters

  • ذخیره می کند Saves

  • نظرات و لایک ها Comments & Likes

  • توصیه ها/اشتراک گذاری Recommendations/ share

  • الگوریتم اینستاگرام در یک نگاه The Instagram algorithm at a glance

هشتگ های اینستاگرام برای دسترسی بیشتر Instagram Hashtags for more reach

  • چرا به هشتگ نیاز دارم؟ Why do I need hashtags?

  • کجا از هشتگ ها و کلمات کلیدی استفاده کنم؟ Where do I use hashtags and keywords?

  • 4 نوع هشتگ (محبوب، حجم کم جستجو، پرطرفدار، شخصی) 4 hashtag types (popular, low search volume, trending, personal)

  • متن هشتگ به عنوان محافظت از هرزنامه Hashtag text as spam protection

نکاتی برای حلقه های بهتر اینستاگرام Tips for better Instagram reels

  • از صدای یک حلقه دیگر استفاده کنید Use the audio of another reel

  • قرقره های خود را زیرنویس کنید Caption your reels

  • لب خوانی عالی Perfect lip singing

  • انتقال نوار ابزار Move toolbar

هک داستان بازاریابی اینستاگرام Instagram Marketing Story Hacks

  • هک های داستانی شماره 1 - پس زمینه تک رنگ Story Hacks #1 - solid color background

  • هک داستان شماره 2 - تصویر در تصویر (کپی و چسباندن) Story Hacks #2 - picture in picture (copy & paste)

  • هک داستان شماره 3 - رنگ فونت را از تصویر انتخاب کنید Story Hacks #3 - choose font color from image

  • هک های داستانی شماره 4 - هشتگ و دسترسی Story Hacks #4 - Hashtags and reach

  • هک های داستانی شماره 5 - ایموجی های روشن Story Hacks #5 - Bright emojis

دسترسی بیشتر در اینستاگرام داشته باشید Get More Reach on Instagram

  • گروه های تعامل Engagement Groups

  • با اینفلوئنسرهای دیگر ارتباط برقرار کنید Connect with other influencers

  • روش گری وی Gary V. Method

  • روش سلبریتی Celebrity Method

بازاریابی اینستاگرام، چرخ فلک و تبلیغات متا با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini Instagram Marketing, Carousel & Meta Ads with ChatGPT & Gemini AI

  • چرخ فلک و قرقره اینستاگرام - معرفی Face2Face Instagram Carousel & Reels - Face2Face Introduction

  • چرخ فلک اینستاگرام، فرمت های چند زبانه و متا تبلیغات (ChatGPT و Gemini) Instagram Carousel, Multi-Language & Meta Ads Formats (ChatGPT & Gemini)

صفحه تجاری فیس بوک و مجموعه متا کسب و کار Facebook Business Page & Meta Business Suite

  • صفحه کسب و کار فیس بوک - معرفی Face2Face Facebook Business Page - Face2Face Introduction

  • صفحه کسب و کار فیس بوک - راهنمای کامل ضبط صفحه Facebook Business Page - Complete Screen Recording Guide

  • Meta Business Suite - راهنمای کامل ضبط صفحه Meta Business Suite - Complete Screen Recording Guide

ایجاد ویدیو بازاریابی TikTok TikTok Marketing Video Creation

  • اجزای - بررسی اجمالی Components - Overview

  • ضبط ویدیو Video recording

  • گفتار، موسیقی و صداها Speech, music & sounds

  • استفاده از فیلترها و افکت ها Using filters & effects

  • ویرایش و امکانات بیشتر Editing & further possibilities

  • فونت اضافه کنید Add font

  • توضیحات و فراخوان برای اقدام Description & call-to-action

بازاریابی TikTok - هشتگ ها و نحوه پیدا کردن آنها TikTok Marketing - Hashtags and how to find them

  • چگونه از هشتگ ها استفاده کنیم؟ How to use Hashtags?

  • چگونه هشتگ های خوب انتخاب کنم؟ How do I choose good hashtags?

  • تنظیمات ویدیو Video settings

بازاریابی TikTok - دسترسی ارگانیک TikTok Marketing - Organic reach

  • ABC - روش (جذب، ساخت، تبدیل) - دسترسی، اعتماد، بازاریابی ABC - Method (Attract, Build, Convert) - Reach, Trust, Marketing

  • نکته دسترسی: نظر، لایک، اشتراک گذاری Reach Tip: Comment, Like, Share

  • نکته دسترسی: محتوا را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید Reach Tip: Save content as draft

  • نکته دسترسی: بهترین TikToks را تکرار کنید Reach Tip: Repeat best TikToks

  • نکته دسترسی: اثبات اجتماعی از طریق افراد مشهور Reach tip: Social proof through famous people

  • نکته: از طریق محتوای اشتراک گذاری اجتماعی دسترسی بیشتری به دست آورید - چیست؟ Tip: Get more reach through social sharing content - what is it?

بازاریابی TikTok و شورت YouTube با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini TikTok Marketing & YouTube Shorts with ChatGPT & Gemini AI

  • ChatGPT برای TikTok ChatGPT for TikTok

  • افزونه ChatGPT و VidIQ برای YouTube ChatGPT & VidIQ Plugin for YouTube

  • VidIQ، ویدیوهای TikTok، شورت‌های YouTube و حلقه‌های اینستاگرام - معرفی Face2Face VidIQ, TikTok Videos, YouTube Shorts & Instagram REELS - Face2Face Introduction

  • VidIQ، ویدیوهای TikTok، شورت های یوتیوب و حلقه های اینستاگرام VidIQ, TikTok Videos, YouTube Shorts & Instagram REELS

اصول بازاریابی پینترست و تحقیقات کلمات کلیدی Pinterest Marketing Basics & Keyword Research

  • الگوریتم Pinterest توضیح داد The Pinterest algorithm explained

  • تحقیق کلمات کلیدی با گرایش های Pinterest Keyword research with Pinterest trends

  • تحقیق کلمات کلیدی با Pinterest پیش بینی می کند Keyword research with Pinterest predicts

  • چگونه کلمات کلیدی را با Pinterest پیدا کنم؟ How do I find keywords with Pinterest?

پین پینترست را آپلود کنید Upload Pinterest Pin

  • پین کردن آپلود مرحله به مرحله Pin upload step-by-step

  • محصولات را به پین ​​خود پیوند دهید Link products to your pin

  • نکته برای پیوند محصول Note for product linking

نکات رشد Pinterest Pinterest Growth Tips

  • سنجاق، سنجاق، سنجاق Pin, Pin, Pin

  • دایره ترافیک شخصی شما Your personal traffic circle

  • اهمیت ثبات برند Importance of brand consistency

  • احساسات بر عقلانیت ارجحیت دارند Emotions take precedence over rationality

نکات و ترفندهای پینترست Pinterest Tips & Tricks

  • Pinterest - بایدها و نبایدها Pinterest - Do's and Dont's

  • برگه تعامل Engagement Tab

  • نکات و ترفندهای بیشتر شماره 1 More tips & tricks #1

  • نکات و ترفندهای بیشتر شماره 2 More tips & tricks #2

بازاریابی پینترست + SEO با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini Pinterest + SEO Marketing with ChatGPT & Gemini AI

  • ChatGPT برای Pinterest ChatGPT for Pinterest

  • Pinterest & SEO - عناوین، توضیحات و هشتگ ها - Face2Face معرفی Pinterest & SEO - Titles, Descriptions & Hashtags - Face2Face Introduction

  • Pinterest & SEO - عناوین، توضیحات و هشتگ ها - راهنمای ضبط صفحه Pinterest & SEO - Titles, Descriptions & Hashtags - Screen Recording Guide

بهینه سازی سئو یوتیوب Youtube SEO Optimization

  • تجزیه و تحلیل یکی از محبوب ترین ویدیوهای من Analysis of one of my most popular videos

  • ابزار هیجان انگیز: VidIQ Exciting tool: VidIQ

  • نمایش فیلم های مسابقه با VidIQ Screening videos of the competition with VidIQ

  • توضیحات برای بهینه سازی سئو و عنوان فایل خام Description for SEO optimization & title of the raw file

  • بهبود تگ یوتیوب - مثال زنده Youtube tag improvement – live example

  • زمان تماشا و نرخ کلیک به عنوان یک شاخص مهم Watchtime & Clickrate as an important indicator

  • بازی با لیست پخش The game with playlists

رشد کانال یوتیوب Youtube channel growth

  • در مورد سایر ویدیوهای یوتیوب نظر دهید Comment on other Youtube videos

  • از ابزار متن استفاده کنید Use the text tool

  • لینک اشتراک برای کانال یوتیوب شما Subscribe link for your Youtube channel

  • زنگ را به عنوان محرک رشد فعال کنید Activate the bell as a growth driver

  • مهر زمانی به عنوان محرک رشد Timestamps as growth driver

  • مقدمه ای برای نوشتن عناوین بهتر Introduction to writing better titles

  • توجه: تقویت ویدیوهای خود Attention: Boosting your own videos

توضیحات YouTube و YouTube + شورت TikTok با ChatGPT و Google Gemini AI YouTube Descriptions & YouTube + TikTok Shorts with ChatGPT & Google Gemini AI

  • بازاریابی YouTube با ChatGPT YouTube Marketing with ChatGPT

  • بازاریابی YouTube با ChatGPT - معرفی Face2Face YouTube Marketing with ChatGPT - Face2Face Introduction

  • نوشتن اسکریپت برای ویدیوی Reels برای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب شورت Writing Script for Reels Video for Instagram, Facebook and YouTube Shorts

  • ایجاد توضیحات، عنوان، برچسب و تصویر کوچک YouTube در چند دقیقه Creating YouTube Description, Title, Tag and Thumbnail in Few Minutes

  • بازاریابی یوتیوب با جمینی: کشف رتبه بندی ویدیوها و کانال ها با جمینی YouTube Marketing with Gemini: Discovering Ranking Videos & Channels with Gemini

نکات هوش مصنوعی یوتیوب Youtube AI Tipps

  • پسوند VidIQ در فرآیند آپلود VidIQ extension in the upload process

  • VidIQ - تولید کننده محتوای هوش مصنوعی برای YouTube VidIQ - AI Content Generator for YouTube

  • متن به گفتار - صدای هوش مصنوعی آسان شده است Text to Speech - AI voice made easy

  • Microsoft Designer for YouTube Thumbnails Microsoft Designer for YouTube Thumbnails

تشویق کارآمد، ایجاد استراتژی مناسب رسانه های اجتماعی و تأثیرگذاران Efficient Prompting, Creating Tailored Social Media Strategy & Influencers

  • تشویق کارآمد، ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی و تأثیرگذاران - مقدمه Efficient Prompting, Creating Social Media Strategy & Influencers - Introduction

  • تشویق کارآمد، ایجاد استراتژی مناسب رسانه های اجتماعی و تأثیرگذاران Efficient Prompting, Creating Tailored Social Media Strategy & Influencers

  • کشف روندها و فرصت های نوظهور با هوش مصنوعی Gemini Discovering Emerging Trends & Opportunities with Gemini AI

ایجاد تصویر و ویدیو با ChatGPT DALL-E، افزونه InVideo، Pika Art Poet Picture & Video Creation with ChatGPT DALL-E, InVideo Plugin, Pika Art Poet

  • ChatGPT DALL-E برای رسانه های اجتماعی - معرفی Face2Face ChatGPT DALL-E for Social Media - Face2Face Introduction

  • ChatGPT Plus DALL-E - ایجاد تصاویر فوق العاده با شادی در یک دقیقه ChatGPT Plus DALL-E - Creating Fantastic Images with Joy in One Minute

  • نحوه ایجاد ویدیوهای فوق العاده با افزونه ChatGPT و InVideo How to Create Fantastic Videos with ChatGPT & InVideo Plugin

  • Pika Art - در چند ثانیه ویدیوهای کوتاه فوق العاده برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید Pika Art - Create Fantastic Short Videos for Social Media in Seconds

  • Google Video Poet for Short Videos Creation & All Trends AI Google Video Poet for Short Videos Creation & All Trends AI

Canva AI Tools - از هوش مصنوعی برای طراحی های خود استفاده کنید Canva AI Tools - Use Artificial Intelligence for your Designs

  • Canva AI - طراحی جادویی Canva AI - Magic Design

  • Canva AI - متن به تصویر Canva AI - Text to Image

  • Canva AI - HeyGen AI Avatars Canva AI - HeyGen AI Avatars

  • Canva AI - Magic Write Canva AI - Magic Write

X با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini X with ChatGPT & Gemini AI

  • X با ChatGPT X with ChatGPT

  • پست ها و هشتگ های X با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini X Posts & Hashtags with ChatGPT & Gemini AI

بازاریابی Quora و Reddit با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini Quora & Reddit Marketing with ChatGPT & Gemini AI

  • بازاریابی Reddit و ایجاد محتوا با ChatGPT و هوش مصنوعی Gemini Reddit Marketing & Content Creation with ChatGPT & Gemini AI

  • بازاریابی و تولید محتوا Quora با هوش مصنوعی Bard Gemini Quora Marketing & Content Creation with Bard Gemini AI

بازاریابی لینکدین، پروفایل لینکدین و بهینه سازی پروفایل شخصی LinkedIn Marketing, LinkedIn Profile & Personal Profile Optimization

  • بازاریابی لینکدین با ChatGPT LinkedIn Marketing with ChatGPT

  • بازاریابی لینکدین با ChatGPT و Google Bard - معرفی Face2Face LinkedIn Marketing with ChatGPT & Google Bard - Face2Face Introduction

  • قالب های لینکدین، نمایه شرکت لینکدین و درخواست لینکدین LinkedIn Templates, LinkedIn Company Profile & Prompting for LinkedIn

  • یافتن موضوعات پرطرفدار و هشتگ ها و ایده ها برای لینکدین Finding Trending Topics and Hashtags and Ideas for LinkedIn

  • ایجاد پست لینکدین با کیفیت بالا از سند حرفه ای Creating High Quality LinkedIn Post from Professional Document

  • نوشتن داستان الهام بخش شخصی با ChatGPT Writing Personal Inspiring Story with ChatGPT

  • بهینه سازی داستان الهام بخش شخصی برای لینکدین با مربی نوشتن ChatGPT Optimizing Personal Inspiring Story for LinkedIn with ChatGPT Writing Coach

  • بازنویسی بخش تجربه در لینکدین به داستانی جذاب Rewriting Experience Section on LinkedIn into Fascinating Story

  • بازنویسی و ایجاد مجدد تمام پروفایل لینکدین به عنوان یک داستان کامل Rewriting & Recreating all LinkedIn Profile as a Complete Story

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش رشد رسانه های اجتماعی: از ChatGPT و Google Gemini AI در سال 2024 استفاده کنید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
14.5 hours
133
Udemy (یودمی) udemy-small
25 بهمن 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,108
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tobias Becker Tobias Becker

کارشناس بازاریابی و طراح گرافیک

Ing. Tomas Moravek SEO, Facebook Ads Facebook Marketing Expert Ing. Tomas Moravek SEO, Facebook Ads Facebook Marketing Expert

اهدا شده توسط SEO ، تبلیغات فیس بوک و کارشناس بازاریابی فیس بوک ماموریت من این است که زندگی خود را بهتر و ارزش نهایی را برای شما به ارمغان بیاورم: "این تنها دوره مورد نیاز شماست. از نظر رئال ، توماس ارزش زیادی را ارائه می دهد ، تقریباً جنایی است. من دوره های تبلیغات فیس بوک زیادی را دنبال کرده ام. هیچکدام باعث نمی شدند مثل این یکی احساس اعتماد به نفس کنم. باز هم از این دوره متشکرم ارزش بسیار زیادی ، بسیار بیشتر از ارزشهای دیگر ، 997 یورو است. " توماس "توماس علاقه زیادی به تبلیغات در فیس بوک دارد و مسائل خود را می داند. با دقت تماشا کنید ، او دقیقاً آنچه را که برای او مفید است به اشتراک می گذارد. او به س questionsالات پاسخ می دهد و فراتر از آنچه از یک معلم انتظار دارید فراتر می رود. من 10 فیلم در این دوره هستم و من اولین مشتری خود را دارم. من به راحتی کمی از دانش مشترک Tomas را به اشتراک گذاشتم و مشتری از من خواست تا در بازاریابی به او کمک کنم. " روری من Tomas Moravek ، برنده جایزه بازاریاب دیجیتال مستقر در پراگ هستم و در Udemy برای کمک به شما در تسلط بر استراتژی های سئو ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در Udemy حضور دارم. بنابراین ، می توانید هزینه خود را در هنگام شارژ کردن نتایج خود کاهش دهید. بازاریابی دیجیتال لزوماً گیج کننده ، ناامید کننده یا دردسر ساز نیست. این می تواند یک سرگرمی عالی ، و یک روش سازگار و سودآور برای آزادی و امنیت مالی باشد. در دوره های خود ، من به شما یاد می دهم که به راحتی SEO ، فن آوری های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال ، استراتژی ها و میانبرها را یاد بگیرید ، بنابراین می توانید استاد شوید.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.