آموزش توسعه تست پایتون: از سطح به بالا تا پیشرفته

Python Test Development:From the Ground Up to Advanced Level

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: علم داده را از طریق یک برنامه درسی دوره جامع شامل موضوعات ضروری مانند آمار و غیره بیاموزید. اصول تست نرم افزار، اهمیت آن و نقش آن در فرآیند توسعه نرم افزار را بدانید. اصول برنامه نویسی پایتون، از جمله متغیرها، انواع داده ها، ساختارهای کنترلی و توابع را با تمرکز بر ارتباط آنها با آزمایش بیاموزید. مفاهیم و چارچوب های تست واحد (به عنوان مثال، واحد تست، پای تست) را در پایتون کاوش کنید. تست های واحد را بنویسید و اجرا کنید تا مطمئن شوید که اجزای کد فردی به درستی کار می کنند. در مباحث آزمایشی پیشرفته مانند تست یکپارچه سازی، آزمایش سرتاسر و تست عملکرد غوطه ور شوید. پیش نیازها: مهارت پایه پایتون: شرکت کنندگان باید درک کاملی از اصول برنامه نویسی پایتون، از جمله متغیرها، انواع داده ها، حلقه ها و توابع داشته باشند. مهارت‌های پایتون متوسط: یک پیش نیاز ممکن است شامل آشنایی با مفاهیم پیشرفته‌تر پایتون مانند برنامه‌نویسی شی‌گرا (OOP)، کتابخانه‌ها/ماژول‌ها و مدیریت استثنا باشد. درک تست نرم افزار: شرکت کنندگان باید مفاهیم تست نرم افزار، از جمله تست واحد، تست یکپارچه سازی، و توسعه تست محور (TDD) را درک کنند. مهارت در خط فرمان: درک اولیه از خط فرمان و نحوه اجرای اسکریپت های پایتون از ترمینال یا خط فرمان.

آیا برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده ماهر تست پایتون آماده هستید که می‌توانید از قابلیت اطمینان و کیفیت پروژه‌های نرم‌افزاری خود از ابتدا تا انتها اطمینان حاصل کنید؟ اگر چنین است، پس این دوره جامع دروازه‌ای برای تسلط بر هنر توسعه تست با استفاده از پایتون است و شما را از سطوح اولیه به سطوح پیشرفته می‌برد.

نکات برجسته دوره:

1. مبانی پایتون برای آزمایش: سفر خود را با ایجاد یک پایه محکم در برنامه نویسی پایتون آغاز کنید. سینتکس، ساختارهای داده و مفاهیم ضروری مورد نیاز برای توسعه تست موثر را یاد خواهید گرفت.

2. درک اصول تست: اصول اساسی تست نرم افزار، از جمله توسعه تست محور (TDD)، تست واحد، تست یکپارچه سازی و موارد دیگر را بررسی کنید. در مورد اهمیت آزمایش در چرخه عمر توسعه نرم افزار اطلاعاتی کسب کنید.

3. نوشتن تست‌های واحد: با چارچوب تست داخلی پایتون، تست واحد، به دنیای تست واحد شیرجه بزنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تست های واحد، تجهیزات تست، و موارد تست را بنویسید و اجرا کنید تا از صحت اجزای کد فردی اطمینان حاصل کنید.

4. تست اتوماسیون: قدرت اتوماسیون تست را کشف کنید. بیاموزید که چگونه مجموعه‌های آزمایشی خودکار ایجاد کنید که می‌توانند به طور مکرر اجرا شوند تا عملکرد کد شما را تأیید کنند و رگرسیون‌ها را بگیرند.

5. تکنیک های تست پیشرفته: مهارت های تست زنی خود را با کاوش در تکنیک های تست پیشرفته مانند تمسخر، تست دوتایی و تست پارامتری به سطح بالاتری ببرید. بیاموزید که چگونه سناریوهای پیچیده و موارد لبه را به طور موثر آزمایش کنید.

6. تست وب با سلنیوم: تخصص آزمایش خود را به برنامه های کاربردی وب گسترش دهید. شما با Selenium، یک کتابخانه محبوب پایتون برای خودکار کردن تعاملات مرورگر وب و آزمایش برنامه های وب، تجربه عملی کسب خواهید کرد.

7. چارچوب‌های آزمایشی و بهترین روش‌ها: چارچوب‌های آزمایشی محبوب مانند بیضه‌ها و بینی را کاوش کنید و بهترین روش‌ها را برای سازماندهی و ساختار کد آزمایش خود کشف کنید تا از قابلیت نگهداری و مقیاس‌پذیری اطمینان حاصل کنید.

8. یکپارچه سازی پیوسته (CI) و آزمایش مداوم: بیاموزید که چگونه تست های خود را در خط لوله CI/CD ادغام کنید و هر زمان که کد تغییراتی ایجاد می شود، فرآیند تست را خودکار می کند. شما مطمئن خواهید شد که نرم افزار شما در طول تکامل قابل اعتماد باقی می ماند.

9. پروژه های دنیای واقعی: دانش خود را از طریق پروژه ها و تمرین های عملی، دنیای واقعی به کار ببرید. شما روی انواع سناریوهای آزمایش کار خواهید کرد و تجربه عملی در حل چالش‌های آزمایشی رایج کسب خواهید کرد.

10. گزارش و تجزیه و تحلیل تست: یاد بگیرید که چگونه گزارش‌های آزمایشی معنی‌دار ایجاد کنید و نتایج آزمون را تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد کیفیت و بهبود کد بگیرید.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • سوالات پیشرفته پایتون: SET - 1 Advance Python Questions : SET - 1

  • سوالات پیشرفته پایتون: SET - 2 Advance Python Questions : SET - 2

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش توسعه تست پایتون: از سطح به بالا تا پیشرفته
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
20
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,138
4.1 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Akhil Vydyula
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Akhil Vydyula Akhil Vydyula

Full Stack Data Scientist

سلام!

اسم من Akhil Vydyula است، من یک دانشمند داده هستم

من قبلاً روی تجزیه و تحلیل داده های BFSI کار کرده بودم و مهارت های مدل سازی برای نظارت بر چرخه تمام عمر توسعه و اجرا. او دارای توانایی قوی است.

قابلیت بحث در مورد داده ها، مهندسی ویژگی، توسعه الگوریتم، آموزش مدل و پیاده سازی.

مهارت ها و شایستگی ها

دانش و تجربه تخصصی با برنامه نویسی C/C++/python و SQL.

باید قادر به یادگیری و اجرای سریع و موثر فناوری های جدید باشد.

مهارت های ریاضی عالی، مهارت های منطقی حل مسئله .

شرکت فعال در هکاتون ها در پلتفرم های مختلف و نوشتن وبلاگ در رسانه.

مهارت های فنی

یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی (NLP)، Computer Vision، Regression، Multi Label

Classification.Transfer Learning، Transformers، Ensembles، Stacking Classifiers.AutoML، SQL، Python، Keras، Pandas، NumPy، Seaborn، Matplotlib، Clustering، Systems Recommendation ,تحلیل سری زمانی.