نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این دوره ها ، ما در مورد استفاده از بازیگران دوربین برای شکل دادن به تجربه پخش کننده بحث خواهیم کرد و همچنین در مورد تکنیک های مشابه با آنچه در فیلم ها استفاده می شود بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10) ، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 0 ثانیه جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK 1 ساعت و 23 دقیقه و 32 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK
Post-processing and Cinematic Effects in UDK
-
بررسی اجمالی مواد
Overviewing the Materials
-
کنترل دوربین ها از طریق Kismet
Controlling Cameras Through Kismet
-
عمق میدان از طریق خصوصیات جهانی
Depth of Field Through World Properties
-
عمق میدان از طریق بازیگران دوربین
Depth of Field Through Camera Actors
-
ایجاد جلوه های بلوم
Generating Bloom Effects
-
استفاده از جداول جستجو
Applying Look up Tables
-
ایجاد جلدهای پس از فرآیند
Creating Post-process Volumes
-
طراحی زنجیره های پس از فرآیند
Designing Post-process Chains
-
کنترل جلوه های مادی صحنه
Controlling Scene Material Effects
-
ردیابی حرکات پخش کننده
Tracking Player Movements
-
تبدیل نمای دوربین
Turning Camera Views
-
مرور صحنه ما
Reviewing Our Scene
نمایش نظرات