آموزش جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK

Post-processing and Cinematic Effects in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ، ما در مورد استفاده از بازیگران دوربین برای شکل دادن به تجربه پخش کننده بحث خواهیم کرد و همچنین در مورد تکنیک های مشابه با آنچه در فیلم ها استفاده می شود بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10) ، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 0 ثانیه جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK 1 ساعت و 23 دقیقه و 32 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK Post-processing and Cinematic Effects in UDK

  • بررسی اجمالی مواد Overviewing the Materials

  • کنترل دوربین ها از طریق Kismet Controlling Cameras Through Kismet

  • عمق میدان از طریق خصوصیات جهانی Depth of Field Through World Properties

  • عمق میدان از طریق بازیگران دوربین Depth of Field Through Camera Actors

  • ایجاد جلوه های بلوم Generating Bloom Effects

  • استفاده از جداول جستجو Applying Look up Tables

  • ایجاد جلدهای پس از فرآیند Creating Post-process Volumes

  • طراحی زنجیره های پس از فرآیند Designing Post-process Chains

  • کنترل جلوه های مادی صحنه Controlling Scene Material Effects

  • ردیابی حرکات پخش کننده Tracking Player Movements

  • تبدیل نمای دوربین Turning Camera Views

  • مرور صحنه ما Reviewing Our Scene

نمایش نظرات

آموزش جلوه های پس از پردازش و سینمایی در UDK
جزییات دوره
1h 24m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Clinton Crumpler Clinton Crumpler

کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.