آموزش ردیابی با استفاده از SynthEyes و Maya

Tracking Using SynthEyes and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش SynthEyes و Maya، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ردیابی یک نقطه استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: SynthEyes 2011، Maya 2013. در طول این آموزش SynthEyes و Maya، نحوه استفاده از ردیابی یک نقطه را یاد خواهیم گرفت. وقتی جزئیات کافی در اشیا وجود ندارد، نرم افزار ردیابی محدودیت هایی دارد. ما با راه‌اندازی صحیح پروژه خود در SynthEyes شروع می‌کنیم و پس از ردیابی یک نقطه از شیء خود، یاد می‌گیریم که چگونه داده‌های خود را به مایا صادر کنیم. در مایا، سلسله مراتبی را برای نقطه ردیابی شده خود تنظیم خواهیم کرد. با استفاده از این سلسله مراتب می توانیم راه حلی برای برخی از حرکات پیچیده تر در جلوه های بصری پیدا کنیم. در پایان این آموزش SynthEyes و Maya، شما یک تکنیک پیشرفته ردیابی شی را یاد خواهید گرفت که می تواند برای حرکت کبریت استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: SynthEyes 2011، Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ردیابی با استفاده از SynthEyes و Maya Tracking Using SynthEyes and Maya

  • راه اندازی پروژه ما در SynthEyes Setting up Our Project in SynthEyes

  • حل برای فاصله کانونی مناسب Solving for Proper Focal Length

  • اضافه کردن ردیاب برای حل دوربین Adding Trackers to Solve the Camera

  • اضافه کردن ردیاب های دو بعدی Adding 2D Trackers

  • صادرات دوربین ها و ردیاب های اشیا Exporting Cameras and Object Trackers

  • معرفی اسکریپت Synthpipe Introducing the Synthpipe Script

  • تنظیم صحنه ها Setting up Scenes

  • حرکت یک مسیر شیء پیچیده Matchmoving a Complex Object Track

  • استفاده از تکنیک ردیابی یک نقطه Applying One Point Tracking Technique

  • ادامه تکنیک ردیابی یک نقطه Continuing One Point Tracking Technique

  • اعمال Matchmove ما بر روی دکل Applying Our Matchmove Back Onto the Rig

  • بررسی خروجی نهایی پروژه Reviewing Final Project Output

نمایش نظرات

آموزش ردیابی با استفاده از SynthEyes و Maya
جزییات دوره
1h 56m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Edith Clara
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Edith Clara Edith Clara

ادیت کلارا در بسیاری از استودیوهای LA به عنوان یک هنرمند جلوه های تصویری کار کرده است که اعتبار وی به عنوان یک هنرمند CG از تبلیغات و تلویزیون های شبکه ای گرفته تا فیلم ها است. او به عنوان مدیر فنی در Parallax Studioworks در مجموعه ای از نقاط تلویزیونی نامزد ANNIE برای باغ وحش سنت لوئیس کار کرده است. در Z Animation وی یک انیماتور سه بعدی در برنده جایزه کمپین مایکروسافت "ما پتانسیل را می بینیم" بود و همچنین در چندین تصویر معماری متحرک برای مشارکت Jerde کار کرده است. او یک ژنرال 3D در Flight 33 Productions بود که در آن جلوه های بصری را برای مجموعه های تلویزیونی The Universe ، Sci-Tek و Big History ایجاد کرد. او در دیجیتال دامنه روی Iron Man 3 کار کرد و در آنجا به سختی در برخی از دوربین های دشوارتر از دوربین ، صورت و بدن برای جلوه های تصویری نیاز داشت. ادیت همچنین مدیر فنی و هماهنگ کننده تولید جشنواره انیمیشن لس آنجلس بود.