آموزش Mental ray Workflows در Maya 8: Final Gather

mental ray Workflows in Maya 8: Final Gather

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راه حل های قابل اجرا در تولید را برای جمع آوری نهایی و تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان بیاموزید که می توانند در سناریوهای زیادی مورد استفاده قرار گیرند. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است). راه‌حل‌های تولیدی قابل اجرا برای جمع‌آوری نهایی و تکنیک‌های رندر صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌توانند در بسیاری از سناریوها استفاده شوند. شامل آموزش های مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که به سایه های نرم متقاعد کننده و نور پراکنده دست می یابند. ایده آل برای هنرمندان با تجربه نکات برجسته محبوب عبارتند از: نمای کلی جمع آوری نهایی. مدیریت صحنه؛ کنترل تعداد نقاط FG. کنترل تعداد پرتوهای پرتاب شده توسط نقاط FG. کنترل شدت جمع آوری نهایی. تغییر نرخ سقوط جمع آوری نهایی. Final Gather Diagnostics. Map Visualizer برای مشاهده نقاط FG در Viewport. ذخیره و استفاده مجدد از داده های نقطه جمع آوری نهایی. اندازه فیلتر جمع آوری نهایی; اضافه کردن پرش های ثانویه منتشر. عمق ردیابی FG با سطوح شفاف. لغو جمع آوری نهایی بر روی اشیاء. کنترل تعامل مواد با Final Gather. تمرینات کاربردی نورپردازی نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مروری بر Final Gather در Mental Ray Overview of Final Gather in Mental Ray

جریان های کاری اشعه ذهنی در Maya: Final Gather Mental Ray Workflows in Maya: Final Gather

  • فعال کردن Final Gather در رندرهای شما Enabling Final Gather in Your Renders

  • تغییر مقادیر تابش یک شی Altering an Object's Irradiance Values

  • درک دقت جمع آوری نهایی Understanding Final Gather Accuracy

  • تنظیم تراکم و توزیع نقاط جمع آوری نهایی Adjusting the Density and Distribution of Final Gather Points

  • تغییر شدت کمک نور جمع آوری نهایی Altering the Intensity of Final Gather Light Contribution

  • ذخیره و استفاده مجدد از داده های نقطه جمع آوری نهایی Saving and Re-using Final Gather Point Data

  • استفاده از تنظیمات حداقل/حداکثر شعاع برای هموار کردن نتایج جمع آوری نهایی Using Min/Max Radius Settings to Smooth Final Gather Results

  • تنظیم ویژگی های فیلتر جمع آوری نهایی Adjusting the Final Gather Filter Attributes

  • استفاده از Falloff برای کنترل فاصله جمع آوری نهایی Using Falloff to Control Final Gather Distance

  • استفاده از Final Gather Trace Depth با سطوح شفاف Using Final Gather Trace Depth with Transparent Surfaces

  • اضافه کردن ثانویه Final Gather Diffuse Bounces Adding Secondary Final Gather Diffuse Bounces

  • فعال کردن افکت‌های جمع‌آوری نهایی بر اساس هر شی Enabling Final Gather Effects on a per-object Basis

  • اعمال لغو جمع آوری نهایی برای اشیاء منفرد Applying Final Gather Overrides to Individual Objects

  • تمرین نورپردازی جمع آوری نهایی - استفاده از مواد و بافت Final Gather Lighting Exercise - Applying Materials and Textures

  • تمرین نورپردازی Final Gather - اضافه کردن نور مستقیم و غیر مستقیم Final Gather Lighting Exercise - Adding Direct and Indirect Illumination

نمایش نظرات

آموزش Mental ray Workflows در Maya 8: Final Gather
جزییات دوره
2h 11m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.