نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
با درک خوب از چگونگی تولید ، رندر و تأثیر ذرات در هارمونی ، می توانید با ایجاد ذرات خود غواصی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Toon Boom Harmony. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 11s مقدمه ای بر ذرات در توم بوم هارمونی 2 ساعت و 25 دقیقه 16 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر ذرات در توم بوم هارمونی
Introduction to Particles in Toon Boom Harmony
-
ساخت یک سیستم ذرات اساسی
Constructing a Basic Particle System
-
تولید ذرات در Sprite-emitter
Generating Particles in the Sprite-emitter
-
بررسی ماژول های اضافی اقدام
Exploring Additional Action Modules
-
تعریف منطقه ذرات ما
Defining Our Particle Region
-
کنترل اندازه ذرات بیش از سن
Controlling Particle Size Over Age
-
کنترل رنگهای ذره در سنین بالاتر
Controlling Particle Colors Over Age
-
طراحی Sprites Fire های ما در نمای طراحی
Designing Our Fire Sprites in the Drawing View
-
ساخت سیستم ذرات ما برای شعله های آتش
Constructing Our Particle System for Our Flames
-
افزودن ماژولهای سرعت و کشتن به سیستم ذرات آتش
Adding Velocity and Kill Modules to Our Fire Particles System
-
تنظیم منطقه نفوذ برای سیستم ذرات آتش نشانی ما
Adjusting the Region of Influence for Our Fire Particles System
-
کنترل اندازه و رنگ ذرات آتش نشانی ما با افزایش سن
Controlling the Size and Color of Our Fire Particles Over Age
-
اتصال شعله های ما به مشعل ما
Attaching Our Flames to Our Torch
-
حالت های ترکیبی امیتر
Emitter Blend Modes
-
تنظیم قاب های قبل از رول و صادرات
Setting Pre-roll Frames and Exporting
نمایش نظرات