یادگیری Framer X

Learning Framer X

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: شروع سریع به استفاده از Framer X، ابزار نمونه سازی UX و توسعه front-end داشته باشید. بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارهای Framer و یکپارچه‌سازی اجزای React، طرح‌های خود را طرح‌بندی، نمونه‌سازی، تکرار و منتشر کنید. تفاوت‌های بین Framer Studio و Framer X را کاوش کنید و طرح‌بندی خود را با ابزارهای طراحی و طراحی آسان بسازید. سپس یاد بگیرید که چگونه طراحی خود را با تعاملات کلیک و اسکرول جذاب تر کنید. مربی Emmanuel Henri - یکی از طرفداران Framer از اولین انتشار آن - همچنین نشان می دهد که چگونه اجزای React را برای طراحی سریعتر و حداکثر قابلیت استفاده مجدد در Framer ترکیب کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه 1 بررسی اجمالی سرویس JIRA Desk2. پورتال مشتری و Notifications3. سرویس میز مدیریت4. خدمات میز کار Workflows5. SLA ها و اعلان هاConcludIntroduction1. بررسی اجمالی انتخاب و تحلیل 2. تکنیک های انتخابیه 3. تکنیک های تحلیل 4 متناسب با پروژه یا Product TypeConclusionIntroduction1. Agile و Business Analist2. نقطه چابک View3. Backlog Management4. تکنیک هایی برای تحلیل گران تجارت چابک 5. مفاهیم چابک برای تحلیلگران تجارتConcludIntroduction1. آشنایی با مدیریت برنامه2. دامنه های عملکرد مدیریت برنامه 3. استراتژی برنامه Alignment4. مزایای برنامه 5. برنامه ذینفعان برنامه Engagement6. برنامه مدیریت 7 برنامه مدیریت چرخه زندگی 8. مدیریت برنامه پشتیبانی فرآیندهای پشتیبانی جمع بندیIntroduction1. درک LeSS2. بزرگنمایی نقش های کلیدی3 در حال رشد Scrum4. با پایان دادن به Sprint5. چالش های کلیدی جمع بندیIntroduction1. بررسی اجمالی JIRA Admininstration2. ایجاد یک Project3. Issue Type4. گردش کار 5. کاربران ، نقش ها و گروه های 6. NotificationsConclusionIntroduction1. Finesse را به Scrum2 خود اضافه کنید. صاحب محصول به عنوان Business Business3. صاحب محصول به عنوان Team Business Guide4. Scrum Master به عنوان وکیل تیم 5. استاد Scrum به عنوان Team GuardianConclusionIntroduction1. فاز 2 را تعریف کنید. اندازه گیری مرحله 3. فاز4 را تجزیه و تحلیل کنید. بهبود Phase5. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. نمای کلی 2 تعریف Phase3. اندازه گیری فاز4. تجزیه و تحلیل Phase5. بهبود Phase6. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. استراتژی و مدیریت تجارت2. تراز کردن پروژه ها با استراتژی تجارت 3. مدیریت توابع تجاری شروع کار 2. فرهنگ سازمانی3. ساخت Change4. اجتناب از جلوگیری از پیمان های مشترکConclusionIntroduction1 مشکلی برای Solve2. قلب فریم ورک3. آماده شدن به Work4. پایین آمدن به Work5. بسته بندی کردن SprintConclusionIntroduction1. یک Backlog2 محصول معنی دار ایجاد کنید. تکنیک های تصفیه بک لینک 3. باقیمانده محصول Prioritization4. مفاهیم اصلی برای تیم های چابک 5. جلسات چابک و صاحب محصولConclusionIntroduction1. "چه" و "چه کسی" از مدیریت پروژه 2. درک خدمات ارائه شده 3. مدیریت پروژه Core Concepts4. محدود کردن Project5. تخمین Time6. ارتباط با مشتری7. کنترل پروژه Cycle8. مدیریت کارمندان و پیمانکاران 9. تیم های موثر 10. نگه داشتن مشتریان Happy11. بستن ProjectConclusionIntroduction1. درک مزایای کسب و کار 2. ایجاد نقشه مزایای شغلی Roadmap3. ایجاد یک برنامه تحقق منافع تجاری 4. ساختن فرآیند کارConclusionIntroduction1. تنظیم اقدامات نمونه کارها2. تنظیم برنامه ریزی منابع 3. ساختن لیست پروژه ها 4. ارزیابی پروژه ها برای Portfolio5. مدیریت PortfolioConclusionIntroduction1. تعریف دانش علمی موفقیت 2 از چرخه علوم داده داده (DSLC) 3 استفاده کنید. کار در Sprints4. دانش بزرگتر تکامل 5. از PitfallsConclusionIntroduction1 خودداری کنید. چالش ها و رویکردهای پروژه بهداشت و درمان 2 پروژه بهداشت و درمان خود را 3 تنظیم کنید. پروژه بهداشت و درمان خود را اجرا کنید نتیجه گیری 1 معرفی. Pitfalls and Best Practices2. مرحله قبل از جوایز Ph3. جایزه Phase4. مرحله پس از اعطای جایزه گزارش های اجمالی تیم ساختمان 2. ساخت گزارش های مدیریت اجرایی 3. ایجاد یک مرکز گزارش و DashboardConclusionIntroduction1. تنظیم یک پروژه برای به روز رسانی2. به روزرسانی دستی Tasks3. دستی به روز کردن Assignments4. وارد کردن به‌روزرسانیهاجستجویان 1. چالش ها و رویکردهای پروژه فناوری 2. برنامه ریزی پروژه فناوری 3 خود را. اجرای پروژه فناوری خود را جمع بندیIntroduction1. صاحب محصول Role2. Product3 با ارزش را تعریف کنید. برنامه ریزی چابک 4. انتظارات صاحب محصول چابکConcludIntroduction1. تغییر سطح مدیریت 2. مراحل مدیریت تغییر 3 تغییر شایستگی های مدیریت 4 تغییر سفر سفر شخصی شامل نتیجه 1. کار با الگوهای گزارش ویژوال 2. ساختن یک گزارش کار سوزاندن گزارش 3. ساخت WBS4. تهیه گزارش داشبورد با مجموعه داده های چندگانه شامل نتیجه گیری از تولید 1. به Interface2 بروید. با پروژه ها و پروژه های Element3 کار کنید. با Tasks4 کار کنید. با Resources5 کار کنید. تقویم و نمایش شبکه 6. نهایی یک طرح 7. پیشرفت سنج با Baslines8. پیکربندی پروژه 9. OmniPlan ProConclusionIntroduction1. تنظیم قراردادهای فرعی به عنوان Source2. کار با Subcontractor Resources3. رسیدگی به اطلاعات مربوط به پیشرفت که توسط Subcontractors4 ارائه شده است. بررسی عملکرد عملکرد فرعی. تنظیم هزینه های پروژه 2. کار با Resources3. بررسی پروژه پروژه 4. مدیریت هزینه پروژه شامل برنامه 1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. پیوندها و زمانبندی کارها 5. ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها تهیه جعبه برای Team Project2. کار با پرونده های پروژه و کارها 3. مدیریت مناقصه با BoxConclusionIn Introduction

  • Learning Framer X Learning Framer X

  • آنچه باید بدانید What you should know

مقدمه 1 بررسی اجمالی سرویس JIRA Desk2. پورتال مشتری و Notifications3. سرویس میز مدیریت4. خدمات میز کار Workflows5. SLA ها و اعلان هاConcludIntroduction1. بررسی اجمالی انتخاب و تحلیل 2. تکنیک های انتخابیه 3. تکنیک های تحلیل 4 متناسب با پروژه یا Product TypeConclusionIntroduction1. Agile و Business Analist2. نقطه چابک View3. Backlog Management4. تکنیک هایی برای تحلیل گران تجارت چابک 5. مفاهیم چابک برای تحلیلگران تجارتConcludIntroduction1. آشنایی با مدیریت برنامه2. دامنه های عملکرد مدیریت برنامه 3. استراتژی برنامه Alignment4. مزایای برنامه 5. برنامه ذینفعان برنامه Engagement6. برنامه مدیریت 7 برنامه مدیریت چرخه زندگی 8. مدیریت برنامه پشتیبانی فرآیندهای پشتیبانی جمع بندیIntroduction1. درک LeSS2. بزرگنمایی نقش های کلیدی3 در حال رشد Scrum4. با پایان دادن به Sprint5. چالش های کلیدی جمع بندیIntroduction1. بررسی اجمالی JIRA Admininstration2. ایجاد یک Project3. Issue Type4. گردش کار 5. کاربران ، نقش ها و گروه های 6. NotificationsConclusionIntroduction1. Finesse را به Scrum2 خود اضافه کنید. صاحب محصول به عنوان Business Business3. صاحب محصول به عنوان Team Business Guide4. Scrum Master به عنوان وکیل تیم 5. استاد Scrum به عنوان Team GuardianConclusionIntroduction1. فاز 2 را تعریف کنید. اندازه گیری مرحله 3. فاز4 را تجزیه و تحلیل کنید. بهبود Phase5. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. نمای کلی 2 تعریف Phase3. اندازه گیری فاز4. تجزیه و تحلیل Phase5. بهبود Phase6. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. استراتژی و مدیریت تجارت2. تراز کردن پروژه ها با استراتژی تجارت 3. مدیریت توابع تجاری شروع کار 2. فرهنگ سازمانی3. ساخت Change4. اجتناب از جلوگیری از پیمان های مشترکConclusionIntroduction1 مشکلی برای Solve2. قلب فریم ورک3. آماده شدن به Work4. پایین آمدن به Work5. بسته بندی کردن SprintConclusionIntroduction1. یک Backlog2 محصول معنی دار ایجاد کنید. تکنیک های تصفیه بک لینک 3. باقیمانده محصول Prioritization4. مفاهیم اصلی برای تیم های چابک 5. جلسات چابک و صاحب محصولConclusionIntroduction1. "چه" و "چه کسی" از مدیریت پروژه 2. درک خدمات ارائه شده 3. مدیریت پروژه Core Concepts4. محدود کردن Project5. تخمین Time6. ارتباط با مشتری7. کنترل پروژه Cycle8. مدیریت کارمندان و پیمانکاران 9. تیم های موثر 10. نگه داشتن مشتریان Happy11. بستن ProjectConclusionIntroduction1. درک مزایای کسب و کار 2. ایجاد نقشه مزایای شغلی Roadmap3. ایجاد یک برنامه تحقق منافع تجاری 4. ساختن فرآیند کارConclusionIntroduction1. تنظیم اقدامات نمونه کارها2. تنظیم برنامه ریزی منابع 3. ساختن لیست پروژه ها 4. ارزیابی پروژه ها برای Portfolio5. مدیریت PortfolioConclusionIntroduction1. تعریف دانش علمی موفقیت 2 از چرخه علوم داده داده (DSLC) 3 استفاده کنید. کار در Sprints4. دانش بزرگتر تکامل 5. از PitfallsConclusionIntroduction1 خودداری کنید. چالش ها و رویکردهای پروژه بهداشت و درمان 2 پروژه بهداشت و درمان خود را 3 تنظیم کنید. پروژه بهداشت و درمان خود را اجرا کنید نتیجه گیری 1 معرفی. Pitfalls and Best Practices2. مرحله قبل از جوایز Ph3. جایزه Phase4. مرحله پس از اعطای جایزه گزارش های اجمالی تیم ساختمان 2. ساخت گزارش های مدیریت اجرایی 3. ایجاد یک مرکز گزارش و DashboardConclusionIntroduction1. تنظیم یک پروژه برای به روز رسانی2. به روزرسانی دستی Tasks3. دستی به روز کردن Assignments4. وارد کردن به‌روزرسانیهاجستجویان 1. چالش ها و رویکردهای پروژه فناوری 2. برنامه ریزی پروژه فناوری 3 خود را. اجرای پروژه فناوری خود را جمع بندیIntroduction1. صاحب محصول Role2. Product3 با ارزش را تعریف کنید. برنامه ریزی چابک 4. انتظارات صاحب محصول چابکConcludIntroduction1. تغییر سطح مدیریت 2. مراحل مدیریت تغییر 3 تغییر شایستگی های مدیریت 4 تغییر سفر سفر شخصی شامل نتیجه 1. کار با الگوهای گزارش ویژوال 2. ساختن یک گزارش کار سوزاندن گزارش 3. ساخت WBS4. تهیه گزارش داشبورد با مجموعه داده های چندگانه شامل نتیجه گیری از تولید 1. به Interface2 بروید. با پروژه ها و پروژه های Element3 کار کنید. با Tasks4 کار کنید. با Resources5 کار کنید. تقویم و نمایش شبکه 6. نهایی یک طرح 7. پیشرفت سنج با Baslines8. پیکربندی پروژه 9. OmniPlan ProConclusionIntroduction1. تنظیم قراردادهای فرعی به عنوان Source2. کار با Subcontractor Resources3. رسیدگی به اطلاعات مربوط به پیشرفت که توسط Subcontractors4 ارائه شده است. بررسی عملکرد عملکرد فرعی. تنظیم هزینه های پروژه 2. کار با Resources3. بررسی پروژه پروژه 4. مدیریت هزینه پروژه شامل برنامه 1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. پیوندها و زمانبندی کارها 5. ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها تهیه جعبه برای Team Project2. کار با پرونده های پروژه و کارها 3. مدیریت مناقصه با BoxConclusionIn 1. Introduction to Framer X

  • Framer X چیست؟ What is Framer X?

  • تفاوت بین فریمر و فریمر X Differences between Framer and Framer X

  • نمای کلی رابط Overview of the interface

  • نمای کلی فروشگاه Overview of the store

مقدمه 1 بررسی اجمالی سرویس JIRA Desk2. پورتال مشتری و Notifications3. سرویس میز مدیریت4. خدمات میز کار Workflows5. SLA ها و اعلان هاConcludIntroduction1. بررسی اجمالی انتخاب و تحلیل 2. تکنیک های انتخابیه 3. تکنیک های تحلیل 4 متناسب با پروژه یا Product TypeConclusionIntroduction1. Agile و Business Analist2. نقطه چابک View3. Backlog Management4. تکنیک هایی برای تحلیل گران تجارت چابک 5. مفاهیم چابک برای تحلیلگران تجارتConcludIntroduction1. آشنایی با مدیریت برنامه2. دامنه های عملکرد مدیریت برنامه 3. استراتژی برنامه Alignment4. مزایای برنامه 5. برنامه ذینفعان برنامه Engagement6. برنامه مدیریت 7 برنامه مدیریت چرخه زندگی 8. مدیریت برنامه پشتیبانی فرآیندهای پشتیبانی جمع بندیIntroduction1. درک LeSS2. بزرگنمایی نقش های کلیدی3 در حال رشد Scrum4. با پایان دادن به Sprint5. چالش های کلیدی جمع بندیIntroduction1. بررسی اجمالی JIRA Admininstration2. ایجاد یک Project3. Issue Type4. گردش کار 5. کاربران ، نقش ها و گروه های 6. NotificationsConclusionIntroduction1. Finesse را به Scrum2 خود اضافه کنید. صاحب محصول به عنوان Business Business3. صاحب محصول به عنوان Team Business Guide4. Scrum Master به عنوان وکیل تیم 5. استاد Scrum به عنوان Team GuardianConclusionIntroduction1. فاز 2 را تعریف کنید. اندازه گیری مرحله 3. فاز4 را تجزیه و تحلیل کنید. بهبود Phase5. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. نمای کلی 2 تعریف Phase3. اندازه گیری فاز4. تجزیه و تحلیل Phase5. بهبود Phase6. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. استراتژی و مدیریت تجارت2. تراز کردن پروژه ها با استراتژی تجارت 3. مدیریت توابع تجاری شروع کار 2. فرهنگ سازمانی3. ساخت Change4. اجتناب از جلوگیری از پیمان های مشترکConclusionIntroduction1 مشکلی برای Solve2. قلب فریم ورک3. آماده شدن به Work4. پایین آمدن به Work5. بسته بندی کردن SprintConclusionIntroduction1. یک Backlog2 محصول معنی دار ایجاد کنید. تکنیک های تصفیه بک لینک 3. باقیمانده محصول Prioritization4. مفاهیم اصلی برای تیم های چابک 5. جلسات چابک و صاحب محصولConclusionIntroduction1. "چه" و "چه کسی" از مدیریت پروژه 2. درک خدمات ارائه شده 3. مدیریت پروژه Core Concepts4. محدود کردن Project5. تخمین Time6. ارتباط با مشتری7. کنترل پروژه Cycle8. مدیریت کارمندان و پیمانکاران 9. تیم های موثر 10. نگه داشتن مشتریان Happy11. بستن ProjectConclusionIntroduction1. درک مزایای کسب و کار 2. ایجاد نقشه مزایای شغلی Roadmap3. ایجاد یک برنامه تحقق منافع تجاری 4. ساختن فرآیند کارConclusionIntroduction1. تنظیم اقدامات نمونه کارها2. تنظیم برنامه ریزی منابع 3. ساختن لیست پروژه ها 4. ارزیابی پروژه ها برای Portfolio5. مدیریت PortfolioConclusionIntroduction1. تعریف دانش علمی موفقیت 2 از چرخه علوم داده داده (DSLC) 3 استفاده کنید. کار در Sprints4. دانش بزرگتر تکامل 5. از PitfallsConclusionIntroduction1 خودداری کنید. چالش ها و رویکردهای پروژه بهداشت و درمان 2 پروژه بهداشت و درمان خود را 3 تنظیم کنید. پروژه بهداشت و درمان خود را اجرا کنید نتیجه گیری 1 معرفی. Pitfalls and Best Practices2. مرحله قبل از جوایز Ph3. جایزه Phase4. مرحله پس از اعطای جایزه گزارش های اجمالی تیم ساختمان 2. ساخت گزارش های مدیریت اجرایی 3. ایجاد یک مرکز گزارش و DashboardConclusionIntroduction1. تنظیم یک پروژه برای به روز رسانی2. به روزرسانی دستی Tasks3. دستی به روز کردن Assignments4. وارد کردن به‌روزرسانیهاجستجویان 1. چالش ها و رویکردهای پروژه فناوری 2. برنامه ریزی پروژه فناوری 3 خود را. اجرای پروژه فناوری خود را جمع بندیIntroduction1. صاحب محصول Role2. Product3 با ارزش را تعریف کنید. برنامه ریزی چابک 4. انتظارات صاحب محصول چابکConcludIntroduction1. تغییر سطح مدیریت 2. مراحل مدیریت تغییر 3 تغییر شایستگی های مدیریت 4 تغییر سفر سفر شخصی شامل نتیجه 1. کار با الگوهای گزارش ویژوال 2. ساختن یک گزارش کار سوزاندن گزارش 3. ساخت WBS4. تهیه گزارش داشبورد با مجموعه داده های چندگانه شامل نتیجه گیری از تولید 1. به Interface2 بروید. با پروژه ها و پروژه های Element3 کار کنید. با Tasks4 کار کنید. با Resources5 کار کنید. تقویم و نمایش شبکه 6. نهایی یک طرح 7. پیشرفت سنج با Baslines8. پیکربندی پروژه 9. OmniPlan ProConclusionIntroduction1. تنظیم قراردادهای فرعی به عنوان Source2. کار با Subcontractor Resources3. رسیدگی به اطلاعات مربوط به پیشرفت که توسط Subcontractors4 ارائه شده است. بررسی عملکرد عملکرد فرعی. تنظیم هزینه های پروژه 2. کار با Resources3. بررسی پروژه پروژه 4. مدیریت هزینه پروژه شامل برنامه 1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. پیوندها و زمانبندی کارها 5. ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها تهیه جعبه برای Team Project2. کار با پرونده های پروژه و کارها 3. مدیریت مناقصه با BoxConclusionIn 2. Design in Framer X

  • طرح خود را تعریف کنید Define your layout

  • تغییر اندازه قاب Explore frame resizing

  • طرح بندی های بیشتری ایجاد کنید Create more layouts

  • از قاب هایی با تصاویر استفاده کنید Use frames with pictures

  • معرفی پشته Stacks introduction

  • از متن ها در فریم استفاده کنید Use texts in frames

  • با یک مسیر رسم کنید Draw with a path

  • با ابزار طراحی یک آرم را تکمیل کنید Complete a logo with drawing tools

مقدمه 1 بررسی اجمالی سرویس JIRA Desk2. پورتال مشتری و Notifications3. سرویس میز مدیریت4. خدمات میز کار Workflows5. SLA ها و اعلان هاConcludIntroduction1. بررسی اجمالی انتخاب و تحلیل 2. تکنیک های انتخابیه 3. تکنیک های تحلیل 4 متناسب با پروژه یا Product TypeConclusionIntroduction1. Agile و Business Analist2. نقطه چابک View3. Backlog Management4. تکنیک هایی برای تحلیل گران تجارت چابک 5. مفاهیم چابک برای تحلیلگران تجارتConcludIntroduction1. آشنایی با مدیریت برنامه2. دامنه های عملکرد مدیریت برنامه 3. استراتژی برنامه Alignment4. مزایای برنامه 5. برنامه ذینفعان برنامه Engagement6. برنامه مدیریت 7 برنامه مدیریت چرخه زندگی 8. مدیریت برنامه پشتیبانی فرآیندهای پشتیبانی جمع بندیIntroduction1. درک LeSS2. بزرگنمایی نقش های کلیدی3 در حال رشد Scrum4. با پایان دادن به Sprint5. چالش های کلیدی جمع بندیIntroduction1. بررسی اجمالی JIRA Admininstration2. ایجاد یک Project3. Issue Type4. گردش کار 5. کاربران ، نقش ها و گروه های 6. NotificationsConclusionIntroduction1. Finesse را به Scrum2 خود اضافه کنید. صاحب محصول به عنوان Business Business3. صاحب محصول به عنوان Team Business Guide4. Scrum Master به عنوان وکیل تیم 5. استاد Scrum به عنوان Team GuardianConclusionIntroduction1. فاز 2 را تعریف کنید. اندازه گیری مرحله 3. فاز4 را تجزیه و تحلیل کنید. بهبود Phase5. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. نمای کلی 2 تعریف Phase3. اندازه گیری فاز4. تجزیه و تحلیل Phase5. بهبود Phase6. کنترل PhaseConclusionIntroduction1. استراتژی و مدیریت تجارت2. تراز کردن پروژه ها با استراتژی تجارت 3. مدیریت توابع تجاری شروع کار 2. فرهنگ سازمانی3. ساخت Change4. اجتناب از جلوگیری از پیمان های مشترکConclusionIntroduction1 مشکلی برای Solve2. قلب فریم ورک3. آماده شدن به Work4. پایین آمدن به Work5. بسته بندی کردن SprintConclusionIntroduction1. یک Backlog2 محصول معنی دار ایجاد کنید. تکنیک های تصفیه بک لینک 3. باقیمانده محصول Prioritization4. مفاهیم اصلی برای تیم های چابک 5. جلسات چابک و صاحب محصولConclusionIntroduction1. "چه" و "چه کسی" از مدیریت پروژه 2. درک خدمات ارائه شده 3. مدیریت پروژه Core Concepts4. محدود کردن Project5. تخمین Time6. ارتباط با مشتری7. کنترل پروژه Cycle8. مدیریت کارمندان و پیمانکاران 9. تیم های موثر 10. نگه داشتن مشتریان Happy11. بستن ProjectConclusionIntroduction1. درک مزایای کسب و کار 2. ایجاد نقشه مزایای شغلی Roadmap3. ایجاد یک برنامه تحقق منافع تجاری 4. ساختن فرآیند کارConclusionIntroduction1. تنظیم اقدامات نمونه کارها2. تنظیم برنامه ریزی منابع 3. ساختن لیست پروژه ها 4. ارزیابی پروژه ها برای Portfolio5. مدیریت PortfolioConclusionIntroduction1. تعریف دانش علمی موفقیت 2 از چرخه علوم داده داده (DSLC) 3 استفاده کنید. کار در Sprints4. دانش بزرگتر تکامل 5. از PitfallsConclusionIntroduction1 خودداری کنید. چالش ها و رویکردهای پروژه بهداشت و درمان 2 پروژه بهداشت و درمان خود را 3 تنظیم کنید. پروژه بهداشت و درمان خود را اجرا کنید نتیجه گیری 1 معرفی. Pitfalls and Best Practices2. مرحله قبل از جوایز Ph3. جایزه Phase4. مرحله پس از اعطای جایزه گزارش های اجمالی تیم ساختمان 2. ساخت گزارش های مدیریت اجرایی 3. ایجاد یک مرکز گزارش و DashboardConclusionIntroduction1. تنظیم یک پروژه برای به روز رسانی2. به روزرسانی دستی Tasks3. دستی به روز کردن Assignments4. وارد کردن به‌روزرسانیهاجستجویان 1. چالش ها و رویکردهای پروژه فناوری 2. برنامه ریزی پروژه فناوری 3 خود را. اجرای پروژه فناوری خود را جمع بندیIntroduction1. صاحب محصول Role2. Product3 با ارزش را تعریف کنید. برنامه ریزی چابک 4. انتظارات صاحب محصول چابکConcludIntroduction1. تغییر سطح مدیریت 2. مراحل مدیریت تغییر 3 تغییر شایستگی های مدیریت 4 تغییر سفر سفر شخصی شامل نتیجه 1. کار با الگوهای گزارش ویژوال 2. ساختن یک گزارش کار سوزاندن گزارش 3. ساخت WBS4. تهیه گزارش داشبورد با مجموعه داده های چندگانه شامل نتیجه گیری از تولید 1. به Interface2 بروید. با پروژه ها و پروژه های Element3 کار کنید. با Tasks4 کار کنید. با Resources5 کار کنید. تقویم و نمایش شبکه 6. نهایی یک طرح 7. پیشرفت سنج با Baslines8. پیکربندی پروژه 9. OmniPlan ProConclusionIntroduction1. تنظیم قراردادهای فرعی به عنوان Source2. کار با Subcontractor Resources3. رسیدگی به اطلاعات مربوط به پیشرفت که توسط Subcontractors4 ارائه شده است. بررسی عملکرد عملکرد فرعی. تنظیم هزینه های پروژه 2. کار با Resources3. بررسی پروژه پروژه 4. مدیریت هزینه پروژه شامل برنامه 1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. پیوندها و زمانبندی کارها 5. ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها تهیه جعبه برای Team Project2. کار با پرونده های پروژه و کارها 3. مدیریت مناقصه با BoxConclusionIn... 3. Prototype in Framer X

  • نمای کلی از تعاملات Overview of interactions

  • تعامل کلیک کنید Create a click interaction

  • تعامل پیمایش ایجاد کنید Create a scroll interaction

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation 4. Introduction to Components

  • یک جزء چیست؟ What is a component?

  • مقدمه برای واکنش Introduction to React

  • اولین مؤلفه React شما Your first React component

  • نگاه عمیق به مؤلفه In-depth look into the component

  • مقدمه ای برای نادیده گرفتن Introduction to overrides

  • مؤلفه خود را منتشر می کنید Publishing your component

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

یادگیری Framer X
جزییات دوره
1h 7m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,776
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.