آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر با استفاده از MikroC PRO برای PIC

Programming the Microcontroller using MikroC PRO for PIC

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش MikroC PRO برای PIC | پیکربندی میکروکنترلر | طراحی مدارهای الکترونیکی در پروتئوس | شبیه سازی پروژه ها یک معرفی گسترده در مورد MicroC PRO برای PIC، و نحوه برخورد با تمام جلسات و همچنین ابزارها داشته باشید. نحوه دانلود و نصب برنامه را بیاموزید درباره برنامه Proteus اطلاعاتی کسب کنید. پس زمینه قوی در مورد برنامه نویسی از سطح صفر خواهد داشت. آموزش برنامه ریزی میکروکنترلر با استفاده از زبان MicroC. پیش نیازها: دانشجو باید اطلاعات کمی در مورد میکروکنترلر داشته باشد. ترجیح می دهند سابقه مهندسی داشته باشند. اطلاعات کمی در مورد پروتئوس داشته باشید.

نمای کلی:

این یک دوره تکمیل شده است که در مورد همه موارد MicroC PRO برای PIC Microcontroller توضیح می دهد... از دانلود و نصب نرم افزار شروع می شود، مرور کلی نرم افزار و سپس توضیح ابزارهای اصلی که می تواند ما را در آشنایی با نرم افزار یاری کند. .

توابع اصلی را به شما آموزش می دهد تا بتوانید کدها را در برنامه شروع کنید.

سپس به نمونه هایی بروید که بهترین راه برای ارائه ایده های مختلف به شما هستند.

و بخش عملی ما برنامه حرفه ای Proteus خواهد بود…. به ما کمک می کند تا نرم افزار خود را در میکروکنترلر با اجزای آن آزمایش کنیم.


MikroC PRO برای PIC چیست؟

MikroC Pro یک کامپایلر Embedded-C است که به شما امکان می دهد کد نوشته شده به زبان C را به زبان ماشین تبدیل کنید. MikroC Pro for Pic برای برنامه نویسی میکروکنترلر pic در c استفاده می شود. قبل از یادگیری نحوه برنامه نویسی میکروکنترلر pic در c، اجازه دهید ابتدا مقدمه ای در مورد میکروکنترلرها و میکروکنترلرهای pic داشته باشیم. پس از آن به راحتی می توانید برنامه ریزی میکروکنترلر pic را درک کنید.


میکروکنترلر PIC چیست؟

میکروکنترلرهای PIC یک کامپیوتر کوچک در یک مدار مجتمع است که شامل هسته پردازنده، حافظه و تجهیزات جانبی ورودی/خروجی قابل برنامه ریزی است. حافظه برنامه به شکل فلش NOR نیز اغلب بر روی تراشه گنجانده شده است، و همچنین مقدار کمی رم معمولی. میکروکنترلرهای PIC برخلاف ریزپردازنده‌های مورد استفاده در رایانه‌های شخصی یا سایر برنامه‌های کاربردی عمومی، برای برنامه‌های تعبیه‌شده طراحی شده‌اند.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه کلی General Introduction

  • معرفی MikroC PRO برای PIC Introduction to MikroC PRO for PIC

دانلود، نصب و یادگیری جلسات عمومی برای نرم افزار Download, Install and Learn the General Sittings for the Software

  • نرم افزار را دانلود و نصب کنید Download and Install the Software

  • یک پروژه جدید ایجاد کنید و پروژه را در برنامه Proteus آپلود کنید. Create a new Project, and upload the Project to Proteus Program.

برنامه نویسی میکروکنترلر PIC16F84. Programming the Microcontroller PIC16F84.

  • LED چشمک زن را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84 کنترل کنید. Control Flashing LED Using Microcontroller PIC16F84.

  • موتور را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84 کنترل کنید. Control the Motor Using Microcontroller PIC16F84.

  • 7 بخش را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84 کنترل کنید. Control The 7 Segment Using Microcontroller PIC16F84.

  • چراغ راهنمایی چهار طرفه با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84. Four Side Traffic Light Using Microcontroller PIC16F84.

  • کنترل استپر موتور با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84. Control Stepper Motor Using Microcontroller PIC16F84.

  • کنترل موتور DC با استفاده از میکروکنترلر PIC16F84A. Control DC Motor Using Microcontroller PIC16F84A.

برنامه نویسی میکروکنترلر PIC16F877A Programming the Microcontroller PIC16F877A

  • LCD LM016L را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F877A با پتانسیومتر پیکربندی کنید. Configure the LCD LM016L Using Microcontroller PIC16F877A with Potentiometer.

  • ساعت دیجیتال Real Time را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F877A با LCD پیکربندی کنید. Configure the Real Time Digital Clock Using Microcontroller PIC16F877A with LCD.

  • سنسور دما را با استفاده از میکروکنترلر PIC16F877A با LCD پیکربندی کنید. Configure Temperature Sensor Using Microcontroller PIC16F877A with LCD.

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر با استفاده از MikroC PRO برای PIC
جزییات دوره
1.5 hours
12
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
4,218
3.3 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Hayder Almahdawi Hayder Almahdawi

مهندس کنترل و سیستم | شرکت پتروچاینا