آموزش V-Ray 2.0 برای 3ds Max Essential Training

V-Ray 2.0 for 3ds Max Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره ویژگی های موتور رندر V-Ray 2.0 را معرفی می کند و نحوه افزایش دامنه 3ds Max را با ابزار پیشرفته خود مانند نقشه برداری تابش ، بافت و سایه های خز و مو و ارائه سه بعدی استریوسکوپی نشان می دهد. . این دوره مفاهیم مهم مانند ایجاد مواد اولیه ، نمونه برداری از تصویر ، نقشه برداری از رنگ ، زیربخش ها و نورپردازی و همچنین Render Elements ، RT و گردش کار ارائه فیزیکی در V-Ray را شامل می شود. پرونده های ورزشی همراه با دوره است.
موضوعات شامل:
  • نصب و تنظیم V-Ray
  • استفاده از DMC Sampler
  • درک حالت های نقشه برداری رنگ
  • افزودن یک چراغ پر کروی
  • کار با چراغ گنبد V-Ray
  • استفاده از نقشه برداری تابش و حافظه پنهان روشن
  • ایجاد رنگ پراکنده
  • ساخت مواد بازتابنده
  • ایجاد شفافیت
  • اطمینان از کیفیت با نمونه برداری از تصویر
  • کنترل دوربین فیزیکی V-Ray
  • ایجاد اثر تاری حرکت
  • ترکیب عناصر V-Ray

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • گزینه های گردش کار Workflow options

1. آماده شدن برای رندر شدن با V-Ray 1. Getting Ready to Render with V-Ray

  • نصب V-ray Installing V-Ray

  • راه اندازی V-Ray Setting up V-Ray

  • یافتن ابزارها و ویژگی های V-Ray Locating V-Ray's tools and features

  • گزینه های صرفه جویی در تصویر V-Ray V-Ray's image-saving options

2. مفاهیم بحرانی V-Ray 2. Critical V-Ray Concepts

  • نمونه گیری تصویر توضیح داده شده است Image sampling explained

  • درک خردهفروشی ها Understanding subdivs

  • با استفاده از نمونه DMC Using the DMC Sampler

  • نمای کلی نقشه نویسی رنگ Overview of color mapping

  • درک حالت های نقشه برداری رنگ Understanding the color-mapping modes

3. ابزارهای اصلی روشنایی 3. Key Lighting Tools

  • آشنایی با نورپردازی در پرتوهای وی Introduction to lighting in V-Ray

  • برخورد با مشکلات روشنایی Dealing with lighting problems

  • اضافه کردن یک چراغ پر کروی Adding a spherical fill light

  • ایجاد چراغ مش Creating a mesh light

  • ایجاد یک جلوه نورگیر Creating a skylight effect

  • کار با نور گنبد Working with the dome light

4- اشراق جهانی 4. Global Illumination

  • روشنایی جهانی (GI) توضیح داد Global illumination (GI) explained

  • دانستن پاداشهای اولیه و ثانویه Understanding primary and secondary bounces

  • نقشه برداری تابش چگونه کار می کند How irradiance mapping works

  • با استفاده از نقشه برداری تابش ، قسمت 1 Using irradiance mapping, part 1

  • با استفاده از نقشه برداری تابش ، قسمت 2 Using irradiance mapping, part 2

  • حافظه نهان چگونه کار می کند How light cache works

  • با استفاده از حافظه نهان Using light cache

  • درک نیروی بی رحم GI Understanding brute force GI

  • با استفاده از GI force brute Using brute force GI

5- مواد V-Ray 5. The V-Ray Materials

  • آشنایی با مواد خاص با V-Ray Introduction to V-Ray-specific materials

  • ایجاد یک رنگ پراکنده Creating a diffuse color

  • ساخت مواد بازتاب دهنده Making reflective materials

  • بازتاب های تاری Blurring reflections

  • ساخت لیوان شفاف و رنگی Making clear and colored glass

  • ایجاد یک اثر شفاف Creating a translucency effect

6. کنترل کیفیت با نمونه برداری از تصویر 6. Quality Control with Image Sampling

  • معرفی نمونه برداری از تصویر Introduction to image sampling

  • با استفاده از نمونه ثابت نرخ ثابت Using the Fixed-Rate sampler

  • نحوه استفاده از نمونه ساز Adaptive DMC How to use the Adaptive DMC sampler

  • کار با نمونه گیرنده Adaptive Subdivision Working with the Adaptive Subdivision sampler

  • مقایسه رندرهای نمونه برداری از تصویر Comparing image-sampling renders

7. گردش کار بدنی 7. The Physical Workflow

  • گردش کار بدنی توضیح داد The physical workflow explained

  • همکاری با VRaySun و VRaySky Working with VRaySun and VRaySky

  • کنترل VRayPhysicalCamera Controlling the VRayPhysicalCamera

8. ابزارهای اثر V-Ray 8. V-Ray's Effects Tools

  • عمق میدان: VRayPhysicalCamera Depth of field: VRayPhysicalCamera

  • عمق میدان: با استفاده از نمای چشم انداز Depth of field: using a perspective viewport

  • ایجاد یک اثر تاری تاری Creating a motion blur effect

  • اثرات سوزانی ایجاد می کند Generating caustic effects

  • با استفاده از VRayFur Using VRayFur

  • رندر سه بعدی استریوسکوپی Stereoscopic 3D rendering

9- استفاده از عناصر Render 9. Using Render Elements

  • گردش کار عناصر ارائه دهنده Render elements workflow

  • آماده شدن به کامپوزیت Preparing to composite

  • ترکیب عناصر V-Ray Compositing V-Ray elements

  • قرار دادن عناصر اضافی برای کار Putting extra elements to work

  • روشنایی صحنه Post-lighting a scene

10. V-Ray RT 10. V-Ray RT

  • بررسی اجمالی V-Ray RT Overview of V-Ray RT

  • نشان دادن گردش کار RT Demonstrating the RT workflow

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش V-Ray 2.0 برای 3ds Max Essential Training
جزییات دوره
5h 11m
56
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
77,543
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.