Blender to Unreal Engine بستههای برپایی Dungeon را ایجاد میکند
آیا تا به حال خواسته اید یک دنیای بازی کامل با استفاده از وسایل و وسایل سه بعدی بسازید که فضای شما را پر کند و بازیکنان را در یک فانتزی قرون وسطایی در بر بگیرد؟
از طریق یادگیری همه چیز در مورد گردش کار حرفه ای Blender to Unreal Engine 5 (UE5) برای ابزارهای dungeon قرون وسطایی با "Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs" به سطح بعدی در طراحی بازی فارغ التحصیل شوید.
یک اسلحه خانه کوچک برای اتاق نگهبانی سیاه چال خود بسازید، مجهز به چند شمشیر و یک کلاه ایمنی در کنار میزی که شمعی در بالای آن قرار دارد و شب هنگام خواب نگهبانان می سوزد. و خیلی بیشتر!!
نحوه ایجاد بیش از 50 دارایی در بیش از 30 ساعت را بیاموزید!
ما کلاس Skillshare را از ابتدا طراحی کردهایم تا مطمئن شویم بدون توجه به سطح مهارت خود، میتوانید به راحتی آن را دنبال کنید و مهمتر از آن، بیشتر مهارتها را برای ایجاد مجموعهای از بازیهای سه بعدی خود بیاموزید.
«Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» ۷ برتر ما:
اگرچه گیوتینها دیرتر از دوره تاریخی قرون وسطی معرفی شدند، سایر داراییهای ما به تصویر کشیده شدند، ما فکر کردیم که از یادگیری نحوه ساخت آنها به عنوان بخشی از صحنه سیاهچال قرون وسطایی لذت خواهید برد. ما مطمئن خواهیم شد که مدل ما از نظر ساختاری دقیق است. به عنوان مثال، ما باید مطمئن شویم که سازه می تواند وزن همه همتایان خود از جمله تیغه را تحمل کند.
در این کلاس میبینید که شما با تمام تکنیکهایی که حرفهایها استفاده میکنند و نحوه استفاده از آنها آشنا میشوید. بیاموزید که چگونه با استفاده از مواد سفارشی برای ایجاد پاشش خونی که برای اتاق شکنجه شما در پایین سیاهچال شما عالی به نظر می رسد، به واقع گرایی برسید!
مخلوط کن
«Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» را راه اندازی کنید و در سالن های سیاه چال قرون وسطایی خود با بنرها، قفس ها و یک گیوتین نه چندان قرون وسطایی اما بسیار عذاب آور و نمادین قدم بزنید.
آیا تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه جواهرات و سکه های گنج را مدل سازی کنید تا آن درخشش بیشتر را به صحنه خود اضافه کنید؟ شما همین کار را انجام خواهید داد!
«Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» به شما امکان می دهد که وسایل سه بعدی مناسب برای سیاه چال قرون وسطایی رویاهای خود (یا کابوس ها!) بسازید، از جمله اما نه محدود به:
بر گرههای هندسه مسلط شوید تا گردش کار خود را سرعت بخشید. شما قادر خواهید بود با استفاده از توابع مبتنی بر گره، ظاهر یک پایه (یعنی هندسه آن) را تغییر دهید. ما همچنین منوهای متغیر گره هندسی را در برگه مدلسازی تنظیم میکنیم تا در وقت شما صرفهجویی کنیم نه اینکه هر بار وارد منوی گرههای هندسی شویم. من همچنین یک افزونه مخفی دیگر در Blender را به شما معرفی خواهم کرد - افزونه ابزار حلقه. این به شما امکان میدهد دایرهها و دایرههایی را در هندسه ایجاد کنید و به شما امکان میدهد هندسه خود را با دو کلیک پل بزنید.
به دنبال موفقیت آخرین کلاسهایم، قبل از رفتن به کلاسهای بعدی، هر دارایی را مدلسازی، بافتسازی و نهاییسازی میکنیم. دانشآموزان گفتهاند که این به آنها کمک کرده تا در طول فرآیند ایجاد هیجانانگیز باقی بمانند، و بتوانند ببینند چگونه صحنهشان به پیشنمایش کلاس نزدیکتر میشود.
البته، میتوانید چالشی برای خود ایجاد کنید و جنبههای زیربنای سیاهچال قرون وسطایی را متنوع کنید، مانند تغییر بافتها، اضافه کردن تنوعهای مختلف یا داراییهای بیشتر مانند درهای مختلف و داراییهای کوچکتر مانند زنجیر روی دیوار تا سیاه چال قرون وسطایی خود را بیشتر کنید. زنده است.
با نحوه تنظیم مواد در Blender آشنا شوید. با اضافه کردن حالت های تنظیم و تبدیل شدن به یک نابغه واقعی بافت، آنها را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. برای لمس جزئیات بیشتر، یاد خواهید گرفت که چگونه از مداد گریس برای کشیدن خطوط برای تبدیل آنها به منحنی و در نهایت به مش سه بعدی استفاده کنید. این یک تکنیک عالی برای ایجاد چرخش و کارهای زینتی است.
از «Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» برای تسلط بر ویرایش UV با استفاده از ایجاد درز لبه، طرح ریزی سفارشی و دستکاری UV استفاده کنید تا بهترین استفاده را از بافت های بدون درز خود داشته باشید. به جای انتخاب یک موتور رندر بر دیگری، یاد می گیرید که چگونه از رندرهای Blender's Eevee و Cycles X استفاده کنید تا بیشترین بهره را از ارائه پروپوزال خود ببرید.
Unreal Engine 5
از طریق «Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» همه چیز را از وارد کردن مدلهای جداگانه از Blender گرفته تا عملکرد صحیح آنها در UE5 یاد خواهید گرفت.
ما به صورت دستی مجموعه دارایی خود را وارد کرده و نمونه های مواد را برای آنها تنظیم خواهیم کرد. یکی از جالبترین بخشهای بخش UE5 این کلاس Skillshare این است که ما طرحهای مشعل را با انیمیشن واقعی ذرات آتش و سوسو زدن نور تنظیم خواهیم کرد تا صحنه شما را زنده کند.
ما به نحوه وارد کردن و استفاده از بافتهای ایجاد شده بهطور خاص برای Unreal Engine و استفاده از آنها برای ایجاد مواد برای وسایل دخمه قرون وسطایی خود نگاه خواهیم کرد. نحوه تغییر مقادیر بافت PBR را با تنظیم مستقیم اطلاعات آنها از داخل، ساخته شده در ویرایشگر تصویر، خواهید فهمید.
در مرحله بعد، مواد PBR را با پارامترهای قابل تنظیم تنظیم می کنیم که به شما امکان می دهد شدت نقشه معمولی را تغییر دهید (به عنوان مثال، تنظیم رنگ، تغییر مقادیر زبری و موارد دیگر). شما از طریق مواد شفاف مختلف کار خواهید کرد که به شما کمک میکند تا برگردانهای برشخورده، برگردانهای نیمه شفاف با مقادیر PBR و دو بافت کناری را تنظیم کنید.
«Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» همچنین مقدمه ای برای نحوه تنظیم فایل ها برای ایجاد یک رابط کاربری تمیز خواهد بود. مهارت هایی که در اینجا یاد می گیرید به طور کامل به تمام ساخت های آینده شما قابل انتقال هستند.
یکی از هیجانانگیزترین چیزها در مورد «Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» این است که شما برخوردهایی را برای وسایل خود ایجاد میکنید تا شخصیت قابل بازی خود را مسدود کنید.
برای بهینه سازی زمان خود، روشی را برای قرار دادن سریع دارایی های خود در هر نوع سطح بازی یاد خواهید گرفت. پروژه نقطه عطف UE5 شما این است که بسته دارایی خود را در Unreal Engine 5 ارائه کنید و یک ویدیوی صفحه گردان را ارائه دهید.
منابع کلاس رایگان
بسته منبع «Blender to Unreal Engine Create Dungeon Prop Packs» شامل 27 ماده منحصر به فرد بدون درز، 1 ماده اطلس برای کتاب ها، 1 ورق تزئینی برای تزئینات طلا، 7 زیورآلات با مواد PBR، 3 ماده منحصر به فرد PBR خون، 2 بافت جزییات شفاف (به عنوان مثال، نی و پر کلاه ایمنی)، و 1 بافت پویانمایی UE5 برای سیستم ذرات آتش نیاگارا. در مجموع 297 نقشه بافت دریافت خواهید کرد.
بخشی از یک سفر طراحی بازی با بیش از 30 ساعت یادگیری باشید که باعث میشود تنها با 160 درس، با بیش از 50 وسیله قرون وسطایی آماده بازی برای سیاه چال خود کنار بروید.
معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمیتوانید این کلاس را کنار بگذارید!
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات