نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره گام به گام روند مدل سازی یک اتومبیل را در SOLIDWORKS طی می کند. این روش معمولاً یک تکنیک فوق العاده پیشرفته است ، اما در اصول تجزیه می شود بنابراین اطمینان خواهید داشت که هر چیزی را مدل می کنید! نرم افزار ... SOLIDWORKS از زمان معرفی بیش از 20 سال پیش در صنعت CAD پیشرو بوده است. در این دوره ، SOLIDWORKS: Consumer Product Surfacing Design Techniques ، در مورد SOLIDWORKS کمی در مورد سطح بندی پیچیده خواهید آموخت. این دوره با یک فایل نمونه که شامل قسمت های مختلف یک ماشین است که قبلاً کامل شده اند ، شروع می شود. ابتدا با چرخ ها در جای خود ، شیشه ها مدل شده و در مراحل ساخت گلگیر حرکت خواهید کرد. بعد ، وقتی گلگیرتان کامل شد ، به یک پرونده اتومبیل کاملتر می روید و کار روی سپر جلو را شروع می کنید. شکستن اتومبیل به چندین قسمت کوچکتر به شما این امکان را می دهد تا بدون انجام وظیفه دلهره آور تکمیل کل مدل ، روی ویژگی های جزئی مورد نیاز برای انجام پروژه ای مانند این متمرکز شوید. سرانجام ، نگاهی به آخرین پرونده خواهید انداخت و با استفاده از برخی ابزارهای سطحی و جامد جلوه های نهایی را خواهید گرفت. با پایان این دوره ، به طور کلی با SOLIDWORKS یک پایه محکم خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مدل سازی گلگیر
Modeling a Fender
-
معرفی دوره
Course Introduction
-
آشنا شدن با مدل و طرح های اولیه
Getting Acquainted with the Model and Initial Sketches
-
ایجاد و کار با اولین سطح پیچیده
Creating and Working with the First Complex Surface
-
ایجاد سطوح اضافی
Creating Additional Surfaces
-
تقسیم سطح جدید و چرا این مهم است
Splitting the New Surface and Why That's Important
-
اصلاح و تصفیه سطح
Trimming and Refining the Surface
-
افزودن به سطح فندر
Adding to the Fender Surface
-
پر کردن سطوح گمشده
Filling in the Missing Surfaces
-
رفع سطوح غیر مخلوط
Fixing Non-blended Surfaces
سپر جلو و جلو پنجره
Front Bumper and Grille
-
آشنا شدن با مدل و فرو رفتن از یک سطح
Getting Acquainted with the Model and Recessing a Surface
-
افزودن گوشه ها/فیله های گرد شده به سطح فرو رفتگی
Adding Rounded Corners/fillets to the Recessed Surface
-
در حال فرو رفتن از قسمت جلو پنجره
Recessing the Grille Section
-
ایجاد هندسه گریل از هندسه قبلی
Creating the Grille Geometry from Earlier Geometry
-
برای ایجاد مشبک ، سطوح اضافی را مرتب کنید
Trimming Away the Excess Surfaces to Create the Grille
-
تصفیه جلو پنجره مشبک
Refining the Grille
-
پایان دادن به لمسهای جلو پنجره
Finishing Touches on the Grille
-
افزودن جزئیات بیشتر به سطوح اتومبیل
Adding More Detail to the Car Surfaces
لمس نهایی
Final Touches
-
طرح گذاری هندسه Sketch برای ستون B
Laying out the Sketch Geometry for the B Pillar
-
تقسیم سطوح برای Windows و Trim
Splitting the Surfaces for the Windows and Trim
-
ایجاد درزهای درب
Creating the Door Seams
-
افزودن درزهای بیشتر درب
Adding More Door Seams
-
پایان دادن به درزهای درب و درزهای سقف
Finishing the Door Seams and Roof Seams
-
مدل سازی در گلگیرها
Modeling in the Fenders
-
افزودن چراغ به طراحی اتومبیل
Adding Lights to the Car Design
ارائه و بررسی
Renders and Reviews
-
درک مدل و PhotoView 360
Understanding the Model and PhotoView 360
-
تنظیمات پیش نمایش و چراغ های مجتمع
Integrated Preview and Lights Setup
-
دستکاری دوربین
Manipulating the Camera
-
عمق میدان و افزودن چراغ
Depth of Field and Adding Lights
-
دستکاری چراغ ها در SOLIDWORKS و PhotoView 360
Manipulating the Lights in Both SOLIDWORKS and PhotoView 360
-
گزینه های بیشتر چراغ ها
More Lights Options
-
تنظیم صحنه
Adjusting the Scene
-
افزودن رئالیسم به صحنه
Adding Realism to the Scene
-
رندر نهایی
The Final Render
-
رفع صحنه
Fixing the Scene
-
اضافه کردن تاری حرکت
Adding Motion Blur
-
دوره را جمع کنید
Course Wrap Up
نمایش نظرات