لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش برنامه نویسی به زبان اسمبلی x86 From Ground Up™
x86 Assembly Language Programming From Ground Up™
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ساخت بیش از 50 برنامه اسمبلی - مجموعه دستورات x86، SIMD، الگوریتمهای پردازش تصویر، روتینهای DSP، MMX، SSE، AVX استاد مجموعه دستورات هسته x86 درک تفاوتهای کدنویسی بین x86-32 و x86 -64 بر آموزش پسوند Master x86 MMX S. مجموعه دستورات x86 Streaming SIMD Extension (SSE) استاد مجموعه دستورات x86 Advanced Vector Extension (AVX) توسعه الگوریتم های پردازش تصویر پیچیده در اسمبلی x86 توسعه الگوریتم های پیچیده ماهیتی در اسمبلی x86 قادر به درک و اعمال استاندارد IE4 Flo EE- 7 قادر به ایجاد جداول جستجو و جداول پرش در اسمبلی x86 قادر به نوشتن کدهای ترکیبی قوی C/C++ و x86 اسمبلر مسلط به MASM اسمبلر نحو پیش نیازها:بدون نیاز به تجربه برنامه نویسی - هر آنچه را که نیاز دارید به شما آموزش خواهم داد بدون نرم افزار پولی لازم است - همه برنامه های اسمبلی در مایکروسافت ویژوال استودیو ایجاد خواهند شد.
به دوره x86 Assembly Programming From Ground Up™ خوش آمدید.
دربرگیرنده تاریخچه پردازنده x86، معماری و برنامه نویسی اسمبلی عملی، این جامع ترین دوره آنلاین اسمبلی x86 است.
من شما را گام به گام از طریق آموزش های ویدیویی جذاب و سرگرم کننده راهنمایی می کنم و هر آنچه را که برای موفقیت به عنوان یک توسعه دهنده x86 نیاز دارید به شما آموزش می دهم.
در پایان این دوره، شما به مجموعه دستورات هسته x86، مجموعه دستورالعمل های برنامه افزودنی x86 MMX، مجموعه دستورالعمل های برنامه افزودنی SIMD (SSE) جریانی x86 و مجموعه دستورالعمل های افزونه برداری پیشرفته x86 (AVX) تسلط خواهید داشت. شما می توانید الگوریتم های پیچیده پردازش تصویر را در اسمبلی x86 توسعه دهید. شما میتوانید الگوریتمهای پیچیده ریاضی را در اسمبلی x86 توسعه دهید. همچنین میتوانید برنامههای قوی بنویسید که فایلهای C++ و x86 اسمبلی را ترکیب میکنند.
علاوه بر این، هر روز به مواردی مانند پیمایش آرایهها، محاسبه ویژگیهای آماری یک آرایه مانند محاسبه میانگین و انحراف استاندارد هر سطر و ستون مسلط خواهید شد. همه اینها به زبان اسمبلی نوشته شده است. بیشتر از این هم وجود دارد. لطفاً به برنامه درسی کامل دوره نگاهی بیندازید.
به یاد داشته باشید: شک ندارم که شما این دوره را دوست خواهید داشت. همچنین دارای ضمانت بازگشت کامل وجه به مدت 30 روز است! بنابراین به زبان ساده، شما واقعاً چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن ندارید.
ثبت نام کنید و اجازه دهید شروع به نوشتن کدهای سطح پایین کنیم.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
شروع شدن
Getting Started
راه اندازی محیط توسعه
Setting Up the Development Environment
کدگذاری: برنامه اسمبلی ساده
Coding : Simple Assembly program
نصب برجسته کننده نحو
Installing a Syntax Highlighter
پردازنده های x86 و معماری کامپیوتر
x86 Processors & Computer Architectures
تکامل پردازنده های اینتل
Evolution of Intel Processors
معماری هاروارد در مقابل معماری فون نویمان
Harvard Architecture vs Von Neumann Architecture
دستگاه محاسباتی
The Computing Device
درگاه های منطقی
Logic Gates
از ترانزیستور تا سیستم عامل
From Transistors to Operating Systems
سیستم های اعداد
Number Systems
مدل برنامه نویس
The Programmer's Model
مروری بر انواع داده های x86
Overview of x86 Data Types
طراحی پایه میکرو کامپیوتر x86
Basic x86 Microcomputer Design
حالت های عملیاتی x86
x86 Operating Modes
مروری بر رجیسترهای x86
Overview of the x86 Registers
کدگذاری: یک ثبت نام برای کنترل همه آنها
Coding : One Register to Rule Them All
نمای کلی پرچم های x86
Overview of the x86 Flags
نمای کلی واحد ممیز شناور
Overview of the Floating Point Unit
مروری بر مدل های حافظه x86
Overview of x86 Memory Models
مقدمه ای بر زبان اسمبلی x86
Introduction to x86 Assembly Language
اطلاع
Notice
مروری بر اعداد صحیح x86
Overview of x86 Integers
مقدمه ای بر دستورالعمل ها و دستورالعمل ها
Introduction to Directives and Instructions
قالب ساده x86 اسمبلی
Simple x86 Assembly Template
کدگذاری: اعلان متغیرها در اسمبلی
Coding : Declaring Variables in Assembly
برخورد با داده ها
Dealing with Data
اندیانس
Endianness
اطلاع
Notice
کدگذاری: ترکیب C/C++ و اسمبلی
Coding : Mixing C/C++ and Assembly
دستورالعمل های انتقال داده
Data Transfer Instructions
انواع عملوند
Operand Types
نمای کلی دستورالعمل MOV
Overview of the MOV Instruction
درک عملوندهای مستقیم - افست
Understanding Direct - Offset Operands
حالت های آدرس دهی حافظه
Memory Addressing Modes
دستورالعمل های حسابی
Arithmetic Instructions
اطلاع
Notice
دستورالعمل افزایش و کاهش
The Increment and Decrement Instructions
دستورالعمل جمع و تفریق
The Addition and Subtraction Instructions
اپراتورهای داده و دستورالعمل ها
Data Operators and Directives
کدگذاری: جمع کردن عناصر آرایه
Coding : Summing Array Elements
کدگذاری: اسکن یک آرایه
Coding : Scanning an Array
کدنویسی: با استفاده از Pointer و Typedef
Coding : Using Pointers and Typedef
انشعاب مشروط
Conditional Branching
دستورالعمل های پرش و حلقه
The Jump and Loop Instructions
کدگذاری: آزمایش با حالت های مختلف آدرس دهی
Coding : Experimenting with different Addressing Modes
کدگذاری: اعلام متغیرهای جهانی در C/C++ و استفاده از آنها در اسمبلی
Coding : Declaring Global Variables in C/C++ and using them in Assembly
کدگذاری: آزمایش با کدهای شرطی
Coding : Experimenting with Conditional Codes
کار با آرایه ها
Working with Arrays
کدگذاری: تکرار از طریق عناصر آرایه
Coding : Iterating through Array Elements
کدگذاری: Array Elements Square
Coding : Array Elements Square
کدگذاری: کار با آرایه های دو بعدی
Coding : Working with 2-Dimensional Arrays
کدگذاری: محاسبه مجموع سطرها و ستون های یک آرایه دو بعدی
Coding : Computing the Sum of Rows and Columns of a 2-Dimensional Array
کار با رشته ها
Working with Strings
کدگذاری: کپی رشته ها از یک متغیر به متغیر دیگر
Coding : Copying Strings from one Variable to another
کدگذاری: ایجاد الگوریتم جستجوی کاراکتر
Coding :Creating a Character Search Algorithm
برنامه نویسی با رجیسترهای واحد نقطه شناور (FPU).
Programming with the Floating -Point Unit (FPU) Registers
نمای کلی x86 FPU
Overview of the x86 FPU
نمای کلی مجموعه دستورالعمل FPU
Overview of the FPU Instruction Set
مطالعه موردی - تبدیل دما
Case Study - Temperature Conversion
کدگذاری: نوشتن یک برنامه تبدیل دما با استفاده از FPU
Coding : Writing a temperature conversion program using the FPU
کدگذاری: توسعه الگوریتم محاسبات کره ای
Coding : Developing the Sphere Computation Algorithm
کدگذاری: پردازش آرایه های ممیز شناور با دستورالعمل های FPU
Coding : Processing Floating-Point Arrays with FPU Instructions
کدگذاری: محاسبه حداقل و حداکثر آرایه های نقطه شناور تک دقیق
Coding : Computing Min and Max of Single-Precision Floating Point Arrays
کد نویسی: توسعه الگوریتم ها با دستورات متعالی FPU x86
Coding : Developing Algorithms with x86 FPU Transcendental Instructions
کدگذاری: توسعه الگوریتم حداقل مربعات
Coding : Developing the Least Squares Algorithm
برنامه نویسی با برنامه های افزودنی x86 MMX
Programming with the x86 MMX Extensions
مقدمه ای بر MMX
Introduction to MMX
نمای کلی مجموعه دستورالعمل MMX
Overview of the MMX Instruction Set
کدگذاری: حساب SIMD با داده های بسته بندی شده با استفاده از ثبات های MMX (قسمت اول)
Coding : SIMD Arithmetic with Packed Data using MMX Registers (Part I)
کدگذاری: حساب SIMD با داده های بسته بندی شده با استفاده از ثبات های MMX (قسمت دوم)
Coding : SIMD Arithmetic with Packed Data using MMX Registers (Part II)
کدگذاری: عملیات Shift با داده های بسته بندی شده با استفاده از ثبات های MMX
Coding : Shift Operations with Packed Data using MMX Registers
Embedded Firmware Engineer نام من اسرائیل است ، من بیش از 7 سال است که در فضای سیستم جاسازی شده تحقیق و کار می کنم. در Udemy ده ها هزار دانش آموز در سیستم های جاسازی شده با تمرکز بر موضوعاتی مانند برنامه نویسی Assembly ، طراحی سیستم عامل های زمان واقعی ، توسعه سیستم عامل و پردازش سیگنال دیجیتال آموزش داده ام. من قادر به آموزش این مباحث هستم زیرا در کارهای روزمره مفاهیمی را از این مباحث استفاده می کنم. به یکی از دوره های من بپیوندید و ببینید چطور پیش می رود. همیشه می توانید درخواست بازپرداخت کنید.
نمایش نظرات