آموزش مدل سازی چرخ F1 در مایا

Modeling an F1 Wheel in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگامی که طراحی اولیه محصول خود را ترسیم کردید ، وقت آن است که آن را به یک برنامه سه بعدی برای مدل سازی برسانید. Veejay Gahir طرح اولیه فرمان فرمول 1 را از قسمت اول این مجموعه گرفته و به شما نشان می دهد که چگونه یک نسخه کاملاً تحقق یافته در مایا را مدل و ارائه کنید. وی نحوه وارد کردن طرح ، استفاده از جعبه و تکنیک های مدل سازی فرم آزاد برای ایجاد شکل اولیه و افزودن جزئیاتی مانند دکمه ها ، صفحه ها و برگردان ها را نشان می دهد. سرانجام ، Veejay نحوه افزودن بافت و چراغ و ارائه نمای نهایی از مدل شما را نشان می دهد.

این دوره از چرخ F1 به عنوان نمونه پروژه استفاده می کند ، اما این تکنیک ها را می توان برای هر محصول دیگر خودرویی یا مصرفی به کار برد. برای اطلاعات بیشتر ، قسمت اول این مجموعه ، ترسیم یک چرخ F1 را در SketchBook مشاهده کنید.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن تصویر مرجع
  • گرفتن چند ضلعی ها
  • ایجاد چهار و جامدات
  • افزودن لبه های پاره شده
  • آینه کاری در یک خط مرکزی
  • افزودن دکمه ها و دسته ها
  • چراغ های موقعیتی
  • تنظیم رندر شما

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • تنظیم پیش فرض پروژه Setting the project defaults

  • تنظیم واحدهای صحنه Setting the scene units

  • قفسه های سفارشی Customizing shelves

  • وارد کردن تصویر مرجع Importing the reference image

  • بررسی ردپای در طراحی نام مستعار Checking the footprint in Alias Design

  • مقایسه گردش کار متفاوت Comparing different workflows

2. ایجاد بدن اصلی 2. Creating the Main Body

  • با استفاده از ابزار Create Polygon Using the Create Polygon tool

  • چند ضلعی در حال چرت زدن Snapping polygons

  • ایجاد چهارگوش با ابزار Interactive Split Creating quads with the Interactive Split tool

  • ایجاد یک جامد با ابزار Extrude Creating a solid with the Extrude tool

  • اضافه کردن چارتر با استفاده از ابزار Bevel Adding a chamfer using the Bevel tool

  • درک ابزار Insert Edge Loop Understanding the Insert Edge Loop tool

  • آینه کاری در مرکز خط با نسخه ویژه ویژه Mirroring across the centerline with Duplicate Special

  • گزینه های جایگزین ویژه ویژه Alternatives to Duplicate Special

  • درک دستورات Combine و Merge Understanding the Combine and Merge commands

  • با استفاده از ابزار Merge Vertex Using the Merge Vertex tool

  • استفاده از نرم افزار رندر برای رندرهای سریع Using the software renderer for quick renders

  • استفاده از اشعه ذهنی برای رندرهای با کیفیت بالاتر Using mental ray for higher-quality renders

  • درک ویرایشگر تقریب اشعه ذهنی Understanding mental ray's Approximation Editor

3. ایجاد دکمه ها 3. Creating the Buttons

  • افزودن شیب های دکمه ای با عملیات Boolean Adding button recesses with Boolean operations

  • ایجاد چهارگوش با استفاده از ابزار Interactive Split Creating quads using the Interactive Split tool

  • ایجاد پایه دکمه Creating the button base

  • ایجاد تورفتگی دکمه Creating the button indent

  • پوسته پوسته شدن دکمه ها Scaling the buttons

4- ایجاد دسته 4. Creating the Handle

  • ردپای اصلی The main footprint

  • ایجاد چهارگوش Creating quads

  • یک جامد ایجاد کنید Create a solid

  • تنظیم دقیق دسته Fine-tuning the handle

  • آینه در مرکز خط Mirror across the centerline

5- مؤلفه های اضافی 5. Additional Components

  • ایجاد بالشتک Creating the paddles

  • مدل گیری شماره گیری چرخشی Modeling the rotary dial

  • مدل کردن پد مرکزی Modeling the center pad

  • مدل سازی صفحه نمایش دیجیتال Modeling the digital display

6. ارائه 6. Rendering

  • در SketchBook Pro یک آلفا ایجاد کنید Create an alpha in SketchBook Pro

  • تمرین رندر Rendering exercise

  • موقعیت یابی چراغ ها و تنظیم ویژگی های نور Positioning lights and adjusting light attributes

  • تنظیمات ارائه Render settings

  • مقایسه و صرفه جویی در ارائه دهنده ها Comparing and saving renders

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی چرخ F1 در مایا
جزییات دوره
2h 6m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,457
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Veejay Gahir
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Veejay Gahir Veejay Gahir

متخصص طراحی خودرو و خودرو Veejay Gahir ، متخصص خودرو و طراحی محصول ، در ایالات متحده و آسیا برای مشتریان آموزش می دهد و از آنها مشاوره می گیرد.

Veejay Gahir متخصص طراحی با تجربه گسترده در صنعت طراحی خودرو و خودرو است که بیش از 3 دهه طول می کشد. او سمت های ارشد از مدیر طراحی برای OEM بزرگ آلمان تا مدیر فنی و محصول برای فروشندگان عمده نرم افزار در آمریکای شمالی را بر عهده داشته است. علاوه بر کار خود در بخشهای خودرو و تولید ، ویجی دوره های طراحی Autodesk Maya و Autodesk Alias را برای کالج مطالعات خلاق در دیترویت ، میشیگان ایجاد و تدریس کرده است.

امروز Veejay صاحب راه حل های طراحی Kaur است LLC ، یک شرکت طراحی مستقر در میشیگان است که خدمات آموزشی و مشاوره ای سفارشی را برای انواع مشتریان ، از جمله چندین شرکت Fortune 500 و تامین کنندگان ردیف 1 ، در درجه اول در ایالات متحده ، آسیا و خاورمیانه ارائه می دهد.