آموزش اصول سایه زنی و بافت MODO

MODO Shading and Texturing Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره مواردی را که باید هنگام سایه زدن و ساختن با MODO بدانید به شما آموزش می دهد. این تئوری سایه پردازی را با کاربرد عملی ترکیب می کند تا بتوانید با اطمینان از بافت و سایه استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO v. 10.2. این دوره برای ترکیب روشهای مختلف با افزایش تدریجی پیچیدگی طراحی شده است. در این دوره ، MODO Shading و Texturing Fundamentals ، شما می آموزید که چگونه تئوری سایه را با کاربرد عملی ترکیب کنید در حالی که نحوه استفاده همزمان از MODO را یاد بگیرید. ابتدا نحوه استفاده از MODO را کشف خواهید کرد. در مرحله بعد ، شما تئوری اساسی سایه و مقایسه روش های مختلف در بافت را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه این ایده ها را در سناریوهای مبتنی بر پروژه به کار بگیرید. در پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه با اعتماد به نفس با MODO سایه و سایه بزنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO v. 10.2.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک بلوک های اساسی ایجاد سایه Understanding the Basic Building-blocks of Shading

  • معرفی رابط MODO Introducing the MODO Interface

  • چگونه MODO تصاویر را ارائه می دهد How MODO Renders Imagry

  • مفاهیم منتشر و خاص Diffuse and Specular Concepts

  • زبری و مفاهیم فرنل Roughness and Fresnel Concepts

  • ساخت سایه بان های اساسی: قسمت اول Building Basic Shaders: Part One

  • ساخت سایه بان های اساسی: قسمت دوم Building Basic Shaders: Part Two

استراتژی های ساخت سطوح پراکنده Strategies for Building Diffuse Surfaces

  • تنظیم صحنه ما Setting up Our Scene

  • اضافه کردن چراغ ها به صحنه ما Adding Lights to Our Scene

  • مبانی اشعه ماورا بنفش: قسمت اول UVing Basics: Part One

  • مبانی اشعه ماورا بنفش: قسمت دوم UVing Basics: Part Two

  • مبانی اشعه ماورا بنفش: قسمت سوم UVing Basics: Part Three

  • استراتژی هایی برای بافت دارایی های ما Strategies for Texturing Our Assets

  • استفاده از روشهای عکاسی Applying Photographic Methods

  • استفاده از روشهای رویه Applying Procedural Methods

  • استفاده از روشهای نقاشی دستی Applying Hand-painted Methods

استراتژی های ساخت سطوح خاص Strategies for Building Specular Surfaces

  • اشعه ماورا بنفش از کلاه ایمنی: قسمت اول UVing the Helmet: Part One

  • اشعه ماورا بنفش از کلاه ایمنی: قسمت دوم UVing the Helmet: Part Two

  • اشعه ماورا بنفش از کلاه ایمنی: قسمت سوم UVing the Helmet: Part Three

  • استفاده از ضریب شکست برای مشخصات Using Refractive Index for Spec

  • بهبود گردش کار سر و صدا Improving Our Noise Workflow

  • بررسی لایه سر و صدای ما Examining Our Noise Layer

  • ترکیب در سر و صدای اضافی Blending in Additional Noise

  • پایه ما تمام می شود Finishing Our Base

  • تنوع زبری و دکوراسیون بافت Roughness Variation and Texture Prep

  • افزودن جزئیات اولیه Adding Primary Detail

  • بافت پخت Baking Textures

مبانی امداد سطح Surface Relief Basics

  • انواع و حالتهای امدادی سطح Surface Relief Types and Normals

  • نقشه برداری دست انداز Bump Mapping

  • نقشه برداری عادی Normal Mapping

  • پخت نقشه های عادی در MODO Baking Normal Maps in MODO

  • نقشه های جابجایی Displacement Maps

  • استفاده از نقشه های جابجایی در MODO Applying Displacement Maps in MODO

استراتژی های ساخت سطوح زیر سطح و شفاف Strategies for Building Subsurface and Transparent Surfaces

  • مقدمه ای در پراکندگی زیرسطحی Introduction to Subsurface Scattering

  • تنظیمات پراکندگی زیرسطحی Subsurface Scattering Settings

  • مثالهای زیرسطحی Subsurface Examples

  • ساخت سایه زن مومی: قسمت اول Making a Wax Shader: Part One

  • ساخت سایه زن مومی: قسمت دوم Making a Wax Shader: Part Two

  • ساخت سایه زن مومی: قسمت سوم Making a Wax Shader: Part Three

  • مفاهیم شفافیت Transparency Concepts

  • ساختن پنجره: قسمت اول Building a Window: Part One

  • پنجره سازی: قسمت دوم Building a Window: Part Two

  • پنجره سازی: قسمت سوم Building a Window: Part Three

نمایش نظرات

آموزش اصول سایه زنی و بافت MODO
جزییات دوره
5h 27m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Tyler Bay
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tyler Bay Tyler Bay

تایلر بی یک هنرمند سه بعدی است که در زمینه توسعه ظاهر تخصص دارد. او که از دنور کلرادو آمده بود ، سفر خود را به صورت سه بعدی با یادگیری عکاسی آغاز کرد. سرانجام ، این اشتیاق به عشق به طبیعت و روایت داستانهایی تبدیل شد که مردم را تحت تأثیر قرار می دهد ، همان چیزی است که او را به دنبال انیمیشن سه بعدی در دانشگاه کلورادو دنور برمی انگیزد. تا کنون ، او این امتیاز را دارد که در Pixar ، به عنوان یک مستقل و یک نویسنده در Pluralsight کار کند. او علاوه بر عکاسی ، از نواختن موسیقی ، پیاده روی و نوشتن در کنار زمین نیز لذت می برد.