لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Substance Painter 2018 آموزش
Substance Painter 2018 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این روزها ، تقریباً هر استودیوی بازی سازی و صنعت با استفاده از Substance Painter ، آن را به استاندارد صنعت ایجاد بافت ، به ویژه برای ارائه بصورت فیزیکی (PBR) تبدیل کرده است. در این دوره ، وس مک درموت با نگاهی مبتدی به Substance Painter 2018 ، شما را در یک پروژه اساسی - ساخت یک دارایی بازی ساده ، رهنمون می کند. او با اصول اولیه شروع می کند ، به شما نشان می دهد چگونه می توانید یک پروژه جدید ایجاد کنید و مدل را وارد کنید و همچنین از سیستم پخت یکپارچه استفاده کنید. در مرحله بعدی ، Wes نحوه کار با مواد و لایه ها را نشان می دهد و یک آغازگر را روی مجموعه ابزار برس و مواد هوشمند ارائه می دهد. پس از پایان کار با اصول ، Wes به شما نشان می دهد که چگونه دارایی را کاملاً متناسب کنید ، گام به گام در بدنه ، لاستیک ها و کابین دارایی مثال ، یک تراکتور بار جلو کار کنید. او با نشان دادن چگونگی ایجاد ارائه نمونه کارها با استفاده از Iray ، ارائه دهنده ردیابی مسیر یکپارچه در Substance Painter ، کار خود را پایان می دهد.
موضوعات شامل:
ایجاد یک پروژه جدید li>
پخت نقشه های بافت li>
رفع UV و AO همپوشانی li>
ایجاد یک ماده فلزی li>
بافت بدنه ، لاستیک و کابین خودرو li>
اعمال خاک و زنگ زدگی li>
صادرات بافت li>
ارائه در Iray
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
یادگیری نقاش مواد
Learning Substance Painter
چه چیزی را می دانم
What to know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. ایجاد یک پروژه
1. Creating a Project
ایجاد یک پروژه و واردات مش
Creating a project and importing the mesh
پیمایش در نماها
Navigating the views
درک مجموعه ها و تنظیمات بافت
Understanding texture sets and settings
درک تنظیمات نمایش
Understanding display settings
تنظیم سایه بان
Setting up a shader
وارد کردن محتوا
Importing content
2. بافت های پخت
2. Baking Textures
پخت نقشه ها برای پروژه
Baking the maps for the project
با استفاده از مطابقت با نام مش
Using Match By Mesh Name
رفع UV های با هم تداخل دارد
Fixing overlapping UVs
رفع انسداد محیط (AO) با استفاده از Clone Brush
Fixing ambient occlusion (AO) using Clone Brush
3. ایجاد یک ماده فلزی
3. Creating a Metal Material
ایجاد مواد پایه
Creating the base material
اضافه کردن خراش به زبری
Adding scratches to the roughness
ایجاد سایش لبه
Creating edge wear
ایجاد و استفاده از مواد هوشمند
Creating and applying a Smart Material
4- بافت بدن
4. Texturing the Body
ایجاد پایه و مواد زنگ زدگی
Creating the base and rust material
ماسک زنگ زدگی با افکت ها و ژنراتورها
Masking the rust with effects and generators
مواد را نصب کنید
Instancing the material
پالایش زنگ زدگی روی سطل
Refining the rust on the bucket
سطل را تمام کنید
Finishing the bucket
بافت پشت
Texturing the back
اضافه کردن یک ماده رنگ شده دوم
Adding a second painted material
ادامه كاربرد مواد
Continuing to apply materials
جزئیات آینه کاری
Mirroring details
پیچ و مهره نقاشی
Painting bolts
بهبود فلز
Improving the metal
5- بافت لاستیک و کابین
5. Texturing the Tires and Cabin
ایجاد لاستیک
Creating the rubber
بافت رینگ
Texturing the rims
داخل کابین بافت
Texturing the cabin inside
بافت شیشه جلو
Texturing the windshield
6. استفاده از بافت های Decal و به طور کلی خاک
6. Applying Decal Textures and Overall Dirt
بافت چراغ ها
Texturing the lights
با استفاده از manipulator projection UV
Using the UV projection manipulator
ایجاد مواد خاکی
Creating the dirt material
7. صادرات و استفاده از بافت
7. Exporting and Using Textures
با استفاده از تنظیمات صادرات
Using export configurations
وس مکدرموت بیش از 12 سال یک هنرمند سه بعدی حرفه ای بوده و متخصص هنر بازی است.
او در حال حاضر برای Allegorithmic به عنوان مدیر محصول یکپارچه سازی و مربی ماده فعالیت می کند. Wes به عنوان نویسنده ، راهنماهای آموزشی مانند Real modo modo: The Authorized Guide: In Trenches with modo و Creating 3D Game Art را برای آیفون با Unity: Feato خط لوله های مودو و بلندر نوشت.
نمایش نظرات