به این دوره انیمیشن خوش آمدید که در آن می خواهید نحوه متحرک سازی یک صحنه دیالوگ را یاد بگیرید. این یک دوره متوسط است، بنابراین دانش قبلی Autodesk maya یا نرم افزار 3 بعدی انتخابی شما مورد نیاز است. در دوره آموزشی قصد داریم نحوه کار با ریگ های شخصیت شما را بررسی کنیم، ببینیم ریگر از نظر کنترل چه چیزی را ارائه کرده است، سپس باید به کار با فایل های صوتی در مایا بپردازیم. من به شما نشان خواهم داد و در مورد نحوه وارد کردن صدا به مایا و کدک های صوتی که مایا پشتیبانی می کند صحبت خواهم کرد. ما باید صداهای مصوت را که به شکل دهان باز هستند، متحرک سازیم. سپس بعد از شروع دیالوگ، جایی که نحوه نزدیک شدن به هر دیالوگی را که به عنوان انیماتور به شما داده می شود، شناسایی می کنیم، شخصیت ها را با استفاده از صدا ژست می گیریم و سپس به همگام سازی لب ها ادامه می دهیم، پلک ها را اضافه می کنیم تا جان بیشتری به شخصیت بدهیم و با اضافه کردن نهایی می کنیم. حالات چهره مناسب روی شخصیت.
هدف این کلاس این است که شما بتوانید درک اولیه ای از نحوه متحرک سازی صحنه دیالوگ با استفاده از ریگ های شخصیتی ارائه شده داشته باشید. شما به عنوان دانشجو باید بتوانید به ریگ های کاراکترهای مورد استفاده در این دوره در صفحه منبع این دوره دسترسی داشته باشید، جایی که فایل های پروژه من و یک فایل متنی را که حاوی پیوندهایی به برخی از ریگ هایی است که استفاده خواهید کرد، پیدا خواهید کرد. پس از دسترسی به تمام منابع ارائه شده، هدف شما ایجاد یک صحنه گفتگوی انیمیشن با استفاده از منابع ارائه شده است
برای اینکه این اتفاق بیفتد شما همانطور که دانش آموز باید:
تمام موارد بالا مهارت هایی هستند که در طول کلاس یاد خواهند گرفت. بسیار ممنون می شوم اگر صحنه انیمیشن خود را در گالری پروژه برای این دوره ارسال کنید، از این طریق من و سایر دانش آموزان می توانیم بازخورد لازم را در مورد چگونگی پیشرفت شما بررسی و ارائه دهیم. با تشکر از شما و لذت ببرید
جنرالیست سه بعدی
هی بازیگر خونین اینجا، یک جنرالیست سه بعدی مستقر در کنیا هستم، و به عنوان فریلنسر برای استودیوها کار می کنم.
نمایش نظرات