نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها نگاه عمیق تری به نورپردازی و نمایش صحنه ای در آرنولد خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS3، ZBrush v4r5، Arnold. در طول این درس ها نگاه عمیق تری به نورپردازی و نمایش صحنه ای در آرنولد خواهیم داشت. ما در مورد قالب .tx و همچنین ارائه با استفاده از پرچم "udim" و سایر تکنیک های پیشرفته بحث خواهیم کرد. ما همچنین نحوه خروجی گذرگاههای سفارشی AOV را در هر نقطه از سایه بان و همچنین نیشگون گرفتن و کشیدن نقشه ها در یک سایه بزرگ را شرح خواهیم داد. پس از اتمام این آموزش ، شما احساس راحتی بیشتری در نورپردازی یک صحنه در آرنولد خواهید داشت ، و درک بهتری از نحوه عملکرد و واکنش چراغ ها در محلول رندر خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS3، ZBrush v4r5، Arnold.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
نورپردازی و رندر در مایا و آرنولد
Lighting and Rendering in Maya and Arnold
-
تنظیم صحنه شما در آرنولد
Setting up Your Scene in Arnold
-
ارائه تست
Rendering a Test
-
تنظیم روشنایی
Lighting Set Up
-
تطبیق روشنایی مرجع
Matching Reference Lighting
-
راه اندازی Shader ما
Setting up Our Shader
-
بحث در مورد خصوصیات Shader
Discussing Shader Attributes
-
افزودن بافت به Shader ما
Adding Textures to Our Shader
-
پرداختن به ویژگیهای خاص و تأمل
Addressing Specular and Reflection Qualities
-
تصفیه عناصر صحنه
Refining Elements of the Scene
-
ایجاد شبکه های Shader پیشرفته تر
Building More Advanced Shader Networks
-
تنظیم Aov و Custom Aov Pass ها
Setting up Aov and Custom Aov Passes
-
تنظیم نقشه ها و توازن
Adjusting Maps and Balance
-
بستن صحنه با هم
Tying the Scene Together
-
ترکیب بندی
Composition
نمایش نظرات