آموزش هک اخلاقی: Metasploit

Ethical Hacking: Metasploit

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: نحوه اجرای اکسپلویت ها را بیاموزید! نحوه استفاده از Metasploit نحوه جستجوی اکسپلویت ها نحوه استفاده از اکسپلویت نحوه بهره برداری از Win 2k و Ubuntu 16 پیش نیازها:Kali Linux live USB

این دوره به شما اصول اولیه metasploit، یک ابزار محبوب هک و بهره برداری را می آموزد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اسکن پورت اولیه را انجام دهید و چگونه اکسپلویت ها را پیکربندی و اجرا کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های اجرایی مخربی بسازید که کامپیوتر هدف را تحت کنترل درآورند.


این دوره شامل نمایشی از اجرای یک اکسپلویت است که کامپیوتر ویندوز 2000 را خراب می کند. تا پایان این دوره، شما باید بتوانید اکسپلویت ها را پیکربندی و اجرا کنید، حملات رمز عبور brute force را اجرا کنید و همچنین فایل های اجرایی مخربی ایجاد کنید که به شما کنترل کامل از راه دور بر روی کامپیوتر هدف را می دهد. این شامل انجام کارهایی مانند دانلود فایل ها، مرور فایل ها، آپلود فایل ها، گرفتن اسکرین شات، ضبط میکروفون، راه اندازی وب کم و موارد دیگر می شود.


این یک دوره مبتدی است، شما نیازی به دانش قبلی در مورد هک اخلاقی ندارید، اما باید کالی لینوکس را در دسترس داشته باشید. کالی لینوکس سیستمی است که برای هک طراحی شده است که اتفاقاً مبتنی بر لینوکس است. با دانلود فایل iso و قرار دادن آن در usb می توانید این سیستم را به صورت رایگان دریافت کنید. یک راه ساده تر این است که فقط یک USB زنده کالی لینوکس را به آدرس خانه خود ارسال کنید. هنگامی که Kali را راه اندازی کردید، ابزارهای هک زیادی در دسترس خواهید داشت



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • متاسپلویت Metasploit

  • گزینه های Metaspoit Metaspoit Options

  • پورت اسکن Portscanning

  • اجبار بی رحمانه Brute forcing

  • جستجوی اکسپلویت و بهره برداری از ویندوز 2k Search Exploits and Exploit Windows 2k

  • پوسته معکوس (msfvenom) Reverse Shell (msfvenom)

  • یادداشت های پوسته معکوس Reverse Shell notes

معرفی Introduction

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش هک اخلاقی: Metasploit
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
33 mins
8
Udemy (یودمی) udemy-small
25 اردیبهشت 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
10,022
4.1 از 5
ندارد
دارد
دارد
Peter A

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter A Peter A

مهندس من یک مهندس با تجربه برنامه نویسی زیاد هستم. من اولین بار برنامه نویسی را مدتها پیش به عنوان سرگرمی شروع کردم و در طول راه چیزهای زیادی آموختم. من به زبانهای پایه ، c ++ ، java و بسیاری از زبانهای دیگر برنامه نویسی کرده ام. من به عنوان یک سرگرمی برنامه نویسی می کنم. من از انواع سیستم عامل ها و همچنین سیستم های پایگاه داده استفاده کرده ام. من اینجا هستم تا تجربه خود را به اشتراک بگذارم.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.