آموزش وحدت برای تجسم معماری

Unity for Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: وحدت فقط برای بازی های ویدیویی نیست. مجموعه ویژگی های غنی 3D آن را به ابزاری عالی برای ایجاد تجسم های معماری تبدیل می کند. این دوره به دنبال یک مرحله کار گام به گام برای ایجاد تجسم های حرفه ای برای محیط های داخلی مانند دفاتر ، هتل ها ، خانه ها و موارد دیگر است. مربی آلن تورن توضیح می دهد که چگونه پروژه خود را تنظیم کنید ، مدل های موجود و دارایی های دیگر را وارد کنید و صحنه هایی از پیش ساخته ها و بلوک های قابل استفاده مجدد بسازید. او نشان می دهد که چگونه صحنه را با مبلمان و وسایل ، پس زمینه ، دوربین ها و جلوه های پس از پردازش سفارشی کنیم و داده های برخورد را برای تعاملات فیزیکی پیکربندی کنیم. در مرحله بعد ، یاد بگیرید که چگونه مواد را بسازید و اختصاص دهید و نورپردازی محیطی واقع گرایانه را اضافه کنید - جزئیاتی که صحنه های شما را زنده می کند. سرانجام ، بیاموزید که چگونه انیمیشن دوربین را اضافه کنید و اکتشافات شخص اول را در تجسم خود فعال کنید. با پایان دوره ، مهارت ساخت ، تصفیه و ارائه تجسم های جذاب از هر فضای داخلی معماری را خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن یک مدل معماری
  • ساخت پیش ساخته ها و بلوک های قابل استفاده مجدد
  • طراحی صحنه های داخلی
  • پیکربندی جعبه های آسمان ، دوربین ها و جلوه ها
  • ساخت و تخصیص مواد
  • افزودن نور
  • ایجاد سینمایی متحرک

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • استفاده از Unity برای تجسم های معماری Using Unity for architectural visualizations

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. واردات و پیکربندی دارایی 1. Asset Import and Configuration

  • ایجاد و راه اندازی پروژه Project creation and setup

  • وارد کردن دارایی Asset importing

  • پیکربندی دارایی Asset configuration

  • ساختمان های پیش ساخته و بلوک های قابل استفاده مجدد Building prefabs and reusable blocks

  • تنظیمات خط لوله را انجام دهید Render pipeline settings

  • علامت گذاری هوا و تنظیم دوربین Watermarking and camera setup

2. طراحی صحنه 2. Scene Design

  • ساختن یک صحنه داخلی از prefabs Building an interior scene from prefabs

  • مبلمان و وسایل را اضافه کنید Add furniture and props

  • تولید داده های برخورد Generating collision data

  • پیکربندی جعبه های آسمان Configuring skyboxes

  • بهینه سازی رندرهای دوربین Optimizing camera renders

  • پیکربندی پس از پردازش Configuring post-processing

  • جلوه های پس از فرآیند را اضافه کنید Add post-process effects

3. مواد و نورپردازی 3. Materials and Lighting

  • ساخت مواد اصلی Building the core materials

  • اختصاص مواد Assigning materials

  • کاوشگرهای بازتاب Reflection probes

  • روشنایی صحنه ساختمان: پاس اول Building scene lighting: First pass

  • روشنایی صحنه ساختمان: پاس دوم Building scene lighting: Second pass

  • نورپردازی پویا با پروب های نور Dynamic lighting with light probes

4. سینما 4. Cinematics

  • کار با Cinemachine Working with Cinemachine

  • ایجاد مسیر دوربین Creating a camera path

  • متحرک کردن دوربین Animating a camera fly-through

  • در حال آزمایش انیمیشن دوربین Testing the camera animation

  • اکتشاف اول شخص First-person exploration

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت برای تجسم معماری
جزییات دوره
2h 48m
27
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
203
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.