آموزش ریختن مایع اکریلیک: چگونه می توان یک فنجان کثیف ریخت و سلول ایجاد کرد

Fluid Acrylic Pouring: How to do a Dirty Cup Pour and Create Cells

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

اصول روش جام کثیف برای ریختن اکریلیک مایع را بیاموزید تا هنر دیواری انتزاعی زیبای خود را ایجاد کنید. هنرمند و معلم، کیتلین گودی، همه چیزهایی را که یک مبتدی برای تسلط بر اصول اولیه ریختن رنگ مایع اکریلیک جام کثیف نیاز دارد، پوشش خواهد داد.

در این کلاس میانی، کیتلین گام به گام مواد مورد نیاز، مخلوط کردن افزودنی‌ها در رنگ، نحوه پر کردن فنجان کثیف، نحوه ریختن فنجان کثیف و اشتباهات رایج برای جلوگیری از یا رفع آنها را توضیح می‌دهد.

>

*اگر نیاز به یادگیری نحوه ترکیب رنگ دارید، لطفاً به دوره مبتدی او بازگردید - *

کیتلین فرآیند جام کثیف اکریلیک سیال را تجزیه می‌کند و همه چیزهایی را که طی سال گذشته با آزمون و خطا یاد گرفته است، توضیح می‌دهد، به این امید که این هنر را برای شما آسان‌تر و نسبتاً بدون استرس کند. هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، واقعاً می توانید شروع به فشار دادن مرزها و آزمایش با نتایج منحصر به فرد کنید!

در پایان این کلاس، باید به توانایی خود در ایجاد نقاشی های ریختن اکریلیک جام کثیف اطمینان داشته باشید و اگر آن را دنبال کرده اید، باید اثبات فیزیکی داشته باشید!

_____________________

آنچه خواهید آموخت

  •  فهرست لوازم اولیه. در این درس، Kaitlin Goodey تمام مواد مورد نیاز برای ارتقا و رنگ آمیزی پروژه شما را بررسی می کند. از جمله توضیح در مورد اینکه چرا هر ماده لازم است یا جایگزینی برای آن است. *می‌توانید یک سند پیوست شده از فهرست موارد و مکان یافتن آنها را در برگه پروژه کلاس پیدا کنید.
  • لوازم سلولی. Kaitlin لوازم خاصی را برای به دست آوردن سلول های محبوب در نقاشی شما پوشش می دهد. *می‌توانید یک سند پیوست شده از فهرست موارد و مکان یافتن آنها را در برگه پروژه کلاس پیدا کنید.
  • اختلاط در مواد افزودنی برای سلولها. این ویدیو نحوه ترکیب صحیح افزودنی‌های اضافی مورد نیاز برای ایجاد سلول‌ها و جلوگیری از مشکلات رایج را پوشش می‌دهد.
  • پر کردن جام کثیف. در این درس، Kaitlin نشان می‌دهد که چگونه رنگ را در فنجان لایه‌بندی کنید تا نتیجه موفقیت‌آمیز جام کثیف باشد.
  • ریختن نسخه نمایشی. Kaitlin نحوه ریختن نقاشی جام کثیف را نشان می‌دهد و همچنین نحوه باز کردن سلول‌ها و راه‌های تغییر نتایج را توضیح می‌دهد.
  • عیب یابی مشکلات رایج. Listen as Kaitlin تمام سوالات و مسائل رایجی را که هنرمندان در تلاش برای ایجاد نقاشی های اکریلیک مایع جام کثیف با آنها مواجه می شوند را پوشش می دهد. (اگر به سؤالات اولیه بیشتری در مورد ریختن اکریلیک مایع نیاز دارید، به بخش عیب یابی دوره آموزشی او «نقاشی اکریلیک سیال: روش ریختن آب انتزاعی برای مبتدیان» برگردید )

 حتماً روی «دنبال کردن» کلیک کنید تا کلاس‌های آتی توسط Kaitlin Goodey از جمله روش‌های پیشرفته‌تر نقاشی با اکریلیک سیال در Skillshare را ببینید!

پروژه کلاس به چند مرحله تقسیم می شود.

  • ابتدا با تنظیم فضای خود و جمع آوری تمام مواد شروع می کنیم.
  • دوم اینکه پالت رنگ انتخابی شما را با هم ترکیب می کنیم. در این مرحله می توانید یک عکس را به اشتراک بگذارید تا همه ما ببینیم که پالت های مختلف چگونه کار می کنند.
  • اگر می‌خواهید سلول‌هایی در نقاشی خود ایجاد کنید، ترکیب سوم از افزودنی‌های انتخابی را انجام دهید
  • چهارمین و آخرین، ما رنگ را روی بوم می‌ریزیم. قبل و بعد از خشک شدن آن عکس بگیرید تا با همه ما به اشتراک بگذارید!

به یاد داشته باشید که قبل از برداشتن آن را کاملاً خشک کنید. با نگاه کردن به نحوه تابش نور از آن به بهترین وجه می توانید متوجه شوید که خشک است یا خیر. اگر به نظر می رسد که روکش مات دارد، خشک است، اما اگر برخی از نقاط هنوز براق به نظر می رسند، صبر کنید تا آن را حرکت دهید. به عنوان یک قانون کلی در اینجا در واشنگتن بارانی مرطوب، من 24 ساعت صبر می کنم تا آن را جابجا کنم.

*تصاویر همچنین به من کمک می کند تا به هر سؤالی که دارید پاسخ دهم.

من یک پالت رنگ تک رنگ را انتخاب کردم. من فکر می کنم این نوع پالت ها با سفید و مشکی انتخاب های مبتدی آسانی هستند. اگر چیز زیادی درباره تئوری رنگ نمی‌دانید، ساده شروع کنید و سپس با پیش‌بینی نحوه ترکیب رنگ‌ها در فنجان، طرح‌های رنگی پیچیده بسازید.

در اینجا یک مثال عالی از گوش نکردن من به توصیه های خودم است. عجله کردم تا از چیزها فیلم بگیرم و میزم را درست صاف نکردم. می‌توانید در سمت راست نقاشی ببینید که چگونه همه چیز به سمت راست پیچ می‌خورد و کشیده می‌شود. این فقط یک مورد خفیف از آن چیزی است که هنگام خشک شدن روی سطح ناهموار ممکن است اتفاق بیفتد. به غیر از آن، من این را یک قطعه خوب می نامم. من فکر می کنم رنگ های من برای سلیقه من کمی با هم ترکیب شده اند. کنتراست را بیشتر دوست دارم. با این حال، من از ظاهر سلول ها خوشم می آید!

موفق باشید و من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چه خلاقیت های دوست داشتنی ارائه می کنید. حتما در بخش پروژه به اشتراک بگذارید و هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید بپرسید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مقدمه ای بر روش ریختن جام کثیف اکریلیک Intro to Acrylic Pouring Dirty Cup Method

  • روش کثیف ریختن اکریلیک دمو Demo Acrylic Pour Dirty Cup Method

  • عیب یابی - ریختن جام کثیف Troubleshooting Issues - Dirty Cup Pour

  • چگونه فنجان را برای ریختن کثیف پر کنیم How To Fill The Cup For a Dirty Pour

  • منابع اضافی برای ایجاد سلول Extra Supplies to Create Cells

  • افزودن سیلیکون برای ایجاد سلول Adding Silicone to Create Cells

  • لوازم اولیه برای ریختن اکریلیک Basic Supplies for Acrylic Pouring

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ریختن مایع اکریلیک: چگونه می توان یک فنجان کثیف ریخت و سلول ایجاد کرد
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
47m
7
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
27 خرداد 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,241
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kaitlin Goodey Kaitlin Goodey

مشوق هنر خلاق و تجارت

من یک هنرمند، وبلاگ نویس و مشوق خلاق هستم. من دوست دارم هنر و مهارت های تجاری را به افراد خلاق و پرشور آموزش دهم. من به خلاقانی مانند شما کمک می‌کنم یاد بگیرند که دیدگاه‌های هنری منحصربه‌فرد خود را بیان کنند و کسب‌وکارهای سودآور بسازند. من یک مربی خلاق هستم که عاشق تدریس، فروشگاه صحبت کردن، ایجاد، ایجاد جامعه و رسانه های اجتماعی است.

با من ارتباط برقرار کنید - - - وب سایت

پس زمینه من -

من یک عمر خالق و کارآفرین بوده ام. من فروش هنر و جواهراتم را در سال اول دانشگاه در بازارهای تابستانی محلی و نمایشگاه های خیابانی شروع کردم و از آن زمان متوقف نشده ام. در حالی که من همیشه هیجان پول درآوردن از اشتیاق خود را برای خلق کردن دوست داشته ام، همچنین یک فراخوان عمیق و شهود طبیعی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران داشته ام. من در واقع به طور خاص کارشناسی ارشد خود را در هنرهای زیبا گرفتم فقط برای اینکه بتوانم در سطح دانشگاه تدریس کنم، اما در طول مسیر متوجه شدم که واقعاً این محیطی نبود که مرا به تدریس وادار کرد. اما اکنون احساس می‌کنم به دایره کامل رسیده‌ام و افرادی را پیدا کرده‌ام که واقعاً مرا برای تدریس، به اشتراک گذاشتن دانش و کشف احتمالات هیجان‌زده می‌کنند.

در طول سال‌ها، راه‌های خلاقانه زیادی را برای به کارگیری خود کشف کرده‌ام، از جمله فروش محصولات دست‌ساز به‌صورت آنلاین و حضوری، ایجاد اقلام تولیدی کوتاه‌مدت با طرح‌های من، ایجاد یک خط عمده فروشی هدیه و لوازم التحریر، صدور مجوز هنری و داشتن یک مغازه خرده فروشی آجر و ملات. من دارای مدرک لیسانس هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در عکاسی هستم و گواهینامه تدریس دوره های طراحی کپی را دارم، در غیر این صورت هر آنچه می دانم از هنرمندان دیگر یا خودآموز گرفته شده است. من متعهد هستم که هر رسانه هنری یا کسب و کار خلاقانه ای را امتحان کنم که آهنگ آژیر را برای من بخواند!

قطعاً باید اشاره کنم که در 6 سال گذشته این ماجراجویی شوهرم تمام وقت با من کار کرده است. او حامی ترین فردی است که من می شناسم و بهترین بخش حمل و نقل است که یک دختر می تواند داشته باشد :P

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.