آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا

UV Mapping Workflows in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره باعث می شود در هر زمان سرعت و بهره وری شما در مورد تعیین UV ها زیاد شود. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید ، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. این دوره بخشی از موارد زیر است: مایا: مسیر مدل سازی Maya: Core Skills Path همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 38s گردش کار نقشه برداری UV در مایا 3 ساعت و 31 دقیقه و 9 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار نقشه برداری UV در مایا UV Mapping Workflows in Maya

  • مقدمه ای بر UV Introduction to UVs

  • با استفاده از نقشه های Planar Using Planar Maps

  • با استفاده از نقشه های استوانه ای Using Cylindrical Maps

  • با استفاده از نقشه های کروی Using Spherical Maps

  • با استفاده از نگاشت خودکار Using Automatic Mapping

  • با استفاده از چندین پیش بینی Using Multiple Projections

  • استفاده از Unfold برای اصلاح پوسته های UV Using Unfold to Modify UV Shells

  • رسیدگی به مسائل UV Dealing with UV Issues

  • آماده سازی دارایی برای طرح UV Preparing the Asset for UV Layout

  • نقشه برداری استوانه ای از اولین بازوی Ogre Cylindrical-mapping the Ogre's First Arm

  • باز کردن بازوی دوم Unwrapping the Second Arm

  • باز کردن پاها Unwrapping the Legs

  • باز کردن پیچ و مهره Unwrapping the Torso

  • باز کردن پا Unwrapping the Feet

  • باز کردن دست ها Unwrapping the Hands

  • باز کردن سر Unwrapping the Head

  • باز کردن لباس Unwrapping the Clothing

  • باز کردن ناخن های انگشت و انگشتان پا Unwrapping the Finger and Toe Nails

  • باز کردن دندان ها Unwrapping the Teeth

  • باز کردن چشم ها Unwrapping the Eyes

  • تخلیه UV نهایی Laying out the Finished UVs

نمایش نظرات

آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا
جزییات دوره
3h 32m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
57
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Eddie Russell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eddie Russell Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.