آموزش مقدمه ای بر Xamarin.Forms

Introduction to Xamarin.Forms

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Xamarin.Forms یک چارچوب بین پلتفرمی برای ساخت برنامه های بومی iOS ، Android و Windows در C # است. 96٪ کدی که شما می نویسید - از جمله منطق تجاری و م componentsلفه های رابط کاربری - می تواند در سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته شود ، و این چارچوب را به یکی از کارآمدترین موارد برای مهندسی تلفن همراه تبدیل می کند. این دوره Xamarin.Forms را معرفی می کند و نمای کلی از روند کار برنامه را در Visual Studio ارائه می دهد. برای ساخت اولین برنامه خود را دنبال کنید و ساختار پروژه ، سیستم طرح بندی ، کنترل های اصلی و سبک های مختلف برنامه ای را که می توانید با Xamarin.Forms ایجاد کنید مرور کنید. بعلاوه ، نحوه استفاده از کد مخصوص پلت فرم را برای دستیابی به ویژگیهای دستگاه مانند دوربین مشاهده کنید. پرونده های عملی این دوره رایگان است و مربیان تمریناتی را برای استفاده از آنچه در طول راه آموخته اید ، قرار داده اند.

این دوره توسط دانشگاه Xamarin ایجاد شده است. ما مفتخریم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. آشنایی با Xamarin.Forms 1. Introduction to Xamarin.Forms

  • Xamarin.Forms چیست؟ What is Xamarin.Forms?

  • در استودیوی Xamarin یک برنامه ایجاد کنید Create an app in Xamarin Studio

  • یک برنامه در Visual Studio ایجاد کنید Create an app in Visual Studio

  • تمرین 1: ایجاد اولین برنامه Xamarin.Forms شما Exercise 1: Creating your first Xamarin.Forms app

  • برنامه و صفحات Application and pages

  • صفحات و نمایش ها Pages and views

  • چیدمان در Xamarin.Forms Layout in Xamarin.Forms

  • تمرین 2: برنامه Phoneword را ایجاد کنید Exercise 2: Create the Phoneword application

  • با استفاده از کد اختصاصی پلتفرم Using platform-specific code

  • اجرای انتزاع های متقابل پلت فرم Implementing cross-platform abstractions

  • تمرین 3: افزودن پشتیبانی برای شماره گیری تلفن Exercise 3: Adding support for dialing the phone

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش مقدمه ای بر Xamarin.Forms
جزییات دوره
1h
12
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,805
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Helen Miller Helen Miller

یادگیری نویسندگان هلن میلر به عنوان مربی و یادگیری خود راهنمایی در دانشگاه زامارین. هلن طی 11 سال گذشته در زمینه آموزش عالی ، پیشرفت دانشکده و یادگیری از راه دور فعالیت داشته است. تلاش های وی شامل اضافه کردن تعامل به کلاس مسافت و ایجاد محیط های یادگیری فعال است. او در مورد روشهای مختلف برای سرگرم کننده و جذاب کردن مطالب فنی صحبت می کند.

Jesse Dietrichson Jesse Dietrichson

جسی دیتریشسون یک توسعه دهنده ارشد محتوای مایکروسافت است و در تمام دوران حرفه ای خود به تدریس و تألیف محتوای فنی مشغول بوده است. وی به عنوان مربی در دانشگاه Xamarin آغاز به کار کرد و در آنجا کلاسهای توسعه تلفن همراه را با استفاده از Xamarin به طور زنده تدریس می کرد. پس از آن ، او به نویسندگی محتوا روی آورد و دوره هایی ساخت که توسط مربیان زنده به دانشجویان دانشگاه Xamarin ارائه می شد. او در حال حاضر عضو تیم Microsoft Learn است و در حال ایجاد محتوای Azure است.

Mark Smith Mark Smith

مارک اسمیت مدیر آموزش و برنامه درسی دانشگاه Xamarin است. Mark بیش از 30 سال در حال توسعه نرم افزاری بوده و 10 مورد آخر را صرف ایجاد و ارائه برنامه درسی آموزشی برای ویندوز ، .NET ، iOS و اخیراً Xamarin کرده است. در دانشگاه Xamarin ، مارک تیم های آموزشی و برنامه درسی را راهنمایی می کند و به پیشبرد تجربه کلی یادگیرنده کمک می کند.