مهارت های حرفه ای: رزومه| GD| مصاحبه ها| آداب معاشرت

Professional Skills: Resume| GD| Interviews| Etiquette

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پتانسیل خود را باز کنید و حرفه خود را با دوره مهارت های حرفه ای همه در یک ما ارتقا دهید - دروازه شما به سوی موفقیت! رزومه سازی: در هنر ایجاد یک رزومه قانع کننده که نقاط قوت و دستاوردهای شما را برجسته می کند، تسلط پیدا کنید. بحث های گروهی: مهارت های بحث گروهی انتقادی را برای مشارکت موثر و برجسته شدن در محیط های تیمی توسعه دهید. آماده سازی مصاحبه: یاد بگیرید که چگونه برای انواع مختلف مصاحبه ها، از جمله مصاحبه های مبتنی بر شایستگی و موقعیتی آماده شوید. آداب معاشرت شرکتی: برای ایجاد یک تصویر حرفه ای، آداب تجارت و شرکت را درک کرده و به کار ببرید. ارتباط با ایمیل: در آداب ایمیل، از جمله ایجاد ایمیل های واضح، مختصر و حرفه ای مهارت کسب کنید. استراتژی های شکار شغل: استراتژی هایی را برای شکار شغل کشف کنید، از جمله اینکه چگونه در میان جمع باشید و از ارجاعات به طور موثر استفاده کنید. رسانه های اجتماعی برای مشاغل: یاد بگیرید که چگونه یک پروفایل حرفه ای در رسانه های اجتماعی بسازید و حفظ کنید تا فرصت های شغلی را افزایش دهید. مذاکره حقوق: مهارت های اساسی در مذاکره حقوق، درک معیارها و اجتناب از اشتباهات رایج را به دست آورید. نوشتن کسب و کار: مهارت های نوشتن کسب و کار خود را بهبود بخشید، از جمله ساختار ایمیل ها و استفاده از زبان مثبت در ارتباطات حرفه ای. شبکه‌سازی: مهارت‌های شبکه‌سازی را، چه آنلاین و چه آفلاین، برای ایجاد ارتباطات حرفه‌ای ارزشمند توسعه دهید. پیش نیازها: مهارت های اولیه کامپیوتر: آشنایی با استفاده از کامپیوتر از جمله تایپ و پیمایش در اینترنت. دسترسی به کامپیوتر و اینترنت: برای دسترسی به مواد درسی و شرکت در فعالیت های آنلاین به یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد نیاز دارید. تسلط به زبان انگلیسی: دوره به زبان انگلیسی برگزار می شود، بنابراین درک خوب زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری ضروری است. انگیزه برای یادگیری: تمایل به بهبود رزومه، ارتباطات و مهارت‌های حرفه‌ای خود برای بهره‌مندی حداکثری از دوره ضروری است. بدون نیاز به تجربه قبلی: این دوره برای مبتدیان طراحی شده است، بنابراین هیچ تجربه قبلی در رزومه نویسی، شکار شغل یا ارتباط حرفه ای مورد نیاز نیست. مایکروسافت ورد یا معادل: دانش اولیه مایکروسافت ورد یا هر نرم افزار پردازش کلمه معادل برای ایجاد رزومه و اسناد.

مقدمه:

در بازار کار رقابتی امروز، داشتن مهارت های حرفه ای قوی برای موفقیت ضروری است. این دوره جامع برای تجهیز شما به دانش و تکنیک های مورد نیاز برای برتری در زمینه های کلیدی مانند رزومه سازی، بحث های گروهی، مصاحبه های شغلی و آداب کسب و کار طراحی شده است. چه فارغ‌التحصیل تازه‌ای باشید که به دنبال اولین شغل خود هستید یا یک حرفه‌ای با تجربه و با هدف پیشرفت شغلی خود، این دوره بینش‌های ارزشمند و راهنمایی‌های عملی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در دنیای شرکت‌ها برجسته شوید و موفق شوید.

بخش 1: رزومه سازی موثر

ایجاد یک رزومه چشمگیر اولین گام شما برای تضمین شغل رویایی شماست. در این بخش، یاد خواهید گرفت که چگونه رزومه ای بسازید که مهارت ها، تجربیات و دستاوردهای شما را به طور موثر برجسته کند. ما همه چیز را از درک زمینه های حیاتی یک رزومه گرفته تا ساختار تجربه شغلی و مدارک تحصیلی شما را پوشش خواهیم داد. با نمونه رزومه ها و نکاتی در مورد اینکه چگونه رزومه خود را متمایز کنید، این بخش تضمین می کند که اولین برداشت شما از کارفرمایان بالقوه قوی است.

بخش 2: بحث های گروهی

بحث‌های گروهی جزء حیاتی فرآیند استخدام هستند، به ویژه در محیط‌های رقابتی. این بخش به بررسی تعریف، اهمیت و مراحل مختلف بحث های گروهی می پردازد. شما مهارت های ضروری مانند ارتباط، کار گروهی و تفکر انتقادی را توسعه خواهید داد، که همگی برای شرکت موفق در بحث های گروهی بسیار مهم هستند. به‌علاوه، دستورالعمل‌ها و استراتژی‌هایی را برای پیمایش مؤثر در پویایی گروه و معرفی خود به‌عنوان یک بازیکن تیم قوی یاد خواهید گرفت.

بخش 3: مصاحبه های شغلی

مصاحبه ها می توانند دلهره آور باشند، اما با آمادگی مناسب، می توانند فرصتی برای درخشش باشند. این بخش اصول مصاحبه های شغلی را پوشش می دهد، از جمله نحوه آماده شدن، ایجاد اولین تاثیر عالی و پاسخ به سوالات معمولی مصاحبه. شما همچنین فرمت های مختلف مصاحبه، مانند مراکز مبتنی بر شایستگی و ارزیابی را بررسی خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه پاسخ های خود را متناسب با نوع مصاحبه تنظیم کنید. نکات و استراتژی‌های بعد از مصاحبه برای همسو کردن مهارت‌هایتان با الزامات شغلی، شانس موفقیت شما را بیشتر می‌کند.

بخش 4: آداب معاشرت تجاری

درک و رعایت آداب معاشرت برای حفظ حرفه ای بودن در محل کار بسیار مهم است. این بخش اصول کلیدی آداب کسب و کار را معرفی می کند و موضوعاتی مانند ملاقات و احوالپرسی، ارتباط موثر و ادب در محل کار را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سناریوهای مختلف کسب و کار را با ظرافت و اطمینان هدایت کنید و اطمینان حاصل کنید که تأثیر مثبت و ماندگاری در تمام تعاملات حرفه ای خود به جا می گذارید.

بخش 5: آداب ایمیل

در عصر دیجیتال، ایمیل یک روش اصلی ارتباط در دنیای تجارت است. این بخش به نکات ظریف آداب ایمیل می پردازد و بر اهمیت ارتباط واضح، مختصر و حرفه ای تاکید می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ایمیل های خود را به طور موثر ساختار دهید، خطوط موضوعی مناسب را انتخاب کنید و از ایمیل به عنوان ابزاری قدرتمند برای انتقال پیام خود با حفظ لحن حرفه ای استفاده کنید. علاوه بر این، ما مشکلات رایجی را برای جلوگیری از آن پوشش می‌دهیم و ایمیل‌های نمونه را برای راهنمایی شما ارائه می‌کنیم.

بخش 6: شکار شغل: چگونه در میان جمعیت متمایز شویم

جستجوی شغل به چیزی بیش از ارسال رزومه نیاز دارد. این شامل تلاش های استراتژیک برای متمایز شدن از جمعیت است. این بخش بینش هایی را در مورد فرآیند استخدام ارائه می دهد و نکاتی را در مورد قابل توجه کردن CV خود برای استخدام کنندگان ارائه می دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از ارجاعات و استراتژی های اضافی برای اطمینان از اینکه برنامه شما توجه کارفرمایان بالقوه را به خود جلب می کند، استفاده کنید. این بخش به شما کمک می کند تا با اطمینان در بازار کار حرکت کنید و به اهداف شغلی خود برسید.

بخش 7: یافتن شغل با استفاده از رسانه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین و فیس بوک به ابزارهای قدرتمندی برای جویندگان کار تبدیل شده اند. این بخش شما را در فرآیند استفاده از رسانه های اجتماعی برای یافتن فرصت های شغلی راهنمایی می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروفایل رسانه اجتماعی قوی ایجاد کنید، از اشتباهات رایج اجتناب کنید و از پلتفرم هایی برای ارتباط با کارفرمایان استفاده کنید. نمونه‌ها و نمونه‌های موردی عملی به شما کمک می‌کنند بهترین شیوه‌های استفاده از رسانه‌های اجتماعی در جستجوی شغل خود را درک کنید.

بخش 8: مذاکره حقوق و دستمزد

مذاکره در مورد حقوق شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما برای اطمینان از اینکه شما به طور عادلانه غرامت دریافت می کنید، مهارتی حیاتی است. این بخش اصول مذاکره حقوق و دستمزد، از جمله تکنیک های تحقیق، معیار، و استراتژی های ارتباط موثر را پوشش می دهد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه ارزش خود را نشان دهید و در طول مذاکره از مشکلات رایج عبور کنید. در پایان این بخش، شما مجهز به مذاکره با حقوق خود و دستیابی به بهترین نتیجه ممکن خواهید بود.

بخش 9: آموزش مهارت های ارتباطی موثر

ارتباط موثر سنگ بنای موفقیت حرفه ای است. این بخش بر تقویت مهارت های ارتباطی شما چه کلامی و چه غیرکلامی تمرکز دارد. شما روش های مختلف ارتباط را بررسی خواهید کرد، یاد خواهید گرفت که چگونه بر موانعی مانند زبان و تفسیر نادرست غلبه کنید و تکنیک هایی را برای ارتباط واضح و تاثیرگذار توسعه دهید. چه در جلسات، چه در سخنرانی ها، چه در تعاملات روزمره، این مهارت ها به شما کمک می کند پیام خود را به طور موثر منتقل کنید و روابط حرفه ای قوی ایجاد کنید.

بخش 10: مهارت های نوشتن کسب و کار

نوشتن یک جنبه اساسی از ارتباطات تجاری است. در این بخش، نکات ضروری نوشتن تجاری، از جمله اهمیت زبان مثبت، ساختار مناسب و قالب‌های مناسب برای انواع مکاتبات تجاری را خواهید آموخت. از ایجاد ایمیل‌های مؤثر گرفته تا نوشتن نامه‌های حرفه‌ای، این بخش ابزارهایی را ارائه می‌کند که برای برقراری ارتباط واضح و حرفه‌ای به صورت مکتوب نیاز دارید.

بخش 11: آداب تجارت

آداب کسب و کار فراتر از دفتر کار و به تعاملات اجتماعی و فرهنگی در دنیای شرکت گسترش می یابد. این بخش طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله آداب غذاخوری، کد لباس، و آداب و رسوم تجاری بین المللی را پوشش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه خود را با اطمینان در تنظیمات مختلف حرفه ای معرفی کنید، تأثیر مثبتی بگذارید، و پیچیدگی های تعاملات تجاری جهانی را به راحتی مرور کنید.

نتیجه گیری:

در پایان این دوره، شما مجموعه ای جامع از مهارت های حرفه ای را ایجاد خواهید کرد که قابلیت استخدام و آینده شغلی شما را افزایش می دهد. چه تهیه یک رزومه برجسته، برتری در بحث های گروهی، مصاحبه های شغلی یا تسلط بر آداب معاشرت شرکتی باشد، شما به خوبی برای عبور از چالش های محل کار مدرن آماده خواهید بود. این مهارت ها نه تنها برای تضمین شغل ضروری هستند، بلکه برای شکوفایی و پیشرفت در مسیر شغلی انتخابی شما نیز ضروری هستند.


سرفصل ها و درس ها

رزومه سازی موثر Effective Resume Making

  • مقدمه ای بر رزومه Introduction to Resume

  • مسابقه مقدماتی Intro Quiz

  • منطقه بحرانی رزومه Critical Area of Resume

  • مسابقه در منطقه بحرانی رزومه Quiz on Critical Area of Resume

  • آماده سازی اولیه Initial Preparation

  • امتحان در مورد آمادگی اولیه Quiz on Initial Preparation

  • دستاوردهای سرفصل Header Accomplishments

  • امتحان در مورد دستاوردهای سرصفحه Quiz on Header Accomplishments

  • هدف رزومه Objective of Resume

  • مسابقه در مورد هدف رزومه Quiz on Objective of Resume

  • سابقه کار Employment Experience

  • آزمون تجربه استخدامی Quiz on Employment Experience

  • صلاحیت تحصیلی Educational Qualification

  • آزمون صلاحیت آموزشی Quiz on Educational Qualification

  • نمونه رزومه Sample Resumes

  • ادامه نمونه رزومه Continuation of Sample Resumes

  • آزمون نمونه رزومه Quiz on Sample Resumes

بحث های گروهی Group Discussions

  • تعریف بحث گروهی Definition of group discussion

  • اهمیت بحث گروهی Importance of group discussion

  • مراحل بحث گروهی Phases of group discussion

  • مهارت های بحث گروهی Skills of group discussion

  • ادامه مهارت های بحث گروهی Continuation of Skills of group discussion

  • راهنمایی برای بحث گروهی Guidelines for group discussion

  • بازیکن تیمی بحث گروهی Teamplayer of groupdiscussion

  • بحث گروهی موفق Successful Group Discussion

  • آگاهی در بحث گروهی Awareness in group discussion

  • فرصت های برابر در بحث گروهی Equal Opportunities in group discussion

  • کارهای بحث گروهی Do's of group discussion

  • بحث گروهی نیست Dont's of group discussion

مصاحبه های شغلی Job Interviews

  • چرا مصاحبه ها Why Interviews

  • آماده شدن برای مصاحبه Preparing For Interviews

  • اولین برداشت First Impression

  • سوالات معمولی که در یک مصاحبه پرسیده می شود Typical Questions Asked In An Interview

  • سوالات دانش عمومی General Knowledge Questions

  • مصاحبه های مبتنی بر شایستگی Competency Based Interviews

  • چگونه برای مصاحبه های شایستگی آماده می شوید؟ How Do You Prepare For Competency Interviews

  • فرمت های مختلف مصاحبه Different Formats Of Interviews

  • انواع دیگر مصاحبه Other Types Of Interviews

  • مراکز سنجش Assessment Centres

  • چند نکته مفید Some Helpful Tips

  • تطبیق مهارت ها با نیازها Matching Skills To Requirements

  • بعد از مصاحبه! After The Interview!

آداب کسب و کار شرکت Business Corporate Etiquette

  • مقدمه ای بر آداب معاشرت Introduction To Corporate Etiquette

  • خاستگاه آداب Origin Of Etiquette

  • کلمات جادویی Magic Words

  • قوانینی برای ملاقات و احوالپرسی بهتر با پیروی از قوانین آداب Rules To Better Meet And Greet Following The Rules Of Etiquettes

  • نکات اصلی اسلاید مکالمات بهتر و تکنیک های پرسش Main Pointers To Better Conversations Slide And Questioning Techniques

  • تکنیک های گوش دادن Listening Tehniques

  • واضح صحبت کن Speak Clearly

  • اشاره گرهای طرح ریزی برای مکالمات بهتر projection pointers for better conversations

  • نکات آداب عمومی General Etiquette Pointers

آداب ایمیل Email Etiquette

  • مقدمه ای بر آداب ایمیل Introduction to email etiquette

  • اهمیت آداب ایمیل Importance of email etiquette

  • آداب ایمیل چیست؟ What is an email etiquette

  • مزایا Advantages

  • ساختار Structure

  • سربرگ Header

  • خط موضوع Subject Line

  • پیوست ها Attachments

  • بدنه ایمیل body of email

  • چک لیست - 4 وات check list- 4 W

  • 5 C از ایمیل 5 C's of email

  • قالب بندی formatting

  • چک کردن و زبان ایمیل checking and email language

  • امضا و امضا sign offs and signatures

  • ایمیل های تشدید escalation emails

  • ارائه اخبار بد و اعلامیه مسئولیت delivering bad news and liablity notice disclaimers

  • بایدها و نبایدها dos and donts

  • نمونه ایمیل ها و نکات ایمیل sample emails and email tips

  • نکات ایمیل ادامه یافت email tips continued

شکار شغل: چگونه در میان جمعیت متمایز شویم Job Hunting: How to Stand Out in the Crowd

  • مقدمه Introduction

  • نمای کلی و هرم کارمند Overview and Employee Pyramid

  • فرآیند استخدام Recruitment Process

  • ایستادگی در جمع - چرا در میان جمعیت ایستادگی کنید Standing out in Crowd - Why Stand out in the crowd

  • متمایز کردن CV خود و اعمال از طریق Referrals برای برجسته کردن Making your CV stand out and Applying thru Referrals to stand out

  • استراتژی هایی برای اطمینان از اینکه CV شما توسط استخدام کنندگان مورد توجه قرار می گیرد Strategies to ensure your CV gets noticed by recruiters

  • نکات اضافی و نحوه جستجوی حرکت جانبی Additional Tips and how to seek lateral movement

با استفاده از رسانه های اجتماعی شغل پیدا کنید Find Jobs using Social Media

  • مقدمه ای بر نحوه یافتن شغل با استفاده از رسانه های اجتماعی Introduction to How to Find Jobs Using Social Media

  • راه هایی برای اعمال لینکدین و فیس بوک Avenues to Apply LinkedIn and Facebook

  • نکاتی برای ایجاد یک نمایه خوب در رسانه های اجتماعی Points to Make a Good Social Media Profile

  • اشتباهاتی که افراد با نمایه شبکه های اجتماعی خود مرتکب می شوند Mistakes People Make with their Social Media Profile

  • نمایه کاربردی لینکدین LinkedIn Practical Profile

  • پیچ کارفرما Employer Pitch

  • مطالعه موردی رسانه های اجتماعی Social Media Case Study

مذاکره حقوق و دستمزد Salary Negotiation

  • مقدمه ای بر مذاکره حقوق Introduction to Salary Negotiation

  • تحقیق و روش اسمیت ونکل Research and Smith Wenkle Method

  • بحث در مورد حقوق و دستمزد Discussing About Salary

  • بحث در مورد حقوق ادامه دارد Discussing About Salary Continue

  • اشتباهات رایج Common Mistakes

  • درک بنچمارکینگ Understanding Benchmarking

  • جزئیات بیشتر در مورد بنچمارک More Details on Benchmarking

  • نشان دادن ارزش و ارزش Demonstrate Value and Worth

  • اصول مذاکره قسمت 1 Negotiation Principles Part 1

  • اصول مذاکره قسمت 2 Negotiation Principles Part 2

  • اصول مذاکره قسمت 3 Negotiation Principles Part 3

  • افسانه های مذاکره قسمت 1 Myths of Negotiation Part 1

  • افسانه های مذاکره قسمت 2 Myths of Negotiation Part 2

  • افسانه های مذاکره قسمت 3 Myths of Negotiation Part 3

  • افسانه های مذاکره قسمت 4 Myths of Negotiation Part 4

  • شبکه سازی Networking

  • شبکه سازی ادامه دارد Networking Continue

  • تکنیک کیف The Briefcase Technique

  • تکنیک کیف پول ادامه دارد The Briefcase Technique Continue

  • چرا زنان نمی توانند مذاکره کنند قسمت 1 Why Women Cant Negotiate Part 1

  • چرا زنان نمی توانند مذاکره کنند قسمت 2 Why Women Cant Negotiate Part 2

  • چرا زنان نمی توانند مذاکره کنند قسمت 3 Why Women Cant Negotiate Part 3

  • انواع و سبک های مذاکره Negotiation Types and Styles

  • انواع و سبک های مذاکره ادامه دارد Negotiation Types and Styles Continue

  • مقایسه پیشنهادات شغلی Comparing Job Offers

  • مقایسه پیشنهادات شغلی ادامه دارد Comparing Job offers Continue

  • پیشنهادهای شغلی رقابتی Competing Job Offers

  • پیشنهادهای شغلی رقابتی ادامه دارد Competing Job Offers Continue

  • فرمول مخفی و درجه های تازه The Secret Formula and Fresh Grads

  • فرمول مخفی و درجه های تازه ادامه دارد The Secret Formula and Fresh Grads Continue

  • پایان با فارغ التحصیلان تازه Ending with Fresh Grads

  • پایان با تازه فارغ التحصیلان ادامه Ending with Fresh Grads Continue

  • خلاصه Summary

  • خلاصه ادامه Summary Continue

آموزش مهارت های ارتباط موثر Effective Communication Skills Training

  • مقدمه ای بر مهارت های ارتباطی Introduction to communication skills

  • شیوه های ارتباطی Modes of Communication

  • ارتباط غیر کلامی-موثر Non Verbal-Effective Communication

  • ارتباط موثر Effective Communication

  • عدم گوش دادن و مانع زبان Lack of Listening & Language Barrier

  • تفسیر نادرست از ارتباطات غیر کلامی Misinterpretation of Non Verbal Communication

  • فقدان دانش و ادراک Lack of Knowledge & Perception

  • نکاتی برای ارتباط موثر Tips for Effective Communication

  • ادامه نکاتی برای ارتباط موثر Continuation of tips for effective communication

مهارت های نوشتن کسب و کار Business Writing Skills

  • مقدمه ای بر نوشتن تجاری Introduction to Business Writing

  • اهمیت زبان در دنیای حرفه ای Importance of language in professional world

  • زبان مثبت و روش های ارتباط بخش 1 Positive language and methods of communication Part 1

  • زبان مثبت و روش های ارتباط بخش 2 Positive language and methods of communication Part 2

  • بخش هایی از نامه ها، سلام بخش 1 Parts of letters,saluations Part 1

  • بخش هایی از نامه ها، سلام بخش 2 Parts of letters,saluations Part 2

  • مکمل، نوع حروف تجاری Complementaryclose,business letters type

  • انواع نامه های تجاری types of business letters

  • مزایا و معایب ایمیل قسمت 1 Advantages amd disadvantages of emails Part 1

  • مزایا و معایب ایمیل قسمت 2 Advantages amd disadvantages of emails Part 2

  • آموزش در مورد فرستنده و گیرنده یادداشت های ایمیل Learning about sender and receiver of emails memos

  • ساختار ایمیل اهمیت زبان مثبت Structure of emails importance of positive language

  • انواع فرمول ایمیل برای یک ایمیل خوب و خط موضوع قسمت 1 Types of emails formula for a good email and subject line Part 1

  • انواع فرمول ایمیل برای یک ایمیل خوب و خط موضوع قسمت 2 Types of emails formula for a good email and subject line Part 2

آداب تجارت Business Etiquette

  • لوازم جانبی Accessories

  • الکل و ارواح Alcohol and Spirits

  • تنظیم صبحانه Breakfast Setting

  • ایجاد حساسیت فرهنگی Building Cultural Sensitivity

  • کارت ویزیت Business Cards

  • بخش 1 ارتباطات تجاری Business Communication Part 1

  • ارتباطات تجاری قسمت 2 Business Communication Part 2

  • بخش 1 سرگرمی تجاری Business Entertaining Part 1

  • بخش 2 سرگرمی تجاری Business Entertaining Part 2

  • سرگرمی های تجاری Business Entertainment

  • وعده های غذایی کاری صبحانه پرقدرت Business Meals Power Breakfast

  • کت و شلوار تجاری Business Suit

  • متانت در محل کار Civility at Workplace

  • کلاسیک غذاخوری Classic Dining Dos

  • موضوعات مشترک Common Topics

  • تصویر کامل از زبان بدن Complete Picture of Body Language

  • مشکلات مکالمه Conversation Pitfalls

  • سرآستین، رنگ، پارچه Cuffs, Colours, Fabric

  • تعریف فضا Defining Space

  • ناهار خوری و ظرافت سرگرم کننده Dining and Entertaining Finesse

  • انجام کسب و کار هند Doing Business India

  • لباس برای موفقیت Dress for Success

  • خوردن غذای سخت Eating Tricky Food

  • آسانسور Elevators

  • آداب ایمیل Email Etiquette

  • سرگرم کننده در بودجه Entertaining on Budget

  • سوالات متداول FAQ

  • پایان و انجام کسب و کار Finish and Conducting Business

  • جنسیت در تجارت Gender in Business

  • گلوب تروتینگ هندی Globe Trotting Indian

  • شرکت خوب Good Company

  • نظافت Grooming

  • آداب مهمان Guest Etiquette

  • دست دادن برای جلوگیری از Handshakes to Avoid

  • طنز در محل کار Humor at Work

  • بهبود مهارت های ارتباطی Improve Communication Skills

  • ضریب ترکیبی خود را بهبود بخشید 1 Improve Your Mingling Quotient 1

  • ضریب ترکیبی خود را بهبود بخشید 2 Improve Your Mingling Quotient 2

  • مقدمه و مطالب Introduction and Contents

  • مقدمه و تعریف Introduction and Definition

  • مقدمه ای بر مهارت های اجتماعی برای سرخپوستان گلوب تروتینگ Introduction to Social Skills for Globe Trotting Indians

  • مقدمه- ناهار خوری و ظرافت سرگرم کننده Introduction-Dining and Entertaining Finesse

  • استراتژی های بلند مدت Long Term Strategies

  • آداب دستمال سفره Napkin Etiquette

  • شبکه برای کسب و کار Networking for Business

  • ارتباط غیر کلامی و ژست ها Non Verbal Communication and Gestures

  • فرصت های شبکه Opportunities to Network

  • نکاتی که باید به خاطر بسپارید Points to Remember

  • قدرت کلمات و قدرت صدا Power of Words and Power of Voice

  • انجمن های حرفه ای، رویدادهای ورزشی، باشگاه های خصوصی 1 Professional Associations,Sports Event, Private Clubs 1

  • انجمن های حرفه ای، رویدادهای ورزشی، باشگاه های خصوصی 2 Professional Associations,Sports Event, Private Clubs 2

  • سخنرانی عمومی Public Speaking

  • روابط در تجارت Relationships In Business

  • مقاومت در برابر سندرم فرد آشنا Resist The Familiar Person Syndrome

  • موانع شبکه Roadblocks to Networking

  • نقش فرهنگ Role of Culture

  • قوانین معرفی کسب و کار Rules for Business Introduction

  • معرفی خود Self Introductions

  • راه های هوشمند برای پیگیری Smart Ways to Follow Up

  • بخش 1 مهارت های اجتماعی برای کسب و کار Social Skills for Business Savy Part 1

  • بخش 2 مهارت های اجتماعی برای کسب و کار Social Skills for Business Savy Part 2

  • بایت های صدا Sound Bytes

  • پیش غذا و سوپ Starters and Soups

  • آمار Statistics

  • ارسال پیامک برای جلسات کاری و مجازی Texting for Business and Virtual Meetings

  • انعام دادن در هند Tipping in India

  • نکاتی برای آهسته صحبت کردن Tips to Talk Slowly

  • پلیسه شلوار Trouser Pleat

  • آداب پست صوتی و تلفن Voice Mail and Telephone Etiquette

  • کیفیت صدا Voice Quality

  • آداب کسب و کار چیست؟ What is Business Etiquette

  • چه چیزی بیزینس گاه به گاه نیست What is Not Business Casual

  • چرا آن مورد نیاز است Why its Required

  • کار از خانه Working From Home

  • کار با مترجم Working With Interpreter

  • همکاران شما Your Colleagues

رزومه آزمایشی آزمایشی Resume Mock Test

  • Resume Mock Test 1 Resume Mock Test 1

  • Resume Mock Test 2 Resume Mock Test 2

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

مهارت های حرفه ای: رزومه| GD| مصاحبه ها| آداب معاشرت
جزییات دوره
24 hours
209
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,004
5 از 5
ندارد
دارد
دارد
EDU CBA
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDU CBA EDU CBA

مهارت های دنیای واقعی را بصورت آنلاین بیاموزید EDUCBA یک ارائه دهنده جهانی آموزش مبتنی بر مهارت است که نیازهای اعضا را در بیش از 100 کشور برطرف می کند. ما بزرگترین شرکت فناوری پیشرفته در آسیا با نمونه کارهای 5498+ دوره آنلاین ، 205+ مسیر یادگیری ، 150+ برنامه شغل محور (JOPs) و 50+ بسته دوره حرفه ای شغلی هستیم که توسط متخصصان برجسته صنعت آماده شده است. برنامه های آموزشی ما برنامه های مبتنی بر مهارت شغلی است که توسط صنعت در سراسر امور مالی ، فناوری ، تجارت ، طراحی ، داده و فناوری جدید و آینده مورد نیاز صنعت است.