آموزش Unreal Engine: Character UI Creation

Unreal Engine: Character UI Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی ساخت بازی،  می‌آموزید که چگونه از طرح‌های ویجت Unreal Engine برای ایجاد یک رابط کاربری (واسط کاربری) مبتنی بر کاراکتر استفاده کنید. این نوع رابط را می توان در همه سبک های بازی پیدا کرد! بازی هایی مانند The Witcher، God of War، Final Fantasy و Madden ALL دارای رابط کاربری شخصیت هستند. دانستن نحوه استفاده از نقشه‌های ویجت برای کسانی که می‌خواهند طراح UX (تجربه کاربر) یا UI (رابط کاربری) در پروژه Unreal Engine باشند، یک مهارت حیاتی است!

این دوره حاوی بیش از 75 درس ویدیویی جالب برای دنبال کردن است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • یک پروژه را با استفاده از Unreal Engine دانلود، نصب و راه اندازی کنید

  • یک طرح‌بندی رابط کاربری مبتنی بر کاراکتر

    ایجاد کنید
  • با بسیاری از انواع مختلف " ویجت " موجود در نقشه های ویجت کار کنید و آنها را درک کنید

  • جدول داده ایجاد کنید

  • داده‌ها را از جدول داده استخراج کنید و داده‌ها را به متغیرهای ویجت در رابط کاربری ما متصل کنید

  • ایجاد متغیرها، توابع نوشتن، و ایجاد اسکریپت برای ایجاد یک رابط کاربری تعاملی و قابل ویرایش

  • یک سیستم ذخیره/بارگذاری ایجاد کنید
  • و بیشتر!

با دانش به‌دست‌آمده در این درس‌های ویدیویی، مهارت‌های لازم برای شروع ایجاد رابط کاربری کاراکتر خود را خواهید داشت!

نکات مورد توجه در هنگام ساخت این پروژه...

  • برای تکمیل پروژه، تمام ویدیوهای دوره را به ترتیب متوالی مرور کنید!   همه آنها بر روی یکدیگر بنا می‌شوند
  • مطمئن شوید که همه دارایی های موجود در فایل فشرده "CharacterUIAssets" همراه با این دوره را دانلود کنید (و استخراج کنید). وقتی در ویدیوی شماره 5 (وارد کردن دارایی ها) مشخص شد، باید وارد کنید.
  • آنچه را که ساخته اید نشان دهید! پروژه خود را با دنبال کردن مراحل اینجا در پیوند زیر با دیگران به اشتراک بگذارید:

           https://help.skillshare.com/hc/en-us/articles/204536928-How-do-I-post-and-edit-a-project-


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • طرح بندی تغییر کاراکتر Character Change Layout

  • چیدمان وضعیت کاراکتر Character Status Layout

  • ویژگی Taunt Script #2 Attribute Taunt Script #2

  • اسکریپت انتقال خودکار مشخصه Attribute Auto Move Script

  • طرح بندی نماد و دکمه توانایی ها Abilities Icon & Button Layout

  • ویدیوی تبلیغاتی - دوره رابط کاربری شخصیت Promo Video - Character UI Course

  • اسکریپت دکمه پیش فرض قابلیت Ability Default Button Script

  • اسکریپت Unhover Button Ability Ability Button Unhover Script

  • قابلیت اتصال نماد Abilities Icon Binding

  • ویژگی Health Regen Rate Binding Attribute Health Regen Rate Binding

  • جدول داده های وارداتی Import Data Table

  • صفت Auto Move Binding Attribute Auto Move Binding

  • قابلیت شرح صحافی Ability Description Binding

  • اسکریپت سرعت حرکت خودکار مشخصه Attribute Auto Move Speed Script

  • ویژگی طرح بندی رنگ Attribute Color Layout

  • دانلود و نصب کنید Download & Install

  • بسته های محتوا را اضافه کنید Add Content Packs

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 1 Character Change (Game) #1

  • صحافی تصویر کاراکتر Character Image Binding

  • ایجاد طرح ویجت Widget Blueprint Creation

  • کاراکتر XP Binding Character XP Binding

  • ویژگی اتصالات سرعت حرکت خودکار Attribute Auto Move Speed Bindings

  • جدول داده های کاراکتر Character Data Table

  • اسکریپت شناور دکمه توانایی Ability Button Hover Script

  • ساختار شخصیت Character Structs

  • رفع اشکال اتصال ویجت Widget Binding Bug Fix

  • ویژگی‌ها طرح‌بندی سرعت حرکت خودکار Attributes Auto Move Speed Layout

  • صحافی نام کاراکتر Character Name Binding

  • اسکریپت نام ویژگی Attribute Name Script

  • چیدمان دسته کاراکتر Character Category Layout

  • طرح کنترل پخش کننده Player Controller Blueprint

  • چیدمان نقش شخصیت Character Role Layout

  • ذخیره نقشه بازی Save Game Blueprint

  • ذخیره/بارگیری اسکریپت Save / Load Script

  • اسکریپت رنگ مشخصه Attribute Color Script

  • اسکریپت انتخاب دسته - کنترلر Category Selection Script - Controller

  • صفت Health Regen Rate Layout Attribute Health Regen Rate Layout

  • طرح‌بندی عکس و نام کاراکتر Character Pic & Name Layout

  • اسکریپت صوتی توانایی Ability Voice Script

  • نمایشگر نقشه ویجت Widget Blueprint Display

  • صفات پایه چیدمان Attributes Base Layout

  • قابلیت عملکرد شناور Ability Hover Function

  • ویژگی Health Regen Rate Script Attribute Health Regen Rate Script

  • چیدمان پایه توانایی ها Abilities Base Layout

  • صفت Taunt Layout Attribute Taunt Layout

  • جدول داده های صادراتی Export Data Table

  • بازنویسی تابع ذخیره بازی Overwrite Save Game Function

  • پیوندهای قرابت کاراکتر Character Affinity Bindings

  • قابلیت انیمیشن ویجت Ability Widget Animations

  • تغییر کاراکتر (UI) شماره 2 Character Change (UI) #2

  • ویژگی طرح بندی سلامت Attribute Health Layout

  • ویژگی طرح حرکت خودکار Attribute Auto Move Layout

  • پیوندهای رنگی را مشخص کنید Attribute Color Bindings

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 2 Character Change (Game) #2

  • تابع داده کاراکتر را دریافت کنید Get Character Data Function

  • Bindings ارزش ویژگی های توانایی ها Abilities Property Value Bindings

  • ویژگی طعنه نویسی شماره 1 Attribute Taunt Script #1

  • طرح نمونه بازی Game Instance Blueprint

  • کاراکتر پول صحافی Character Money Binding

  • ایجاد تابع ذخیره بازی Create Save Game Function

  • اسکریپت انتخاب دسته - ماوس Category Selection Script - Mouse

  • به‌روزرسانی عملکرد داده کاراکتر را دریافت کنید Get Character Data Function Update

  • ایجاد پروژه Project Creation

  • پرایمر پروژه Project Primer

  • چیدمان ویژگی های توانایی ها Abilities Properties Layout

  • اتصالات سلامتی را مشخص کنید Attribute Health Bindings

  • صحافی رنگ کاراکتر Character Color Binding

  • Attribute Health Regen Amount Binding Attribute Health Regen Amount Binding

  • چیدمان نام ویژگی Attribute Name Layout

  • کاراکتر نقش بند Character Role Binding

  • قابلیت Binding نام Ability Name Binding

  • دارایی های وارداتی Import Assets

  • اتصال سطح کاراکتر Character Level Binding

  • تغییر کاراکتر (UI) شماره 1 Character Change (UI) #1

  • چیدمان قرابت کاراکترها Character Affinities Layout

  • قابلیت ها ویژگی های نام Bindings Abilities Property Name Bindings

  • بارگذاری عملکرد ذخیره بازی Load Save Game Function

  • ویژگی Health Regen Amount Layout Attribute Health Regen Amount Layout

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 3 Character Change (Game) #3

  • طرح بندی نام و توضیحات توانایی ها Abilities Name & Description Layout

  • ایجاد ویجت سفارشی Custom Widget Creation

درس ها Lessons

  • بارگذاری عملکرد ذخیره بازی Load Save Game Function

  • دانلود و نصب کنید Download & Install

  • طرح بندی نام و توضیحات توانایی ها Abilities Name & Description Layout

  • اسکریپت Unhover Button Ability Ability Button Unhover Script

  • بازنویسی تابع ذخیره بازی Overwrite Save Game Function

  • طرح بندی تغییر کاراکتر Character Change Layout

  • صحافی نام کاراکتر Character Name Binding

  • اتصالات سلامتی را مشخص کنید Attribute Health Bindings

  • ویژگی اتصالات سرعت حرکت خودکار Attribute Auto Move Speed Bindings

  • تغییر کاراکتر (UI) شماره 2 Character Change (UI) #2

  • رفع اشکال اتصال ویجت Widget Binding Bug Fix

  • اسکریپت صوتی توانایی Ability Voice Script

  • کاراکتر نقش بند Character Role Binding

  • ویژگی طرح بندی سلامت Attribute Health Layout

  • چیدمان نام ویژگی Attribute Name Layout

  • اسکریپت رنگ مشخصه Attribute Color Script

  • صحافی رنگ کاراکتر Character Color Binding

  • قابلیت شرح صحافی Ability Description Binding

  • اسکریپت دکمه پیش فرض قابلیت Ability Default Button Script

  • اسکریپت انتقال خودکار مشخصه Attribute Auto Move Script

  • چیدمان دسته کاراکتر Character Category Layout

  • چیدمان ویژگی های توانایی ها Abilities Properties Layout

  • اسکریپت انتخاب دسته - کنترلر Category Selection Script - Controller

  • اسکریپت نام ویژگی Attribute Name Script

  • اسکریپت شناور دکمه توانایی Ability Button Hover Script

  • صفات پایه چیدمان Attributes Base Layout

  • چیدمان وضعیت کاراکتر Character Status Layout

  • تابع داده کاراکتر را دریافت کنید Get Character Data Function

  • ایجاد طرح ویجت Widget Blueprint Creation

  • پرایمر پروژه Project Primer

  • ایجاد پروژه Project Creation

  • طرح نمونه بازی Game Instance Blueprint

  • قابلیت ها ویژگی های نام Bindings Abilities Property Name Bindings

  • نمایشگر نقشه ویجت Widget Blueprint Display

  • جدول داده های کاراکتر Character Data Table

  • ایجاد ویجت سفارشی Custom Widget Creation

  • صحافی تصویر کاراکتر Character Image Binding

  • چیدمان نقش شخصیت Character Role Layout

  • پیوندهای قرابت کاراکتر Character Affinity Bindings

  • طرح‌بندی عکس و نام کاراکتر Character Pic & Name Layout

  • ذخیره/بارگذاری اسکریپت Save / Load Script

  • بسته های محتوا را اضافه کنید Add Content Packs

  • ذخیره نقشه بازی Save Game Blueprint

  • به‌روزرسانی عملکرد داده کاراکتر را دریافت کنید Get Character Data Function Update

  • پیوندهای رنگی را مشخص کنید Attribute Color Bindings

  • ساختار شخصیت Character Structs

  • جدول داده های صادراتی Export Data Table

  • چیدمان پایه توانایی ها Abilities Base Layout

  • چیدمان قرابت کاراکترها Character Affinities Layout

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 3 Character Change (Game) #3

  • ویژگی طعنه نویسی شماره 1 Attribute Taunt Script #1

  • قابلیت Binding نام Ability Name Binding

  • صفت Auto Move Binding Attribute Auto Move Binding

  • ایجاد تابع ذخیره بازی Create Save Game Function

  • ویژگی طرح بندی رنگ Attribute Color Layout

  • طرح بندی نماد و دکمه توانایی ها Abilities Icon & Button Layout

  • قابلیت اتصال نماد Abilities Icon Binding

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 2 Character Change (Game) #2

  • ویژگی‌ها طرح‌بندی سرعت حرکت خودکار Attributes Auto Move Speed Layout

  • اتصال سطح کاراکتر Character Level Binding

  • کاراکتر XP Binding Character XP Binding

  • ویدیوی تبلیغاتی - دوره رابط کاربری شخصیت Promo Video - Character UI Course

  • قابلیت انیمیشن ویجت Ability Widget Animations

  • ویژگی Health Regen Amount Layout Attribute Health Regen Amount Layout

  • صفت Health Regen Rate Layout Attribute Health Regen Rate Layout

  • صفت Taunt Layout Attribute Taunt Layout

  • ویژگی Health Regen Rate Script Attribute Health Regen Rate Script

  • اسکریپت انتخاب دسته - ماوس Category Selection Script - Mouse

  • Bindings ارزش ویژگی های توانایی ها Abilities Property Value Bindings

  • ویژگی Health Regen Rate Binding Attribute Health Regen Rate Binding

  • ویژگی طرح حرکت خودکار Attribute Auto Move Layout

  • Attribute Health Regen Amount Binding Attribute Health Regen Amount Binding

  • ویژگی Taunt Script #2 Attribute Taunt Script #2

  • طرح کنترل پخش کننده Player Controller Blueprint

  • تغییر شخصیت (بازی) شماره 1 Character Change (Game) #1

  • اسکریپت سرعت حرکت خودکار مشخصه Attribute Auto Move Speed Script

  • دارایی های وارداتی Import Assets

  • کاراکتر پول صحافی Character Money Binding

  • جدول داده های وارداتی Import Data Table

  • قابلیت عملکرد شناور Ability Hover Function

  • تغییر کاراکتر (UI) شماره 1 Character Change (UI) #1

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine: Character UI Creation
جزییات دوره
14h 46m
81
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
435
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Greg Wondra
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Greg Wondra Greg Wondra

مربی مجاز غیر واقعی