لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش درک FSR و تنظیمات وضوح در گودو 4
دانلود Understanding FSR and Resolution Setting in Godot 4
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تنظیم تنظیمات وضوح در Godot 4 ممکن است گیج کننده باشد. از زمان انتشار Godot 4 چیزهای زیادی تغییر کرده است و آموزش های قدیمی دیگر قابل اجرا نیستند. خوشبختانه همراه با این تغییرات عمده، پیشرفت های عمده ای نیز به همراه داشته است.
ما به برخی از تنظیمات بصری که میتوانیم در معرض دید کاربر قرار دهیم تا تنظیمات بازی را تغییر دهیم، نگاه میکنیم. مواردی مانند وضوح، مقیاسبندی سه بعدی با FSR، Bilinear و VSYNC. در این ویدیو به نحوه تنظیم گزینه های وضوح برای کاربر در موتور بازی Godot نگاه می کنیم. این رویکرد مدرنتر برای تغییر رزولوشن است و روی رابط کاربری با کشش زشت تأثیر نمیگذارد. این تنظیمات رزولوشن معمولاً بهعنوان یک گزینه عملکرد ارائه میشوند، زیرا این روزها تشخیص وضوح صفحه نمایش نسبتاً بیاهمیت است.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
انتخابگر کشویی رزولوشن
Resolution Drop Down Selector
چرا باید FSR را در بازی خود پیاده کنید؟
Why You Should Implement FSR Into Your Game
وضوح تمام صفحه - روش مدرن
Fullscreen Resolution - The Modern Way
V Sync را اضافه کنید
Add V Sync
بررسی و ملاحظات
Review And Considerations
مقدمه
Introduction
افزودن FSR به پروژه شما
Adding FSR To Your Project
تمیز کردن
Clean Up
اضافه کردن یک دکمه تمام صفحه
Add A Full Screen Button
نمایش نظرات