تنظیم تنظیمات وضوح در Godot 4 ممکن است گیج کننده باشد. از زمان انتشار Godot 4 چیزهای زیادی تغییر کرده است و آموزش های قدیمی دیگر قابل اجرا نیستند. خوشبختانه همراه با این تغییرات عمده، پیشرفت های عمده ای نیز به همراه داشته است.
ما به برخی از تنظیمات بصری که میتوانیم در معرض دید کاربر قرار دهیم تا تنظیمات بازی را تغییر دهیم، نگاه میکنیم. مواردی مانند وضوح، مقیاسبندی سه بعدی با FSR، Bilinear و VSYNC. در این ویدیو به نحوه تنظیم گزینه های وضوح برای کاربر در موتور بازی Godot نگاه می کنیم. این رویکرد مدرنتر برای تغییر رزولوشن است و روی رابط کاربری با کشش زشت تأثیر نمیگذارد. این تنظیمات رزولوشن معمولاً بهعنوان یک گزینه عملکرد ارائه میشوند، زیرا این روزها تشخیص وضوح صفحه نمایش نسبتاً بیاهمیت است.
اسکیلشر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیونها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارتهای جدید را فراهم میکند. این پلتفرم با ارائه دورههای متنوع در زمینههایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد سکیلشر، ارائه دورههای تدریس شده توسط صاحبان مهارتها و افراد موفق در زمینههای مختلف است. این امر باعث میشود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزههای مورد نظرشان موفق عمل کردهاند، بهرهمند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارتهای خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیلشر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق میکند و به آنها کمک میکند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.
توسعه دهنده بازی
نمایش نظرات