لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ویرایش ویدئو: انتقال از تولید به پست
Video Editing: Moving from Production to Post
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با حرکت پروژه ها با سرعت برق ، دیگر "رفع آن در پست" دیگر امکان پذیر نیست. (اگر چنین بوده باشد!) با این حال ، یادگیری استراتژی های تولید هوشمند ویرایش ویدئو را ساده کرده و گزینه های خلاقانه شما را به حداکثر می رساند. برای یادگیری نحوه تهیه پروژه های خود ، از جمله مصاحبه محور ، چند دوربین و دارایی محور ، برای ویرایش در Final Cut Pro یا Premiere Pro این دوره را تماشا کنید.
Amy DeLouise برنامه ریزی تولید ، استراتژیهای تنظیم شده برای مدیریت موثر رسانه و نکاتی در مورد ایجاد رونوشت ، ویرایش اسکریپت ها و لیست دارایی برای ویراستاران را مرور می کند. در طی شروع کار پس از تولید ، او در مورد مدیریت انتظارات مشتری شما صحبت می کند: تعادل نیازهای او با واقعیت های تولید. با هر شانس ، می توانید با استفاده از دستورالعمل های Amy برای تنظیم پروژه های Final Cut و Premiere Pro ، این دو را در پست آشتی دهید. فصل آخر شامل استراتژی های پاداش پس از تولید برای پروژه های ضدآب و صادرات است.
صادر کردن پرونده ها برای ارسال صوتی و درجه بندی رنگ li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از فایل های تمرینی
Using exercise files
با استفاده از پرونده های تمرینی تولید کننده
Using producer exercise files
1. چالش های حرکت بین تولید و پست
1. The Challenges of Moving between Production and Post
چرا "این کار را در پست" تعمیر نمی کند
Why "fix it in post" no longer works
مزایای آماده سازی برای انتقال به مرحله بعد از تولید
Advantages of prepping for the production-to-post handoff
درگیر تیم پس از تولید خود قبل از شلیک باشید
Involving your post-production team before the shoot
2. کارهایی که قبل از شلیک باید انجام شود
2. Things to Accomplish before the Shoot
خلاصه خلاقیت خود را ایجاد کنید
Creating your creative brief
ایجاد تابلوهای مفهومی
Creating your concept boards
تعیین و ابلاغ الزامات فنی
Determining and communicating technical requirements
مدیریت حقوق
Rights management
3. شفاف کردن ملزومات برای ویرایش نرم و صاف
3. Shoot Essentials for a Smoother Edit
استفاده از صفحات برای گرفتن اطلاعات ضروری و زاویه همگام سازی
Using slates to capture essential information and sync angles
گرفتن یادداشت های مفید در زمینه ویرایش با Live Logger
Taking useful field notes for editing with Live Logger
گرفتن یادداشت های مفید برای ویرایش با Google Docs و یادداشت های مداوم در زمینه
Taking useful field notes for editing with Google Docs and continuous field notes
چرا تن اتاق مهم است
Why room tone matters
4. مدیریت رسانه ای موثر در مجموعه
4. Effective Media Management On Set
زمان کد زمانی روز
Time of day timecode
استراتژی های پشتیبان 3-2-1 برای فیلم منبع
3-2-1 backup strategies for source footage
برنامه ریزی برای نسخه های مصاحبه
Planning for transcripts of interviews
مزایای داشتن DIT در مجموعه
The benefits of having a DIT on set
5- کارهایی که باید قبل از ویرایش انجام شود
5. Things to Accomplish before the Edit
تهیه متن "بهترین نیش ها" و عکس های انتخاب شده برای ویرایش
Preparing transcript “best bites” and shot selects for editing
دستکاری یک اسکریپت ویرایش
Handing off an editing script
تهیه لیستی از دارایی های سهام ، بایگانی و گرافیک
Preparing a list of stock, archival, and graphics assets
6. Kickoff پس از تولید
6. The Post-Production Kickoff
برنامه پس از تولید خود را مرور و بازنگری کنید
Reviewing and revising your post-production plan
مواد شلیک شده خود را آماده می کنید
Prepping your shoot materials
مواد شلیک شده خود را آماده می کنید
Prepping your shoot materials
مدیریت انتظارات و بررسی ها
Managing expectations and reviews
7. تنظیم پروژه Final Cut Pro X برای موفقیت
7. Setting Up Your Final Cut Pro X Project for Success
ابرداده ضروری برای افزودن به کلیپ های خود در Final Cut Pro X
Essential metadata to add to your clips in Final Cut Pro X
استفاده از برچسب ها و کلمات کلیدی برای سازماندهی بیشتر رسانه ها در Final Cut Pro X
Using tags and keywords to further organize media in Final Cut Pro X
استفاده از subclips برای سازماندهی کلیپ های طولانی در Final Cut Pro X
Using subclips to organize long clips in Final Cut Pro X
همگام سازی رسانه صوتی دوگانه در Final Cut Pro X
Syncing dual sound media in Final Cut Pro X
همگام سازی پروژه های چندکاره در Final Cut Pro X
Syncing multicamera projects in Final Cut Pro X
8. تنظیم پروژه برتر خود برای موفقیت
8. Setting Up Your Premiere Pro Project for Success
ابرداده ضروری برای افزودن به کلیپهای خود در Prelud
Essential metadata to add to your clips in Prelude
واسط کاربران پیشرفته اکسل
Intermediate to advanced users of Excel
استفاده از subclips برای سازماندهی کلیپ های طولانی در Premiere Pro
Using subclips to organize long clips in Premiere Pro
همگام سازی رسانه صوتی دوگانه در Premiere Pro
Syncing dual sound media in Premiere Pro
همگام سازی پروژه های multicamera در Premiere Pro
Syncing multicamera projects in Premiere Pro
9. استراتژی های اضافی پس از تولید
9. Additional Post-Production Strategies
پروژه آینده خود را اثبات کنید
Future-proofing your project
صادرات پرونده ها برای ارسال صوتی و درجه بندی رنگ
Exporting files for audio post and color grading
Luisa Winters یک مربی معتبر برای Adobe و Apple (ACI و ACT) است.
او به مشتریان خصوصی آموزش می دهد، برای سازمان ها مشاوره می دهد، و در چندین مرکز آموزشی مختلف در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور کار می کند. Luisa یکی از معدود مربیان Adobe Premiere Pro Master است. لویزا که هنرمند مشهوری است، اغلب در کنفرانسهای مختلف درباره موضوعاتی از ویرایش ویدیو گرفته تا آهنگسازی و وب صحبت میکند.
نوازنده ویولن ماهر، لوئیزا، در سن 13 سالگی، عضو تمام وقت ارکستر سمفونیک ملی بود. در جمهوری دومینیکن لوئیزا در حین حضور در کنسرواتوار افسانهای Peabody در بالتیمور، MD، از نوازندگان چیره دست آموخت: هنریک سرینگ، برل سنوفسکی، آروند روزند، چارلز لیبوو، و لئون فلیشر و دیگران.
کارگردان ، تهیه کننده
کارگردان و تهیه کننده امی دلوئیز متخصص در ایجاد محتوای دیجیتال با تأثیرپذیری بالا است.
ایمی با بیش از 400 محصول معتبر ، بیش از 40 جایزه برتر ملی را برای برتری خلاقیت از جمله TELLY ، CINDY برنده شده است ، عقاب طلایی CINE ، جشنواره های نیویورک و جوایز همتا. متخصص در زمینه جریان کار برای ارسال و محتوای دیجیتال چند پلتفرمی ، امی نویسنده صدا و داستان غیر داستانی برای فیلم و فیلم و نمایشنامه تهیه کننده: افراد واقعی روی دوربین من> ، هر دو از Routledge Press. امی سخنران بالاتری در کنفرانس های صنعتی مانند NAB Show ، IBC و Post | Production World است. وی لیسانس زبان انگلیسی با تمایز از دانشگاه ییل دارد. برای کسب منابع و نکات بیشتر از Amy ، به amydelouise.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات