به کامل ترین بوت کمپ پایتون برای همه، بهترین و جامع ترین دوره پایتون در اینترنت، خوش آمدید.
در بیش از 86 ساعت، این دوره پایتون بدون شک جامع ترین و مفصل ترین دوره پایتون است که در هر کجای آنلاین موجود است. اگر شما فردی هستید که تجربه برنامه نویسی صفر دارید، این دوره شما را از مبتدی به حرفه ای می برد.
یادگیری پایتون یکی از سریعترین راهها برای بهبود چشمانداز شغلی شماست، زیرا یکی از پرطرفدارترین مهارتهای فنی است! این دوره به شما در درک بهتر جزئیات برنامه نویسی پایتون و نحوه پیاده سازی این مفاهیم در زبان برنامه نویسی سطح بالا کمک می کند.
ما شما را گام به گام از طریق آموزش های ویدئویی جذاب راهنمایی می کنیم و هر آنچه را که برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید به شما آموزش می دهیم.
این دوره بهروزرسانی شده است تا برای سال 2023 آماده شود و شما جدیدترین ابزارها و فناوریهای مورد استفاده در شرکتهای بزرگ مانند اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و غیره را یاد خواهید گرفت.
این دوره همه چیز را با جزئیات با فیلم های توضیحی متحرک زیبا و ده ها پروژه واقعی که می توانید بسازید، توضیح می دهد. به عنوان مثال، بازی پینگ پنگ، بازی مار، بلک جک، فرم پرکننده و موارد دیگر.
برنامه درسی بر اساس تجربه برنامه نویسی بیش از 10 سال من در یک دوره 2 ساله ایجاد شده است.
ما به بیش از 100000 دانشآموز نحوه کدنویسی را آموزش دادهایم و بسیاری از آنها با تبدیل شدن به توسعهدهندگان حرفهای در شرکتهای فناوری برتر یا راهاندازی استارتآپ فناوری خود، زندگی خود را تغییر دادهاند.
نیازی ندارید پول خود را در بوت کمپ های گران قیمت در آنجا هدر دهید، این دوره همان برنامه درسی را با دسترسی مادام العمر آموزش می دهد.
این دوره به طور مداوم با محتوای جدید، با پروژه ها و ماژول های جدید که توسط دانش آموزان تعیین می شود، به روز می شود - این یک دوره مادام العمر است.
ما شما را گام به گام از طریق آموزشهای ویدیویی جذاب راهنمایی میکنیم و هر آنچه را که برای موفقیت به عنوان یک توسعهدهنده پایتون نیاز دارید به شما آموزش میدهیم.
این دوره شامل بیش از 86 ساعت آموزش ویدیویی HD است و دانش برنامه نویسی شما را در حین ساخت پروژه های Python در دنیای واقعی ایجاد می کند.
این دوره شما را از مبتدی تا پیشرفته به تسلط بر زبان برنامه نویسی پایتون راهنمایی می کند
در طول این دوره جامع، ما حجم عظیمی از ابزارها و فناوریها را پوشش میدهیم، از جمله:
بخش 1 - چرا برنامهریزی میکنیم؟
شروع با پایتون
چرا باید برنامه نویسی را یاد بگیرید؟
معماری سخت افزار کامپیوتر
نصب پایتون در مک
نصب پایتون در ویندوز
یادگیری زبان جدید
اولین مکالمه با پایتون
اشکال چیست؟ انواع اشکال چیست؟
اشکالزدایی چیست؟
مفسر و کامپایلر
اشکال، اشکال زدایی و انواع خطا
ویرایشگرها و IDEهای کد
آغاز با ویرایشگرهای کد
آزمون مقدمه
چاپ بیانیه
راه حل برای چاپ تمرین کدگذاری بیانیه
بخش 2 - متغیرها، عبارات و عبارات
مقادیر و انواع
متغیرها
آزمون مقادیر و انواع
آزمون متغیرها
مقادیر سوئیچ تمرین کدگذاری
تغییر مقادیر
عملیات و عبارات
عملکرد ورودی - درخواست ورودی از کاربر
عملکرد ورودی تمرین کدگذاری
خطاهای نوع و تبدیل نوع
نظرات در پایتون
نامگذاری متغیر
آزمون نامگذاری متغیر
تمرین کدگذاری - انواع داده ها - هفته ها در سال
f رشته ها و اعداد گرد
آزمون عملیات ریاضی
بخش 3 - پروژه های پایتون واقعی (متغیر، عبارات و عبارات)
تبریک پروژه 1
Project 2 Name Generator
پرداخت ناخالص پروژه 3
پروژه 4 درجه سانتیگراد تا فارنهایت
محاسب هزینه سفر پروژه 5
بخش 4 - اجرای مشروط
عبارات بولی
اجرای مشروط (IF)
تمرین کدنویسی - زوج یا فرد
شرایط تودرتو
شرایط زنجیرهای (IF/ELIF/ELSE)
ماشین حساب شاخص توده بدن (BMI)
بیانات IF چندگانه
تمرین کدنویسی - سفارش برگر
اپراتورهای منطقی
امتحان کنید و بجز
اجرای مشروط
بخش 5 - پروژه های پایتون واقعی (اجرای شرطی)
پروژه 6 - پرداخت ناخالص با اضافه کاری
پروژه 7 - سال کبیسه
پروژه 8 - ماشین حساب عشق
پروژه 9 - برنامه ناخالص با استفاده از Try و Except
پروژه 10 - بررسی کننده امتیاز
بخش 6 - توابع پایتون
تماسهای تابع و توابع داخلی - نوع و توابع ریاضی
توابع داخلی
ماژول چیست؟ - ماژول ریاضی پایتون
آزمون ماژول
تمرین کدگذاری - ناحیه دایره
تمرین کدنویسی - فاکتوریل
تصادفی سازی در پایتون
تمرین کدگذاری -تصادفی - پرتاب سکه
ایجاد توابع جدید - توابع تعریف شده توسط کاربر
تورفتگی در پایتون
آزمون تورفتگی
توابع در عمل
عملکرد با ورودی ها - پارامترها و آرگومان ها
تمرین کدگذاری - مساحت مربع
تمرین کدنویسی - مبدل حجم
استدلالهای موقعیت و کلیدواژه
تمرین کدنویسی - نقاشی دیوار
عملکرد با خروجی
تمرین کدگذاری - الحاق
بازگشت های متعدد
کنترل کننده رمز عبور
راه حل کنترل کننده رمز عبور
Docstrings
چاپ یا برگرداندن؟
چرا توابع؟
بخش 7 - پروژه های پایتون واقعی (توابع پایتون)
پروژه 11 - سال کبیسه با عملکرد
پروژه 12 - پرداخت ناخالص با توابع
پروژه 13 - سرد، گرم و گرم
پروژه 14 - حداکثر سه عدد
بخش 8 - تکرار (فهرست ها)
درک لیست ها
برای حلقه
به روز رسانی متغیرها
تمرین کدنویسی - بالاترین امتیاز
تمرین کدگذاری - اعداد صحیح را بیابید
تمرین کدگذاری - مجموع نمرات بالاتر از میانگین
حلقه روی تابع سفارشی
استفاده از تابع range() با For Loop
تمرین کدگذاری - افزودن اعداد فرد
تمرین کدنویسی - افزودن اعداد زوج در هر محدوده
برای حلقه در عمل
حلقه زمانی
While Loop in Practice - Hurdle 2
تمام تکرارها با CONTINUE و BREAK
فاکتوریال با استفاده از حلقه
حداکثر و حداقل اعداد ورودی
بخش 9 - پروژه های واقعی پایتون (تکرار)
پروژه 15 - شبیه ساز پرتاب تاس
پروژه 16 - بازی Fizz Buzz
پروژه 17 - حدس زدن عدد
پروژه 18 - تولید کننده رمز عبور
پروژه 19 - سنگ، کاغذ و قیچی
بخش 10 - مقدمه ای بر ساختارهای داده
ساختار داده چیست؟
الگوریتم چیست؟
چرا ساختارها و الگوریتمهای داده مهم هستند؟
انواع ساختارهای داده
بخش 11 - رشته ها
رشته چیست؟
تمرین کدگذاری - مجموع ارقام 2 رقمی عدد
پیمایش رشته
تمرین کدگذاری - پیمایش به عقب
تمرین کدگذاری - مجموع ارقام
تمرین کدنویسی - شمارش کاراکترها در یک رشته
عملیات رشته
تمرین کدنویسی - 2 کاراکتر اول و آخر
روش های رشته ای
تمرین کدگذاری - جایگزینی کاراکتر در رشته
آزمون روشهای رشته ای
تجزیه رشته ها
دنباله فرار
قالب بندی رشته
تمرین کدنویسی - یک رشته را قالب بندی کنید
تمرین کدگذاری - الگوی چاپ
پروژه 20 - قالب بندی رشته
بخش 12 - اطلاعات بیشتر در مورد فهرست های پایتون
اطلاعات بیشتر در مورد لیست ها
تمرین کدگذاری - مربع آیتم ها
فهرست خارج از محدوده
لیست عملیات
آزمون شاخص
تمرین کدگذاری - با استفاده از عملگر Slice فهرست را معکوس کنید
تمرین روشها را فهرست کنید
تمرین کدگذاری - اولین رخداد را به روز کنید
تمرین کدنویسی - شخصیت های اول و آخر
فهرست و توابع
تمرین کدنویسی - یک لیست از دو لیست ایجاد کنید
تمرین کدنویسی - حذف و اضافه کردن
تمرین کدگذاری - سه تکه مساوی
رشته ها و فهرست ها
تمرین کدنویسی - فهرست قالب
فهرست تودرتو
تمرین کدگذاری - افزودن مورد در لیست تودرتو
تمرین کدگذاری - گسترش فهرست تودرتو
اشیاء و مقادیر
تمرین کدگذاری - افزودن لیست با تابع
تمرین کدگذاری - عاقلانه دو لیست را در یک آیتم فهرست به هم بپیوندید
بخش 13 - پروژه های واقعی پایتون (فهرست)
پروژه 21 - بیل رولت
پروژه 22 - طلا را پیدا کنید
پروژه 23 - فرار از پیچ و خم (از بخش قبلی)
پروژه 24 - رمزنگاری با Python Caesar Cipher
چگونه داده ها را رمزگذاری کنیم؟
عیبیابی عملکرد رمزگذاری
چگونه داده ها را رمزگشایی کنیم؟
عیبیابی عملکرد رمزگشایی
در حال قرار دادن رمزگذاری و رمزگشایی با هم
بهینه سازی کد
پروژه 25 - آنچه آموختیم را تمرین کنید
تقسیم برنامه به مراحل
پروژه 26 - قرار دادن همه چیز در کنار هم (جلاد)
بخش 14 - لغت نامه ها
فرهنگ لغت چیست؟
ایجاد فرهنگ لغت و دسترسی به عناصر دیکشنری
درج/بهروزرسانی یک عنصر در فرهنگ لغت
تمرین کدنویسی - ایجاد فرهنگ لغت
پیمایش/جستجوی عنصر در فرهنگ لغت
تمرین کدنویسی - ضرب آیتم های دیکشنری
تمرین کدنویسی - نمرات دانش آموز
حذف عناصر از فرهنگ لغت
تمرین کدگذاری - تغییر نام کلید
IN/NOT IN اپراتورها با فرهنگ لغت
تمرین کدنویسی - شمارش کاراکترها در یک کلمه
فرهنگ لغتهای تودرتو
مدیریت کلیدهای گمشده در دیکشنری - متدهای get() و setdefault()
کلیدها در فرهنگ لغت - روشهای fromkeys() و keys()
تمرین کدگذاری - انواع ارزش گروهی
روش آیتمهای فرهنگ لغت ()
تمرین کدگذاری - طول مقادیر فرهنگ لغت
روش بهروزرسانی دیکشنری ()
تمرین کدگذاری - الحاق سه فرهنگ لغت
Dictionary values()
تمرین کدگذاری - حذف موارد خالی
ارجاع به دیکشنری - روش copy()
تمرین کدنویسی - ادغام دو دیکشنری
کپی عمیق
تمرین کدگذاری - کپی عمیق سفارشی برای مقادیر فهرست
عملیات دیکشنری و توابع ساخته شده در پایتون
فرهنگ لغت در مقابل فهرست
مسابقه فرهنگ لغت
بخش 15 - پروژه های واقعی (فرهنگ لغت)
پروژه 27 - محاسبه قیمت کل
پروژه 28 - برنامه حراج کور
Project 29 - Quiz APP
بخش 16 - چندتایی
تاپل چیست؟
چرا تاپل ها؟
باز کردن بسته بندی تاپل ها
کدبندی تمرین با استفاده از Unpack
Traverse Tuple - Enumerate()
کدنویسی تمرین حتی فهرست با Enumerate
جستجو در Tuple
عملیات/توابع چندگانه
تمرین کدنویسی بیشترین مورد را پیدا کنید
جلوهای تودرتو
نمايهسازي تودرتوي چندگانه
Tuple vs List
تبدیل تمرین کدنویسی تاپل به دیکشنری
آزمون چندگانه
پروژه 30 - لاتین انگلیسی به خوک
Project 31 - Music APP
بخش 17 - مجموعه ها
Set چیست؟ اصطلاحات
را تنظیم کنیدتنظیمات در پایتون
تنظیم عضویت
افزودن اعضا به مجموعه
تمرین کدگذاری افزودن اعضا از لیست
تمرین کدنویسی حذف موارد تکراری
حذف موارد از مجموعه
حذف موارد محدود شده با استفاده از روش حذف
مجموعه اتحادیه
مجموعه های ترکیبی تمرین کدنویسی
لیست مجموعههای اتحادیه تمرین کدگذاری
تنظیم تقاطع
تنظیم تفریق
تنظیم تفاوت متقارن
تغییر مجموعه ها
زیر مجموعه ها و ابر مجموعه ها
بخش 18 - پروژه های واقعی (مجموعه ها)
پروژه 32 - قرعه کشی پاوربال
بخش 19 - ساختارهای داده و الگوریتمها در پایتون
ساختارهای داده برنامه نویسی پایتون
الگوریتم های برنامه نویسی پایتون
بخش 20 - بازگشت
بازگشت چیست؟
چرا به Recursion نیاز داریم؟
منطق پشت بازگشت
راه حل بازگشتی در مقابل راه حل تکراری
چگونه یک راه حل بازگشتی را در مرحله بنویسیم؟
اعداد فیبوناچی با استفاده از بازگشت
کدگذاری تمرین "a" به توان "b" - با استفاده از بازگشت
بخش 21 - پروژه 33 - بازی Flooder
ماژول bext در پایتون
بخش 22 - دامنه در پایتون
گستره جهانی در مقابل محدوده محلی
Block Scope در Python
تغییر متغیر جهانی
ثابت پایتون و دامنه جهانی
آزمون دامنه
پروژه 34 - بلک جک - آنچه را که آموخته ایم تمرین کنید
بخش 23 - اشکال زدایی - یافتن و رفع خطاهای برنامه نویسی
مشکل (خطا) را شناسایی کنید
اشکال را بازتولید کنید
تحلیل هر خط
رفع خطاها - پیامهای IDE
استفاده از print() در اشکال زدایی
ابزارهای رفع اشکال
انواع خطا - خطاهای نحوی
خطاهای زمان اجرا
خطاهای منطقی
بررسی خطاها
استثناهای خود را افزایش دهید
رسیدگی به استثناها
بخش 24 - عبارات منظم
بیان منظم چیست؟
فراراکترها
گروه ها و تغییر
تکرار در الگوهای بیان منظم (?، *،)
مطابقات حریصانه و غیر حریص
کلاس های شخصیت
کلاس های کاراکتر سفارشی
Caret، دلار و نقطه/Dot-Star
لنگرها
ساختارهای گروه بندی
تطابق Reex با پرچم ها
جستجوی مجدد توابع
توابع جایگزینی مجدد
توابع کاربردی
پروژه 35 - خراش دهنده تلفن و ایمیل
بخش 25 - محیط توسعه محلی - نصب PyCharm
مراحل راهاندازی محیط توسعه محلی
PyCharm (ویندوز/مک) را دانلود کنید
PyCharm را در مک نصب کنید
PyCharm را در ویندوز نصب کنید
ویژگی های رایج PyCharm
پروژه 36 - تشخیص رمز عبور قوی با استفاده از محیط توسعه محلی
بخش 26 - فایلها و فهرستها
سیستمهای فایل
ترمینال در Mac و Command Prompt Windows
مسیرهای فایل نسبی و مطلق
مسیرهای مسابقه
با ماژول سیستم عامل در سیستم فایل پیمایش کنید
جزئیات فایل را با ماژول سیستم عامل دریافت کنید
همه فایلهای دایرکتوری را به صورت بازگشتی فهرست کنید
تطابق نام فایل با ماژول glob
ماژول جدید Pathlib پایتون
تفاوت های سیستم عامل
آخرین فایل اصلاح شده را با استفاده از Pathlib پیدا کنید
ماژولهای سیستم فایل (OS، glob، pathlib)
پروژه 36 - نمایش درخت دایرکتوری
پروژه 37 - تغییر نام همه فایلها در فهرست TODO
باز کردن و خواندن فایلهای متنی فایلها
مکاننمای فایل، خط خواندن و خطوط خواندن
جستجو از طریق یک فایل
چالش/تمرین خواندن فایل
تجزیه فایل متنی
حالتهای فایل
نوشتن در فایل ها
چاپ متن در فایل ها
تمرین جدول زمان - (نوشتن فایل)
فایل باینری چیست؟
نوشتن و خواندن در فایل باینری
ماژول قفسه
دستکاری داده ها با قفسه
انتقال و کپی کردن فایل ها
حذف فایل ها
پروژه 38 - امتحان با استفاده از فایلها
بخش 27 - برنامه نویسی شی گرا - OOP
OOP چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟
تفکر شی گرا
کلاسها، اشیاء، ویژگیها و روشهای مفاهیم OOP
ساخت اشیاء - دسترسی به ویژگی ها و روش ها
BlackJack OOP
کلاس ها - کلاس خود را ایجاد کنید
ویژگی های کلاس
روش کلاس
بررسی انواع نمونه
کپسولاسیون
گیرنده و تنظیم کننده
ارث
ارث بری با پارامترها
چالش وراثت
روشهای نادیده گرفتن
پروژه 39 - سیستم اجاره دوچرخه با استفاده از OOP
ماژول datetime در پایتون
بخش 28 - اتوماسیون اکسل - کتابخانه Openpyxl
مقدمه - مزایا و موارد استفاده Openpyxl
خواندن صفحات گسترده اکسل
تکرار از طریق اکسل
ستونها، ردیفها و سلولها
دادههای اکسل را دستکاری کنید
پروژه 40 - کار روزانه روتین را به صورت خودکار انجام دهید
صفحه گسترده، برگهها و سلولها را بهروزرسانی کنید
مدیریت ردیفها و ستونها
تولید داده های تصادفی Excel - چالش
فرمول های اکسل
سبک سلول
قالببندی مشروط
نمودارها
نمودارهای خطی - چالش کدنویسی
پروژه 41 - انتقال فایل اکسل از ردیف به ستون
بخش 29 - اتوماسیون PDF
متادیتا و متن PDF را استخراج کنید
ایجاد، ادغام و کپی PDF
تقسیم، چرخش و همپوشانی
رمزگشایی و رمزگذاری
پروژه 42 - ترکیب صفحات خاص (افزودن صفحه جلد) به PDF
بخش 30 - خراش دادن وب با سوپ زیبا
Web Scraping چیست؟
مهارت های اولیه HTML
تجزیه HTML با سوپ زیبا
عناصر خاص را پیدا و انتخاب کنید
مراحل حذف وب سایت واقعی
آیا همه وبسایتها به Scraping وب اجازه میدهند؟
پروژه 43 - صابون زیبا - رتبه بندی Airpods در آمازون
بخش 31 - کتابخانه سلنیوم - Python BOTs
چرا سلنیوم؟
سلنیوم را راه اندازی کنید
نحوه انتخاب عناصر در وب سایت
داده ها را با استفاده از سلنیوم جمع کنید
نحوه کلیک بر روی دکمه ها و پر کردن فیلدهای متن
ارسال کلیدهای ویژه و دکمه های مرورگر
پروژه 44 - سلنیوم - در اینستاگرام دنبال کنید
بخش 32 - اتوماسیون رابط کاربری گرافیکی
اتوماسیون GUI چیست؟ در حال نصب ماژول PYAUTOGUI
حرکت ماوس
تعامل ماوس
کشیدن ماوس - چالش
نمایش تصویر و تشخیص تصویر
کنترل صفحه کلید و نمایش پیام ها
پروژه 45 - اتوماسیون رابط کاربری گرافیکی - مشغول به نظر میرسید
پروژه 46 - پرکننده فرم
بخش 33 - کار با داده های CSV - پانداها
خواندن CSV
انواع داده و آمار پایه
ساختارهای داده پانداها - سری
دسترسی به عناصر سری
ساختارهای داده پانداها - DataFrame
دسترسی به DataFrame
مجموعه داده پرس و جو
داده ها را گروه بندی و جمع آوری کنید
نوشتن در CSV
بخش 34 - ماژول لاک پشت
مقدمه ای بر گرافیک لاک پشت
حرکت لاک پشت
Draw Shape - Challenge
طراحی و پر کردن اشکال حال
طراحی چند ضلعی
اشکال چین دار را بکشید
رنگ RGB - ایجاد رنگ تصادفی
ویژگی های صفحه و لاک پشت
حرکت مسیرهای تصادفی - چالش
نحوه ایجاد بازی با لاک پشت
روش نوشتن - مقادیر پیشفرض برای آرگومانهای تابع
پروژه 47 - ترسیم پاندا
پروژه 48 - رسم پرچم ملی هند
پروژه 49 - پرچم ملی کشور خود را بکشید
پروژه 50 - کشورهای شنگن
پروژه 51 - مسابقه لاک پشت ها
پروژه 53 - بازی مار با استفاده از OOP
بخش 35 - ماژول Tkinter
مقدمه ای بر Tkinter
ایجاد و پیکربندی ابزارک ها
آرگومانهای نامحدود موقعیت و کلمه کلیدی (*args و **kwargs)
جایگاه ابزارک - مدیران هندسه
مدیریت رویدادها
ویجت برچسب
ویجت دکمه
بررسی و دکمه های رادیویی
ویجت ورودی
Combobox و Spinbox
نوار پیشرفت و مقیاس
ویجت ها را با قاب سازماندهی کنید
ویجت قاب
ویجت پنجره سطح بالا
ویجت پنجره پانل
ویجت نوت بوک - برگه ها
پروژه 54 - فرم بازخورد
پروژه 55 - برنامه Pomodoro
پروژه 56 - ویرایشگر متن
بخش 37 - استفاده از SQLite در پایتون
SQLite چیست؟
پروژه 55 - برنامه SQLite
پروژه 56 - کتابفروشی
بخش 38 - استفاده از MySQL در پایتون
MySQL چیست؟
پروژه 57 - برنامه MySQL
بخش 39 استفاده از PostgreSQL در پایتون
PostgreSQL چیست؟
پروژه 58 - PostgreSQL
بخش 40 - خدمات وب - API های RESTful با فلاسک
با استفاده از Flask API ایجاد کنید
پروژه 59 - APIها
بخش 41 - پایتون پیشرفته
لامبدا
درک فهرست
ژنراتور
دکوراتورها
چند رشته ای در پایتون
کلاس های داده و متا
بخش 42 - تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم
Matplotlib
Seaborn
بخش 43 - پروژه های واقعی
پروژه 60 - 100
امروز ثبت نام کنید و منتظر این باشید:
سخنرانی های ویدئویی
اسلایدهای سخنرانی
چالشها و تمرینهای کد
پروژه های زندگی واقعی
آزمونها
منابع و یادداشت های برنامه نویسی
دانلودها
فقط حرف من را قبول نکنید، ببینید دانشآموزان موجود در مورد دورههای من چه میگویند:
" توضیح عالی و تمرین های زیادی دارد و تا به امروز در حال به روز رسانی آن است. او در دوره بسیار کد می نویسد، و در آن سریع است، بنابراین برای افرادی که به دنبال یک دوره سریع هستند، این یک برنامه است. گزینه عالی! " - Hyper O.
"معلم عالی است! او همه چیز را با جزئیات کامل به خصوص با مثال های زندگی واقعی توضیح می دهد. او از الگوریتم مناسبی برای مؤثرتر کردن روش های تدریس خود استفاده می کند تا دانش آموزان خسته و خواب آلود نشوند. " - Precious Ogbonna Nwakama
"به خوبی با گرافیک برای غیر برنامه نویسان توضیح داده شده است. متشکرم. درک آن بسیار ساده است. با آرزوی بهترین ها برای مربی." - شهنواز عیون
"- توضیح شگفت انگیز
-مرد همه چیز را توضیح می دهد.
-او با نمودارها توضیح می دهد. سپس با الگوریتم سپس با کد.
-این توضیح سه بار، موضوعات را برای یک زبان آموز بسیار محتاطانه می کند.
." - آبیناش داش
" یک دوره باید اینگونه باشد! توضیحات عالی و تمرین های کدنویسی زیادی برای تمرین.
من نظراتی را خواندم در مورد لهجه مربی نه چندان خوب و همه، اما در واقع بسیار واضح است!
برای بخشهای بعدی هیجانزده هستم...
." - سیدهش سوله
"دوره عالی برای کسانی که به دنبال درک ساختارهای داده و الگوریتمها از سطح مبتدی تا پیشرفته هستند. توضیحات تئوری به خوبی انجام شده است، همراه با مثالهای واقعی واقعی. تمام ساختارهای داده و الگوریتمها شرح داده شده و سپس پیادهسازی شدهاند، که مفاهیم را آسانتر میکند. برای درک و به شما فرصتی می دهد تا آنها را در یک تمرین واقعی به کار ببرید. بخش سوالات و پاسخ های مصاحبه فنی برتر امتیاز عالی است که امکان آماده سازی مصاحبه های واقعی را فراهم می کند."
- یوهانا دیوید
پس منتظر چه چیزی هستید؟ روی دکمه خرید اکنون کلیک کنید و به بهترین و جامع ترین دوره توسعه جهان بپیوندید.
توسعه دهنده نرم افزار من الشاد کریموف هستم و یک توسعه دهنده نرم افزار ، مربی آنلاین ، وبلاگ نویس و نویسنده کتاب ، ساختارهای داده و الگوریتم ها در Swift هستم. من بیش از 10 سال تجربه توسعه نرم افزار با سابقه خوب در زمینه توسعه iOS و توسعه بازی و همچنین Oracle PL / SQL ، Java و Python دارم. من در چندین شرکت کار کردم و چندین برنامه افزودنی برای نرم افزارهای مالی و صورتحساب ایجاد کردم. من دو بازی با استفاده از Unity توسعه داده ام و بیش از 10 برنامه iOS در Appstore در دسترس دارم.
نمایش نظرات