آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل در Figma: از مفهوم تا نمونه اولیه

Mobile App Design in Figma: From Concept to Prototype

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: راهنمای گام به گام برای ایجاد طراحی اپلیکیشن موبایل در Figma نحوه استفاده از Figma برای کمک به پروژه های خود چگونه برنامه های تلفن همراه ساختار یافته اند و چگونه می توانید از آن یاد بگیرید چگونه گردش کار خود را خودکار کنید تفاوت بین طراحی های iOS و Android چیست؟ برای ایجاد یک مود برد برای پروژه خود و چگونه می تواند کمک کند نحوه ایجاد یک سیستم طراحی کارآمد که به شما کمک می کند پروژه خود را به راحتی به پایان برسانید نحوه ایجاد وایرفریم و وارد کردن آنها در Figma ساختار مناسب برای پروژه ها نحوه ایجاد یک نمونه اولیه پیش نیازها:یک کامپیوتر (مک یا ویندوز) اتصال به اینترنت هیچ تجربه طراحی قبلی لازم نیست حساب Figma و Whimsical (هر دو روی یک مرورگر کار می کنند)

Figma یک ابزار طراحی مبتنی بر وب است که کاربران را قادر می سازد تا طرح های تعاملی و مشارکتی ایجاد کنند. می‌توانید از آن برای انجام انواع کارهای طراحی گرافیکی از وب‌سایت‌های Wireframing، طراحی رابط برنامه‌های تلفن همراه، نمونه‌سازی طرح‌های اولیه، ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید. Figma مستقیماً روی مرورگر شما کار می کند. این بدان معنی است که شما می توانید به پروژه های خود دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به خرید چندین مجوز یا نصب نرم افزار، طراحی را از هر رایانه یا پلتفرمی شروع کنید. چیزی که آن را بسیار جذاب می کند این واقعیت است که استفاده از آن رایگان است.


اگر هنوز با این برنامه شگفت انگیز مبتنی بر وب آشنا نیستید، به جای درستی آمده اید. شما از طریق درس‌های ضبط‌شده، تمرین‌های عملی و نکاتی که توسط طراح UI UX، Željko Milivojević، مرور محتوا با سرعت خودتان، یاد خواهید گرفت.


شما مراحل ایجاد پروژه خود را از ابتدا تا انتها طی خواهید کرد. ژلیکو میلیوویچ تمام جزئیات کوچکی را که واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند، بررسی می کند، اما بیشتر مردم به آنها اشاره نمی کنند. در این راه چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، بنابراین ما دوست داریم شما را به این سفر ببریم.



در این دوره آموزشی طراحی اپلیکیشن موبایل شما خواهید آموخت:


  • نحوه استفاده از Figma برای کمک به پروژه های خود

  • برنامه‌های تلفن همراه چگونه ساختار یافته‌اند و چگونه می‌توانید از آن بیاموزید

  • نحوه خودکارسازی گردش کار

  • تفاوت بین طراحی‌های iOS و Android چیست

  • چگونه برای پروژه خود یک Moodboard ایجاد کنید و چگونه می تواند کمک کند

  • نحوه ایجاد یک سیستم طراحی کارآمد که به شما کمک می کند پروژه خود را به راحتی به پایان برسانید

  • نحوه ایجاد وایرفریم و وارد کردن آنها در Figma

  • ساختار مناسب برای پروژه ها

  • نحوه ایجاد یک نمونه اولیه


چرا باید این دوره را انتخاب کنید؟


  • Figma به شما مهارت‌های طراحی جهانی می‌دهد.

  • نحوه ایجاد در Figma را از طراح باتجربه Željko Milivojević یاد خواهید گرفت.

  • Željko Milivojević طراح UI UX است که بر روی موبایل و طراحی وب و هویت برند متمرکز است و هشت سال تجربه در صنعت طراحی دارد.

  • شما اولین برنامه تلفن همراه خود را از ابتدا تا انتها طراحی خواهید کرد!

  • در هر مکان، هر زمان و با سرعت خود مطالعه کنید.

  • این دوره هم برای مبتدیان و هم برای کاربران با تجربه مناسب است.

  • این دوره همراه با ویدیوهای عمیق و نکات مهم است.


چه چیز دیگری به دست می آورید؟


  • دسترسی مادام العمر به دوره و به روز رسانی های آن

  • دروس گام به گام ساختار یافته و تمرینات عملی

  • گواهینامه Udemy پس از اتمام دوره

آیا باید نگران بود؟

با 30 روز ضمانت بازگشت وجه Udemy بدون خطر شروع به یادگیری کنید.


آماده ای برای شروع سفر طراحی خود؟ برای دسترسی فوری روی دکمه "خرید کن" کلیک کنید!



سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی و توصیه نرم افزار Introduction and Software recommendation

  • به Figma Into the Figma

شروع شدن Getting Started

  • طراحی برای iOS در مقابل اندروید Designing for iOs vs Android

  • ایجاد پروژه Creating the project

  • نحوه مطالعه موثر در Udemy How to study on Udemy effectively

آماده سازی Preparation

  • Moodboard & Project Direction Moodboard & Project Direction

  • کتابخانه iOS iOS Library

  • سیستم طراحی Design system

وایرفریم ها Wireframes

  • Wireframes - قسمت 1 Wireframes - Part 1

  • Wireframes - قسمت 2 Wireframes - Part 2

  • وایرفریم ها جریان دارند Wireframes flow

روند طراحی Design Process

  • طراحی نهایی - قسمت 1 Final Design - Part 1

  • تمرین سرگرم کننده: ایجاد یک کلون Spotify Fun Exercise: creating a Spotify clone

  • طراحی نهایی - قسمت 2 Final Design - Part 2

  • طراحی نهایی - قسمت 3 Final Design - Part 3

  • طراحی نهایی - قسمت 4 Final Design - Part 4

نمونه اولیه و هنداف Prototype & Handoff

  • نمونه اولیه و انیمیشن ها Prototype & Animations

  • انتقال برنامه‌نویس و بازبینی مشتری Developer handoff & Client revision

بخش پایانی Final Section

  • چگونه یک بررسی بگذاریم؟ How to leave a review?

  • چگونه گواهینامه بگیریم؟ How to get a certificate?

  • افکار نهایی Final thoughts

نمایش نظرات

آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل در Figma: از مفهوم تا نمونه اولیه
جزییات دوره
4 hours
21
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,004
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anton Voroniuk Anton Voroniuk

بازاریاب دیجیتال، مربی آکادمی گوگل

نام من آنتون ورونیوک است.

من مدیر عامل آژانس دیجیتال Webpromoexperts هستم که یک شریک برتر Google و یک شریک بازاریابی فیس بوک است.

من رهبر و معلم آکادمی SkillsBooster، یک مربی آژانس Google Academy، و یک استراتژیست دیجیتال هستم.

ما در حال حاضر بیش از 1000 کسب و کار کوچک و متوسط ​​را با استراتژی دیجیتال و تبلیغات آنلاین پشتیبانی کرده ایم:

- کوکاکولا

- جانسون جانسون

- BNP Paribas

- بایر

- Sanofi

- Vodafone

- سازمان ملل متحد

- سازمان امنیت و همکاری اروپا

بازاریابی دیجیتال زندگی من است.

من قبلاً به بیش از 200 هزار دانشجو از بیش از 190 کشور کمک کرده ام تا دانش خود را در بازاریابی دیجیتال افزایش دهند.

سرگرمی‌های من شامل رقابت در مسابقات سه‌گانه و جمع‌آوری گواهی‌های بازاریابی دیجیتال است.

برخی از اعتبارنامه‌های من در اینجا آمده است:

- صلاحیت فردی Google Analytics

- صلاحیت فردی Google Ads

- Bing Ads معتبر حرفه ای

- Search Ads360 Certified

برای پیشبرد حرفه خود در بازاریابی دیجیتال مسلط شوید در دوره های آنلاین من!

Željko Milivojević Željko Milivojević

Anton Voroniuk Support Anton Voroniuk Support

مدیر عامل Skillsbooster